Alior Sync a PGNiG

Data: 2013-01-29 21:57:16
Autor: Piotr Hołda
Alior Sync a PGNiG
W dniu wtorek, 29 stycznia 2013 23:13:32 UTC+1 użytkownik Marcin napisał:
Czy ktos placil juz fakture za gaz z PGNiG przez platnosc on-line w eboku PGNiG karta Synca i sprawdzal czy kod MCC zalapie sie na zwrot 5%?

Łapie się.

Data: 2013-02-06 07:29:50
Autor: Marcin
Alior Sync a PGNiG
Witam

W dniu 2013-01-30 06:57, Piotr Hołda pisze:> W dniu wtorek, 29 stycznia 2013 23:13:32 UTC+1 użytkownik Marcin napisał:

> Łapie się.

A wiesz moze po jakim czasie system PGNiG pokaze, ze faktura jest zaplacona? Idzie przez przelewy24 to myslalem, ze po zaplacie i powrocie do strony PGNiG bedzie jako zaplacona. A tymczasem system po dwoch dniach pokazuje fakture jako niezaplacona. Ale cos tam chyba sie dzieje, bo zniknal link do zaplaty faktury...

Pozdrawiam,
Marcin

Data: 2013-02-06 13:41:06
Autor: mucher
Alior Sync a PGNiG
On Feb 6, 7:29 am, Marcin <nom...@nospam.com> wrote:
> [...]

do strony PGNiG bedzie jako zaplacona. A tymczasem system po dwoch
dniach pokazuje fakture jako niezaplacona. Ale cos tam chyba sie dzieje,

Tak - najpóźniej po dniu/półtora widać zmianę salda.

mucher

Data: 2013-02-06 22:56:20
Autor: Waldek
Alior Sync a PGNiG
W dniu 2013-02-06 22:41, mucher pisze:

[...]

I tak i nie. Z mojego doświadczenia - czynnik białkowy w gazowni musi uaktualnić :/
Sam lekko zaniepokojony czy transakcja przeszla (przelewy24)
zadzwoniłem do BOK i jak najbardziej byla w systemie zaksiegowana
tylko że to nie ten sam system :D i prawdopodobnie wymaga "recznego zrzutu"

Drugi raz już płaciłem Billem i również dopiero po kilku dniach było widoczne na liście zapłaconych faktur

Alior Sync a PGNiG