Alior Sync a PGNiG

Data: 2013-01-29 23:13:32
Autor: Marcin
Alior Sync a PGNiG
Witam

Czy ktos placil juz fakture za gaz z PGNiG przez platnosc on-line w eboku PGNiG karta Synca i sprawdzal czy kod MCC zalapie sie na zwrot 5%?

5% od rachunkow zimowych za gaz brzmi kuszaco ;)

Pozdrawiam,
Marcin

Data: 2013-01-29 21:57:16
Autor: Piotr Hołda
Alior Sync a PGNiG
W dniu wtorek, 29 stycznia 2013 23:13:32 UTC+1 użytkownik Marcin napisał:
Czy ktos placil juz fakture za gaz z PGNiG przez platnosc on-line w eboku PGNiG karta Synca i sprawdzal czy kod MCC zalapie sie na zwrot 5%?

Łapie się.

Data: 2013-02-06 07:29:50
Autor: Marcin
Alior Sync a PGNiG
Witam

W dniu 2013-01-30 06:57, Piotr Hołda pisze:> W dniu wtorek, 29 stycznia 2013 23:13:32 UTC+1 użytkownik Marcin napisał:

> Łapie się.

A wiesz moze po jakim czasie system PGNiG pokaze, ze faktura jest zaplacona? Idzie przez przelewy24 to myslalem, ze po zaplacie i powrocie do strony PGNiG bedzie jako zaplacona. A tymczasem system po dwoch dniach pokazuje fakture jako niezaplacona. Ale cos tam chyba sie dzieje, bo zniknal link do zaplaty faktury...

Pozdrawiam,
Marcin

Data: 2013-02-06 13:41:06
Autor: mucher
Alior Sync a PGNiG
On Feb 6, 7:29 am, Marcin <nom...@nospam.com> wrote:
> [...]

do strony PGNiG bedzie jako zaplacona. A tymczasem system po dwoch
dniach pokazuje fakture jako niezaplacona. Ale cos tam chyba sie dzieje,

Tak - najpóźniej po dniu/półtora widać zmianę salda.

mucher

Data: 2013-02-06 22:56:20
Autor: Waldek
Alior Sync a PGNiG
W dniu 2013-02-06 22:41, mucher pisze:

[...]

I tak i nie. Z mojego doświadczenia - czynnik białkowy w gazowni musi uaktualnić :/
Sam lekko zaniepokojony czy transakcja przeszla (przelewy24)
zadzwoniłem do BOK i jak najbardziej byla w systemie zaksiegowana
tylko że to nie ten sam system :D i prawdopodobnie wymaga "recznego zrzutu"

Drugi raz już płaciłem Billem i również dopiero po kilku dniach było widoczne na liście zapłaconych faktur

Data: 2013-01-30 10:13:40
Autor: Waldek
Alior Sync a PGNiG

Użytkownik "Marcin" <nomail@nospam.com> napisał w wiadomości news:5108498e$0$26698$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Wrzuc przez Billa - wpadnie jeszcze dyszka ;)

Data: 2013-01-31 00:49:25
Autor: Papkin
Alior Sync a PGNiG
Marcin wrote:
Witam

Czy ktos placil juz fakture za gaz z PGNiG przez platnosc on-line w
eboku PGNiG karta Synca i sprawdzal czy kod MCC zalapie sie na zwrot
5%?

ja w innej kwestii

Placilem ubezpieczenie i w sumie zrobilem to na infolinii zakladu ubezpieczen, prosili o numer karty, date i CVC. Transakcja pod wpisem

Transakcja kartą debetową;obciążenie 6300 POL WARSZAWA LINK4 CALL CENTER

Troche dalem dup... bo sie da oplacic tez online w 100%. Ale tu chcieli CVC - moze sami wpisali w jakims systemie online? Macie doswiadczenia? Dosc spory 5% wyjdzie o ile zalicza :)

Data: 2013-01-31 00:41:27
Autor: mucher
Alior Sync a PGNiG
On Jan 31, 12:49 am, "Papkin" <s...@spamerssux.net> wrote:

[...]

W Avivie ten sam typ transakcji przechodzi i zwrot jest. MCC to samo:

Tytuł płatności:
Transakcja kartą debetową;obciążenie 6300 POL WARSZAWA AVIVA IVR 2

mucher

Data: 2013-01-31 13:10:25
Autor: Zbynek Ltd.
Alior Sync a PGNiG
mucher napisał(a) :

W Avivie ten sam typ transakcji przechodzi i zwrot jest. MCC to samo:

Oooo, a jak to robisz? Na stronie www nie znalazłem, dzwoniłem na dezinformację i pani mówiła, że nie można płacić przez neta. Gdzieś w początkach/połowie grudnia.

    Zbyszek
PGP key: 0x1E6680DF

[Człowiek zaczyna używać dopiero wtedy rozumu, gdy kończą mu się wszystkie możliwości.]

Data: 2013-01-31 04:24:34
Autor: mucher
Alior Sync a PGNiG
On Jan 31, 1:10 pm, "Zbynek Ltd." <sp2scf.spamsto...@poczta.onet.pl>
wrote:
mucher napisa (a) :

> W Avivie ten sam typ transakcji przechodzi i zwrot jest. MCC to samo:

Oooo, a jak to robisz? Na stronie www nie znalaz em, dzwoni em na
dezinformacj i pani m wi a, e nie mo na p aci przez neta. Gdzie
w pocz tkach/po owie grudnia.

Nowa polisa czy przedłużenie? Przy przedłużeniu telefonicznie, przy
nowej polisie dało się zapłacić przez net-a. Akurat w grudniu
ubezpieczałem 1 auto, w styczniu drugie i za każdym razem płaciłem
kartą - może trafiłeś na jakąś niekumatą.

mucher

Data: 2013-01-31 13:55:48
Autor: Zbynek Ltd.
Alior Sync a PGNiG
mucher napisał(a) :
On Jan 31, 1:10 pm, "Zbynek Ltd." <sp2scf.spamsto...@poczta.onet.pl>
wrote:
mucher napisa (a) :

> [...]

ubezpieczałem 1 auto, w styczniu drugie i za każdym razem płaciłem
kartą - może trafiłeś na jakąś niekumatą.

Przedłużenie. Ale osobowe, nie samochodowe.
Czyli to Twoje to Aviva Direct.

Data: 2013-01-31 11:23:48
Autor: Matt
Alior Sync a PGNiG
On Thu, 31 Jan 2013 00:49:25 +0100, Papkin <spam@spamerssux.net> wrote:

[...]

Zależy czy obciążą jako transakcję MO/TO czy jako transakcję przez  internet. Podanie kodu CVC sugeruje to drugie, ale pewności nie ma.

Matt

Data: 2013-01-31 12:46:47
Autor: neoniusz
Alior Sync a PGNiG
On 2013-01-31 00:49, Papkin wrote:
[...]

Tak samo place za UPC, dzwoni sie do nich i podaje numer karty wraz z CVC. Obciazenie wyglada podobnie tylko ma inny MCC i zwrot jest.

Data: 2013-02-01 02:15:20
Autor: Papkin
Alior Sync a PGNiG
Tak samo place za UPC, dzwoni sie do nich i podaje numer karty wraz z
CVC. Obciazenie wyglada podobnie tylko ma inny MCC i zwrot jest.

oby, ta opcja daje jeszcze 10zl rabatu (od Link4 -za placenia karta, nie wiem niby za co jak to tanie nie jest dla nich ale daja 10zl). Wiec jak bedzie zwrot to zyc nie umierac, tu 10zl od link4 a tam 5% od synka.

Fajny ten synk ;) W sumie sumy zwracane smieszne, dziennie wiecej zarabiam z kilka razy ale zawsze...

Przy okazji dla moich warunkow link4 jest nie do pobicia. Szkody z AC jeszcze nie zglaszalem to nie wiem czy tak ich bede chwalil :))

Data: 2013-02-06 20:36:08
Autor: Chris94
Alior Sync a PGNiG
Dnia Fri, 1 Feb 2013 02:15:20 +0100, Papkin napisał(a):

Przy okazji dla moich warunkow link4 jest nie do pobicia. Szkody z AC jeszcze nie zglaszalem to nie wiem czy tak ich bede chwalil :))

Fajny, ale dopóki nie zechcesz się z nimi rozstać.
Ja, w 2,5 roku po złożeniu w Link4 wypowiedzenia kontynuacji
ubezpieczenia, dostałem z zarejestrowanej w Luxemburgu firmy PRESCO,
wezwanie do zapłacenia należności za kontynuację ubezpieczenia w Link4.
Firma ta odkupiła od Link4 moje rzekome "zadłużenie" i miała zamiar
ściągnąć je ze mnie. Moje wyjaśnienia, że umowę kontynuacji ubezpieczenia wypowiedziałem w
ustawowym terminie, oraz że mam dokumenty potwierdzające ten fakt, nie
zrobiły na nich żadnego wrażenia, olali je całkowicie, a moją reklamację
odrzucili jako bezzasadną.
Nękali mnie na różne sposoby przez ponad rok, grozili wpisaniem do
rejestru dłużników, zajęciem wynagrodzenia, licytacją ruchomości oraz
nieruchomości, komornikiem, aż w końcu oddali sprawę do sądu.
W sądzie przedłożyłem dokumenty potwierdzające złożenie przeze mnie w
terminie wypowiedzenia i sprawę wygrałem, ale co ciekawe, przedstawiciel
firmy PRESCO na rozprawie w ogóle się nie pojawił.
Widać, że próbują tej sztuczki z wieloma byłymi klientami; większość z
nich załamuje się i płaci, ale gdy któryś z nich zdecyduje się na sprawę
sądową, wtedy przedstawiciel PRESCO nawet nie idzie na rozprawę.

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2013-02-06 20:48:46
Autor: radar
Alior Sync a PGNiG
W dniu 2013-02-06 20:36, Chris94 pisze:
sądową, wtedy przedstawiciel PRESCO nawet nie idzie na rozprawę.

Pozwałeś ich za nękanie?

--
radar

Data: 2013-02-06 22:33:12
Autor: Chris94
Alior Sync a PGNiG
Dnia Wed, 06 Feb 2013 20:48:46 +0100, radar napisał(a):

Pozwałeś ich za nękanie?

Nie bardzo wierzę w skuteczność takiego pozwu, zwłaszcza że firma PRESCO
zarejestrowana jest w Luxemburgu.
Szkoda nerwów i czasu, nawet zakładając, że bym wygrał tę sprawę.

Data: 2013-02-07 09:46:36
Autor: radar
Alior Sync a PGNiG
W dniu 2013-02-06 22:33, Chris94 pisze:
Nie bardzo wierzę w skuteczność takiego pozwu, zwłaszcza że firma PRESCO
zarejestrowana jest w Luxemburgu.

Opisałeś proceder w ogólnopolskiej gazecie?

Szkoda nerwów i czasu, nawet zakładając, że bym wygrał tę sprawę.

Racja ale takie zachowania trzeba tępić w zarodku zanim ten kraj zdziczeje do reszty.

--
radar

Alior Sync a PGNiG