Alior Sync - Utworzenie szablonu płatności - bł ąd wewnętrzny

Data: 2012-10-28 13:56:31
Autor: Grzexs
Alior Sync - Utworzenie szablonu płatności - bł ąd wewnętrzny
Ponieważ dopiero zaczynam moją przygodę z "Synkiem", to proszę o poradę. Próbuję utworzyć szablon płatności. Podałem wszystkie dane oprócz kwoty (a ta nie jest wymagana) i… miele przez parę minut, a na koniec pokazuje się komunikat „Błąd wewnętrzny”. Coś robię nie tak, czy ten typ tak ma i samo się po pewnym czasie naprawi?
--
Grzexs

Data: 2012-10-28 15:11:11
Autor: xbartx
Alior Sync - Utworzenie szablonu patnoci - bd wewntrzny
Dnia Sun, 28 Oct 2012 13:56:31 +0100, Grzexs napisał(a):

[...]

Chyba jakiś paproch i musisz poczekać aż naprawią. No chyba, że spróbuj wpisać kwotę i sprawdź czy dostaniesz taki sam błąd.

--
xbartx

Data: 2012-10-28 21:23:20
Autor: Grzexs
[...]

Samo się naprawiło. Po kilku godzinach. Często tam się pojawiają takie zwiechy? Muszę przyznać, że przez kilkanaście lat e-bankowania po różnych bankach pierwszy raz coś takiego widzę.
--
Grzexs

Data: 2012-10-29 06:00:58
Autor: xbartx
Dnia Sun, 28 Oct 2012 21:23:20 +0100, Grzexs napisał(a):

Samo się naprawiło. Po kilku godzinach. Często tam się pojawiają takie
zwiechy? Muszę przyznać, że przez kilkanaście lat e-bankowania po
różnych bankach pierwszy raz coś takiego widzę.

Ciężko mi powiedzieć, bo mało korzystam. Wiesz ten bank niedawno powstał i zrobili go już po nowemu czyli zwabili ludzi bonusem i wypuścili produkt w wersji alfa/beta aby testowali ;) Takie teraz trendy światowe he he.

--
xbartx

Data: 2012-10-29 22:17:36
Autor: Grzexs
[...]

Oj, te testy nie idą najlepiej! Np. Saldo: 45,73, Planowane wydatki: -20,73, Wolne środki: 24,99… Mają chyba kłopoty z odejmowaniem, albo… ukradli mi grosza!

--
Grzexs

Data: 2012-10-29 15:15:39
Autor: guciobankowy
Alior Sync - Utworzenie szablonu patnoci - bd wewntrzny
W dniu poniedziaek, 29 padziernika 2012 22:17:37 UTC+1 uytkownik Grzexs napisa:
Oj, te testy nie id najlepiej! Np. Saldo: 45,73, Planowane wydatki: -20,73, Wolne rodki: 24,99... Maj chyba kopoty z odejmowaniem, albo... ukradli mi grosza!

Nic nie ukradli, to niedawno wprowadzony podatek od odejmowania w wysokoci 0.00000000001% zaokrglany do penych groszy w gr ;)

Data: 2012-10-29 21:22:25
Autor: xbartx
Dnia Mon, 29 Oct 2012 22:17:36 +0100, Grzexs napisał(a):

Oj, te testy nie idą najlepiej! Np. Saldo: 45,73, Planowane wydatki:
-20,73, Wolne środki: 24,99… Mają chyba kłopoty z odejmowaniem, albo…
ukradli mi grosza!

Skoro to beta testy to się chyba nie ma co dziwić ;)

--
xbartx

Data: 2012-10-29 23:57:45
Autor: Mateusz Papiernik
On 2012-10-28 21:23, Grzexs wrote:
Samo się naprawiło. Po kilku godzinach. Często tam się pojawiają takie
zwiechy? Muszę przyznać, że przez kilkanaście lat e-bankowania po
różnych bankach pierwszy raz coś takiego widzę.

Roznie bywa. ;-) Ale na stabilnosc dobrze osadzonych na rynku graczy w
e-bankowosci nie licz, jeszcze przez jakis czas przynajmniej. Trzeba im
przynajmniej zwrocic honor, ze naprawiaja to co ludzie znajda.

--
Mateusz Papiernik
mati@maticomp.net, http://www.maticomp.net

Data: 2012-10-30 00:35:10
Autor: Krystek
W dniu 2012-10-29 23:57, Mateusz Papiernik pisze:
On 2012-10-28 21:23, Grzexs wrote:
[...]

No jeszcze by tylko tego brakowało, żeby nie naprawiali...

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2012-11-03 11:25:33
Autor: Zibo
Alior Sync - Utworzenie szablonu patnoci - bd wewntrzny
W dniu niedziela, 28 padziernika 2012 13:56:32 UTC+1 uytkownik Grzexs napisa:
Poniewa dopiero zaczynam moj przygod z "Synkiem", to prosz o porad. Prbuj utworzy szablon patnoci. Podaem wszystkie dane oprcz kwoty (a ta nie jest wymagana) i... miele przez par minut, a na koniec pokazuje si komunikat "Bd wewntrzny". Co robi nie tak, czy ten typ tak ma i samo si po pewnym czasie naprawi?

-- Grzexs

A s tacy co nie naprawiaj...

Alior Sync - Utworzenie szablonu płatności - bł ąd wewnętrzny