Alior Sync - co nie działa?

Data: 2012-06-15 11:45:24
Autor: mohonk
Alior Sync - co nie działa?
W tym wątku proponuję pisać co Wam nie działa w nowym, moim zdaniem nieudanym, dziecku Aliora. Wątek można potem podesłać do banku, może naprawią :)

1) Nie działa synchronizacja z innymi bankami, nie można dodać innych banków w Menedżerze Finansów

2) Nie można zobaczyć "szczegółów" Konta Oszczędnościowego, pojawia się tylko opcja "Modyfikuj", klikając w ten wyraz zaczyna się on kopiować, nie można więc sprawdzić np. jak jest oprocentowane konto

3) Zacząłem sobie konfigurować szablony płatności, przy ustawianiu trzeciego przestały dochodzić sms-y, próbowałem kilkukrotnie, po 15 minutach przyszła do mnie cała kupa sms-ów :)

4) Przeładowana strona banku "muli", trzeba mieć chyba bardzo szybki komputer żeby dobrze działała

To wrażenie z pierwszej godziny zabawy z Sync'em.

Ogólnie, bardzo nie podoba mi się również wizualnie.

Pozdrawiam
mohonk

Data: 2012-06-15 06:05:31
Autor: Krzysiek
Alior Sync - co nie działa?
W dniu piątek, 15 czerwca 2012 13:45:24 UTC+2 użytkownik mohonk napisał:

1) Nie działa synchronizacja z innymi bankami, nie można dodać innych banków w Menedżerze Finansów
Dziala...nawet zaryzykowalem i dodalem...tylko trudno to znalezc w opcjach bylo.

Data: 2012-06-15 06:23:58
Autor: Krzysiek
Alior Sync - co nie działa?
W dniu piątek, 15 czerwca 2012 15:05:31 UTC+2 użytkownik Krzysiek napisał:

Dziala...nawet zaryzykowalem i dodalem...tylko trudno to znalezc w opcjach bylo.

a generalnie juz kilka razy mialem na ich stronie "fatal error" i wylogowanie

Data: 2012-06-15 06:32:32
Autor: C.
Alior Sync - co nie działa?
> 1) Nie działa synchronizacja z innymi bankami, nie można dodać innych banków > w Menedżerze Finansów
Dziala...nawet zaryzykowalem i dodalem...tylko trudno to znalezc w opcjach bylo.

Niby działa ale nie działa. Dodałem inne konta, pisze że wczytuje historię i zlecenia stałe. Ale potem się nic nie dzieje, nie pojawia się żadna ekstra opcja która dałaby dostęp do tych danych ...

Tak na marginesie to mechanizm importujący optycznie wygląda jak żywcem ściągnięty z projektu Kontomierz.pl

C.

Data: 2012-06-15 15:35:09
Autor: lolekanabolek
Alior Sync - co nie działa?
W dniu 2012-06-15 15:32, C. pisze:

Niby działa ale nie działa. Dodałem inne konta, pisze że wczytuje historię i zlecenia stałe. Ale potem się nic nie dzieje, nie pojawia się żadna ekstra opcja która dałaby dostęp do tych danych ...

wyloguj się i zaloguj się ponownie

Tak na marginesie to mechanizm importujący optycznie wygląda jak żywcem ściągnięty z projektu Kontomierz.pl

dokładnie, powiedziałbym nawet, że to jest Kontomierz

Marcin

Data: 2012-06-16 10:04:57
Autor: neoniusz
Alior Sync - co nie działa?
W dniu 15.06.2012 15:35, lolekanabolek pisze:
Tak na marginesie to mechanizm importujący optycznie wygląda jak
żywcem ściągnięty z projektu Kontomierz.pl

dokładnie, powiedziałbym nawet, że to jest Kontomierz

A gdzie to importowanie jest, bo za zadne skarby nie moge znalezc...

Data: 2012-06-15 11:55:45
Autor: mohonk
Alior Sync - co nie działa?
W niektórych miejscach pojawiają się słowa w języku angielskim, wykonawca systemu nie zdążył chyba wszystkiego na czas przetłumaczyć - angielskie nazwy znalazłem przy liście szablonów płatności (Show 10 items per page itd.) mohonk

Data: 2012-06-15 11:57:47
Autor: Adam
Alior Sync - co nie działa?
mohonk <mohonk.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
W tym wątku proponuję pisać co Wam nie działa w nowym, moim zdaniem nieudanym, dziecku Aliora.

Raczej "co działa", będzie mniej pisania. To bank wirtualny więc i funkcje ma
wirtualne.

- Gdzie ustawić własności powiadomień sms?
- Yyyy, kiedyś będą

i Tak z pozostałymi cudami. --

Data: 2012-06-15 14:00:43
Autor: Zbynek Ltd.
Alior Sync - co nie działa?
Adam napisał(a) :
[...]

Myślę, że zapłata dla betatesterów jest uczciwa ;-)

    Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

[Człowiek zaczyna używać dopiero wtedy rozumu, gdy kończą mu się wszystkie możliwości.]

Data: 2012-06-15 05:26:40
Autor: Krzysiek
Alior Sync - co nie działa?
W dniu piątek, 15 czerwca 2012 14:00:43 UTC+2 użytkownik Zbynek Ltd. napisał:

Myślę, że zapłata dla betatesterów jest uczciwa ;-)
tylko 100zl? malo ;)

Data: 2012-06-15 14:24:05
Autor: gral
Alior Sync - co nie działa?
W dniu 6/15/2012 1:57 PM, Adam pisze:
[...]

Trochę słabo takiego niedorobionego gniota wypuszczać, przecież nie pali im się grunt pod nogami... Mbank w powijakach, ZUNO chyba już umarło zanim się narodziło. Tyle że bank rozumuje tak - każdy miesiąc projektu kosztuje mnie 1/5/10 milionów, to wejdźmy już i zacznijmy zarabiać, a resztę się zrobi w trakcie :)

Data: 2012-06-15 12:05:34
Autor: mohonk
Alior Sync - co nie działa?
Przy wykonywaniu przelewu na końcu jest opcja oznaczenia "kategorii wydatku" - jak się domyślam będzie to kiedyś współgrać z Menedżerem Finansów. Jak narazie kategorie nazywają się np. tak:

Resource not found: [pegasus.pfm.dictionary:CategoryCode.1] to chyba wydatek związany z samochodem bo jest narysowane obok autko. Jak się to kliknie, wszystkie kategorie zmieniają się na samochodowe :))

Nie rozpoznaje wszystkich banków po numerach rachunków - na razie nie rozpoznał BPH (d. GE Money) i Neobanku. Na szczęście pomimo tego puszcza przelewy na te konta.

Pozdrawiam
mohonk

Data: 2012-06-15 12:37:42
Autor: mohonk
Alior Sync - co nie działa?

Nie rozpoznaje wszystkich banków po numerach rachunków - na razie nie rozpoznał BPH (d. GE Money) i Neobanku. Na szczęście pomimo tego puszcza przelewy na te konta.

No dobra, to był chwyt poniżej pasa - prawie nikt nie zna Neobanku :)

Data: 2012-06-15 13:52:15
Autor:
Alior Sync - co nie działa?
Otrzymałem przelewem numer CIF, po którego wpisaniu, system chce ode mnie
hasło maskowane, zamiast SMS... Czyli sprzedali komuś już ten identyfikator?
Pseudo oddział on-linie nie działa... łączy w nieskończoność.

Data: 2012-06-15 07:22:40
Autor: Michal Pl
Alior Sync - co nie działa?
W dniu piątek, 15 czerwca 2012 15:52:15 UTC+2 użytkownik   napisał:
[...]

Mi też "nawiązuje połączenie" w nieskończoność.... Co za gniota wypuścili ....

Data: 2012-06-15 14:09:35
Autor: lolekanabolek
Alior Sync - co nie działa?
W dniu 2012-06-15 13:45, mohonk pisze:

3) Zacząłem sobie konfigurować szablony płatności, przy ustawianiu trzeciego
przestały dochodzić sms-y, próbowałem kilkukrotnie, po 15 minutach przyszła
do mnie cała kupa sms-ów :)

na konferencji była mowa o możliwości przeniesienia szablonów płatności z innego banku, z tego co widzę, ta opcja chyba jeszcze nie działa, albo ja nie umiałem jej znaleźć

Marcin

Data: 2012-06-15 19:21:22
Autor: pwz
Alior Sync - co nie działa?
W dniu 2012-06-15 13:45, mohonk pisze:
W tym wątku proponuję pisać co Wam nie działa w nowym, moim zdaniem
nieudanym, dziecku Aliora. Wątek można potem podesłać do banku, może
naprawią :)
(...)

Nie mam pojęcia, skąd wziąć "Aktualne hasło" przy 1. logowaniu (to domyślne, które należy zmienić). Identyfikator mam, umowę przysłało, a hasło... Ki czort?
pwz

Data: 2012-06-15 17:39:48
Autor: TrzyLinie
Alior Sync - co nie działa?
Nie mam pojęcia, skąd wziąć "Aktualne hasło" przy 1. logowaniu (to domyślne, które należy zmienić). Identyfikator mam, umowę przysłało, a hasło... Ki czort?

Chyba powinieneś je dostać SMSem w momencie próby logowania.

Data: 2012-06-15 19:49:27
Autor: pwz
Alior Sync - co nie działa?
W dniu 2012-06-15 19:39, TrzyLinie pisze:
[...]

Ale to pierwsze hasło SMS-owe dochodzi (tyle że obok nie mojego obrazka :-o). Wpisuję je, obok mojego identyfikatora (z przelewu), po czym mam ekran: Aktualne hasło - Nowe hasło - Nowe hasło powtórzone. No i skąd niby mam wziąć to "aktualne hasło", jak go nie definiowałem ani nie dostałem?
pwz

Data: 2012-06-15 17:56:49
Autor: TrzyLinie
Alior Sync - co nie działa?
pwz <pwz@onet.pl> napisał(a):

> [...]

Ale to pierwsze hasło SMS-owe dochodzi (tyle że obok nie mojego obrazka :-o). Wpisuję je, obok mojego identyfikatora (z przelewu), po czym mam ekran: Aktualne hasło - Nowe hasło - Nowe hasło powtórzone. No i skąd niby mam wziąć to "aktualne hasło", jak go nie definiowałem ani nie dostałem?

Wpisz jako "aktualne hasło" coś, co nazywa się "hasło startowe" w pierwszym
SMSie.

Obrazki też mam pomieszane :-/ Dodatkowo zauważyłem, że zapisanie
potwierdzenia wykonania przelewu powoduje zapisanie pliku o nazwie
"Confirmation_5" bez rozszerzenia pdf, mimo, że to PDF... Zarówno
w Firefoksie, jak i IE.

Data: 2012-06-15 17:57:25
Autor: Adam
Alior Sync - co nie działa?
pwz <pwz@onet.pl> napisał(a):
Ale to pierwsze hasło SMS-owe dochodzi [...]
skąd niby mam wziąć to "aktualne hasło", jak go nie definiowałem ani nie dostałem?

Ogarnij się nieco.

Data: 2012-06-15 20:00:45
Autor: osa
Alior Sync - co nie działa?
W dniu 2012-06-15 19:49, pwz pisze:
[...]

Dostałeś przecież pierwsze hasło, które do momentu zmiany jest hasłem aktualnym... to chyba oczywiste i logiczne...

Po zmianie aktualnego (pierwszego z smsa) na swoje (nowe) to przesłane nie będzie już aktualne, będzie statre... a aktualnym będzie TWOJE wymyślone hasło....

Data: 2012-06-16 07:39:40
Autor: pwz
Alior Sync - co nie działa?
W dniu 2012-06-15 20:00, osa pisze:
Dostałeś przecież pierwsze hasło, które do momentu zmiany jest hasłem
aktualnym... to chyba oczywiste i logiczne...
(...)

Faktycznie, muszę się ogarnąć 8-)
Dziękuję.
pwz

Data: 2012-06-15 19:33:15
Autor: pwz
Alior Sync - co nie działa?
W dniu 2012-06-15 19:21, pwz pisze:
Nie mam pojęcia, skąd wziąć "Aktualne hasło" przy 1. logowaniu (to
domyślne, które należy zmienić). Identyfikator mam, umowę przysłało, a
hasło... Ki czort?
pwz

A żeby było "weselej", podczas tego nieudanego pierwszego logowania pokazuje mi się obrazek identyfikacyjny inny, niż ten, który zdefiniowałem zakładając konto (i który - prawidłowy - dostaję jako załącznik do e-maila). Chociaż identyfikator z przelewu zwrotnego podaję prawidłowy. I hasła SMS dochodzą prawidłowo...
pwz

Data: 2012-06-15 19:39:55
Autor: pwz
Alior Sync - co nie działa?
[...]

Czat z obsługą - nieobsługiwany Chrome.
pwz

Data: 2012-06-16 18:24:20
Autor: Akarm
Alior Sync - co nie działa?
Użytkownik "pwz" napisał:
Czat z obsługą - nieobsługiwany Chrome.

Pewnie już poprawili. Dzisiaj po godzinie 8:00 mi działał.
Chrome 19.0.1084.56.

--
              Akarm
http://www.bykom-stop.avx.pl

Data: 2012-06-15 19:45:03
Autor: pwz
Alior Sync - co nie działa?
[...]

Podczas próby czatu z obsługą: "Twoje łącze internetowe nie spełnia minimalnych wymagań: 2 Mb/s pobieranie oraz 512 Kb/s wysyłanie" - nonsens, bo mam łącze upl. 20Mb/s // down. 2Mb/s (przed chwilą jeszcze sprawdziłem, czy się nie dławi, jakimś speedtestem, ale wszystko śmiga aż miło, pomimo późnej pory)...
pwz

Data: 2012-06-16 19:46:33
Autor: Marek
Alior Sync - co nie działa?
On Fri, 15 Jun 2012 19:45:03 +0200, pwz <pwz@onet.pl> wrote:
Podczas próby czatu z obsługą: "Twoje łącze internetowe nie spełnia minimalnych wymagań: 2 Mb/s pobieranie oraz 512 Kb/s wysyłanie" -

To jest żałosne, może jeszcze dedykowany komputer potrzeba?

--
Marek

Data: 2012-06-18 07:50:50
Autor: xbartx
Alior Sync - co nie działa?
Dnia Fri, 15 Jun 2012 19:45:03 +0200, pwz napisał(a):

bo mam łącze upl. 20Mb/s // down. 2Mb/s (przed chwilą jeszcze

Chyba raczej odwrotnie down 20 / up 2 no ale i tak spełniasz z nawiązką.

--
xbartx

Data: 2012-06-15 22:45:47
Autor: Zbynek Ltd.
Alior Sync - co nie działa?
mohonk napisał(a) :
W tym wątku proponuję pisać co Wam nie działa w nowym, moim zdaniem nieudanym, dziecku Aliora. Wątek można potem podesłać do banku, może naprawią :)

1.
Doładowanie telefonu.
Wybierz operatora. A tam Carrier Title :-)

2.
Dosyć dziwny system zapisywania odbiorcy stałego. Dlaczego kwota i nazwa własna jest w innym "ekranie"?
I dlaczego nie mogę wykonać przelewu z zakładki Szablony?

3.
W ogóle za dużo tych zakładek, gdzie trzeba klikać "Dalej" by przejść do następnego pola edycji. Jakby nie można było tego zrobić w jednym oknie.

Data: 2012-06-15 22:49:39
Autor: Zbynek Ltd.
Alior Sync - co nie działa?
I dlaczego pyta się czy na pewno chcę wylogować się? To jakieś curiosum.

Data: 2012-06-15 23:12:45
Autor: gral
Alior Sync - co nie działa?
Zbynek Ltd. napisał(a):
I dlaczego pyta się czy na pewno chcę wylogować się? To jakieś curiosum.

to taka nowa moda. Rajfajzen, Optima. Ble. Albo sie pyta, albo po wylogowaniu wyskakuje okienko, że się wylogowałeś. Noż k... mać :)

Data: 2012-06-15 23:37:44
Autor: Zbynek Ltd.
Alior Sync - co nie działa?
gral napisał(a) :
Zbynek Ltd. napisał(a):
I dlaczego pyta się czy na pewno chcę wylogować się? To jakieś curiosum.

to taka nowa moda. Rajfajzen, Optima. Ble. Albo sie pyta, albo po wylogowaniu wyskakuje okienko, że się wylogowałeś. Noż k... mać :)

Używam w pracy takiego programu, co pyta się czy na pewno chcę się wylogować, a po wylogowaniu informuje, że się wylogowałem, co muszę potwierdzić przyciskiem "OK". Ubiłbym drania... :-D

Data: 2012-06-16 12:56:56
Autor: neoniusz
Alior Sync - co nie działa?
W dniu 15.06.2012 13:45, mohonk pisze:
W tym wątku proponuję pisać co Wam nie działa w nowym, moim zdaniem
nieudanym, dziecku Aliora. Wątek można potem podesłać do banku, może
naprawią :)

Robię przelew błyskawiczny, fajna rzecz, szybko dochodzi przez BC. Ale w potwierdzeniu nadania (i w historii operacji) nie ma danych adresowych osoby, do której przelew wysłałem, chociaż je wpisywałem. Kiedy loguję się do banku, do którego wysłałem to te dane się pojawiają.

Podczas robienia tego przelewu wybieram jego kategorie (np. paliwo). Po wykonaniu przelewu kategoria nie jest widoczna i trzeba ją znów ustawiać ręcznie z poziomu menedżera finansów. Kiedy ją ustawię ręcznie to już zostaje.

Data: 2012-06-16 20:52:43
Autor: lolekanabolek
Alior Sync - co nie działa?
W dniu 2012-06-16 12:56, neoniusz pisze:

[...]

pytałem się na czacie o manager finansowy, bo u mnie przy importowaniu historii operacji z banku matki, tj. Aliora, nie ściągnęła się historia KK. W odpowiedzi usłyszałem, że należy się uzbroić w cierpliwość, ponieważ są w trakcie finalizowania wdrażania i na chwilę obecną nie wszystko działa. Kiedy bank zacznie na 100% działać sprawnie Pani na czacie nie umiała odpowiedzieć.

Marcin

Data: 2012-06-16 13:00:39
Autor: neoniusz
Alior Sync - co nie działa?
W dniu 15.06.2012 13:45, mohonk pisze:
W tym wątku proponuję pisać co Wam nie działa w nowym, moim zdaniem
nieudanym, dziecku Aliora. Wątek można potem podesłać do banku, może
naprawią :)

No i jeszcze nie działa mi aplikacja mobilna na iOS.
Już pisałem wcześniej w innym wątku:

"Na dole jest tylko belka z 4 opcjami (strona glowna, wyszukiwarka, wsparcie, zaloguj sie). Z tego wszystkiego dziala tylko wyszukiwarka. Klikanie wszystkiego innego powoduje tylko bialy ekran. Da sie jeszcze wejsc w ustawienia, ale nie da sie wyjsc, bo nie ma zadnego przycisku na ekranie".

Data: 2012-06-17 12:55:38
Autor: Izydor
Alior Sync - co nie działa?
On 2012-06-15 13:45, mohonk wrote:
W tym wątku proponuję pisać co Wam nie działa w nowym, moim zdaniem
nieudanym, dziecku Aliora. Wątek można potem podesłać do banku, może
naprawią :)

Przelewy natychmiastowe rowniez nie działaja, przynamniej w moim przypadku Sync->Mbank zlecony wczoraj i nadal nic.

Data: 2012-06-17 12:53:04
Autor: Łukasz
Alior Sync - co nie działa?
U mnie nie działa logowanie - w ogóle nie mogę się zalogować.
Infolinia naprawia tą sprawę od piątku... przybliżony czas usunięcia
awarii podają na poniedziałek. Czyli mam konto, na które jeszcze ani
razu się nie zalogowałem... co za bank...

Data: 2012-06-18 00:54:55
Autor: Krzysiek
Alior Sync - co nie działa?
W dniu piątek, 15 czerwca 2012 13:45:24 UTC+2 użytkownik mohonk napisał:

Ogólnie, bardzo nie podoba mi się również wizualnie.
Brzydki.
Zdecydowania bardziej wolę klasycznego Aliora.
Można podpiąc konto z SynC do Aliora Ojca? ;)
Może kiedys zrobia taka mozliwosc:P

ale znalazlem super opcje, moze to nie nowosc ale dla mnie rewelacja.
Zmiana loginu na dowolny, mozna jakis swoj nick podac i zapomniec o tych cyferkach...;)

Data: 2012-06-18 01:00:44
Autor: Krzysiek
Alior Sync - co nie działa?
W dniu poniedziałek, 18 czerwca 2012 09:54:55 UTC+2 użytkownik Krzysiek napisał:

Brzydki.
moze tego bledu jeszcze nikt nie opisal:
pobiera konta w GBP jako PLN, nie przelicza kwoty (w kazdym razie z Aliora)

Data: 2012-06-18 03:41:17
Autor: luc
Alior Sync - co nie działa?
Kolejny bug - chciałem sobie zmienić email na taki z aliasem, który
zawiera znak +. Oczywiście nie przechodzi, Sync raczy mnie
komunikatem: Nieporpawny adres email.
No nic, wchodzę do wiadomości, wybieram Skargę - wszystko ładnie, ale
taka wiadomość nie może mieć więcej niż 500 znaków (Eneuel, będziesz
musiał swoje elaboraty kompresować ;-) a jak wyciąłem część treści, to
i tak nie da się wysłać...

pzdrwm
luc

Data: 2012-06-18 13:46:44
Autor: xbartx
Alior Sync - co nie działa?

Nie to że nie działa ale maile i powiadomienia mailowe przychodzą z tego samego adresu co w Aliorze czyli jak ktoś sobie pocztę sortuje filtrami to trochę lipa, bo po adresie "From" tego nie zrobi.

--
xbartx

Data: 2012-06-18 16:35:01
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Alior Sync - co nie działa?

"mohonk" jrf78j$aju$1@inews.gazeta.pl

W tym wątku proponuję pisać co Wam nie działa w nowym, moim zdaniem
nieudanym, dziecku Aliora. Wątek można potem podesłać do banku, może
naprawią :)

Próbowałem założyć dwa konta -- zero powodzenia.
Dane na pewno dobre, o ile odrzucimy spacje itp.
drobiazgi jako nieistotne.

Zostaje kurier?

[już wiem, skąd bierze się kuriozalność]

Data: 2012-06-18 20:16:27
Autor: Ralf
Alior Sync - co nie działa?
W dniu 2012-06-15 13:45, mohonk pisze:

4) Przeładowana strona banku "muli", trzeba mieć chyba bardzo szybki
komputer żeby dobrze działała
Wymagana wtyczka java - to wszystko tlumaczy.

Data: 2012-06-18 20:30:00
Autor: Zbynek Ltd.
Alior Sync - co nie działa?
mohonk napisał(a) :
W tym wątku proponuję pisać co Wam nie działa w nowym, moim zdaniem nieudanym, dziecku Aliora. Wątek można potem podesłać do banku, może naprawią :)

Nie działa wklejanie w rubryce "Tytuł płatności" przy edycji szablonu.