Alior Sync - co nie działa?

Data: 2012-06-15 19:45:03
Autor: pwz
Alior Sync - co nie działa?
W dniu 2012-06-15 13:45, mohonk pisze:
W tym w±tku proponuję pisać co Wam nie działa w nowym, moim zdaniem
nieudanym, dziecku Aliora. W±tek można potem podesłać do banku, może
naprawi± :)
(...)

Podczas próby czatu z obsług±: "Twoje ł±cze internetowe nie spełnia minimalnych wymagań: 2 Mb/s pobieranie oraz 512 Kb/s wysyłanie" - nonsens, bo mam ł±cze upl. 20Mb/s // down. 2Mb/s (przed chwil± jeszcze sprawdziłem, czy się nie dławi, jakim¶ speedtestem, ale wszystko ¶miga aż miło, pomimo póĽnej pory)...
pwz

Data: 2012-06-16 19:46:33
Autor: Marek
Alior Sync - co nie działa?
On Fri, 15 Jun 2012 19:45:03 +0200, pwz <pwz@onet.pl> wrote:
Podczas próby czatu z obsługą: "Twoje łącze internetowe nie spełnia minimalnych wymagań: 2 Mb/s pobieranie oraz 512 Kb/s wysyłanie" -

To jest żałosne, może jeszcze dedykowany komputer potrzeba?

--
Marek

Data: 2012-06-18 07:50:50
Autor: xbartx
Alior Sync - co nie działa?
Dnia Fri, 15 Jun 2012 19:45:03 +0200, pwz napisał(a):

bo mam Ĺ‚Ä…cze upl. 20Mb/s // down. 2Mb/s (przed chwilÄ… jeszcze

Chyba raczej odwrotnie down 20 / up 2 no ale i tak spełniasz z nawiązką.

--
xbartx

Alior Sync - co nie działa?