Alior Sync - co nie działa?

Data: 2012-06-15 06:05:31
Autor: Krzysiek
Alior Sync - co nie działa?
W dniu piątek, 15 czerwca 2012 13:45:24 UTC+2 użytkownik mohonk napisał:

1) Nie działa synchronizacja z innymi bankami, nie można dodać innych banków w Menedżerze Finansów
Dziala...nawet zaryzykowalem i dodalem...tylko trudno to znalezc w opcjach bylo.

Data: 2012-06-15 06:23:58
Autor: Krzysiek
Alior Sync - co nie działa?
W dniu piątek, 15 czerwca 2012 15:05:31 UTC+2 użytkownik Krzysiek napisał:

Dziala...nawet zaryzykowalem i dodalem...tylko trudno to znalezc w opcjach bylo.

a generalnie juz kilka razy mialem na ich stronie "fatal error" i wylogowanie

Data: 2012-06-15 06:32:32
Autor: C.
Alior Sync - co nie działa?
> 1) Nie działa synchronizacja z innymi bankami, nie można dodać innych banków > w Menedżerze Finansów
Dziala...nawet zaryzykowalem i dodalem...tylko trudno to znalezc w opcjach bylo.

Niby działa ale nie działa. Dodałem inne konta, pisze że wczytuje historię i zlecenia stałe. Ale potem się nic nie dzieje, nie pojawia się żadna ekstra opcja która dałaby dostęp do tych danych ...

Tak na marginesie to mechanizm importujący optycznie wygląda jak żywcem ściągnięty z projektu Kontomierz.pl

C.

Data: 2012-06-15 15:35:09
Autor: lolekanabolek
Alior Sync - co nie działa?
W dniu 2012-06-15 15:32, C. pisze:

Niby działa ale nie działa. Dodałem inne konta, pisze że wczytuje historię i zlecenia stałe. Ale potem się nic nie dzieje, nie pojawia się żadna ekstra opcja która dałaby dostęp do tych danych ...

wyloguj się i zaloguj się ponownie

Tak na marginesie to mechanizm importujący optycznie wygląda jak żywcem ściągnięty z projektu Kontomierz.pl

dokładnie, powiedziałbym nawet, że to jest Kontomierz

Marcin

Data: 2012-06-16 10:04:57
Autor: neoniusz
Alior Sync - co nie działa?
W dniu 15.06.2012 15:35, lolekanabolek pisze:
Tak na marginesie to mechanizm importujący optycznie wygląda jak
żywcem ściągnięty z projektu Kontomierz.pl

dokładnie, powiedziałbym nawet, że to jest Kontomierz

A gdzie to importowanie jest, bo za zadne skarby nie moge znalezc...

Data: 2012-06-16 10:05:55
Autor: neoniusz
Alior Sync - co nie działa?
W dniu 16.06.2012 10:04, neoniusz pisze:
[...]

Juz mam.

Alior Sync - co nie działa?