Alior Sync - cóż to za nowe warunki dla cashbacku

Data: 2013-01-03 11:20:35
Autor: radekp@konto.pl
Alior Sync - cóż to za nowe warunki dla cashbacku
Dostałem smsa o treści ~takiej: "Przeczytaj regulamin, bo cashback teraz nie
dla każdego".

Czytał już ktoś i przeanalizował?

Data: 2013-01-03 11:36:00
Autor: Kamil Jońca
"radekp@konto.pl" <radekp@konto.pl> writes:

Dostałem smsa o treści ~takiej: "Przeczytaj regulamin, bo cashback teraz nie
dla każdego".

Czytał już ktoś i przeanalizował?

Tak.

hasło do google "alior sync cashback" i pierwszych parę linków.
KJ

Satellite Safety Tip #14:
If you see a bright streak in the sky coming at you, duck.

Data: 2013-01-03 13:16:25
Autor: Andrzej Kubiak
Dnia Thu, 03 Jan 2013 11:20:35 +0100, radekp@konto.pl napisał(a):

Czytał już ktoś i przeanalizował?

Ze dwa miesiące temu.

AK

Data: 2013-01-04 09:44:33
Autor: radekp@konto.pl
Alior Sync - cóż to za nowe warunki dla cashbacku
Thu, 03 Jan 2013 11:20:35 +0100, w
<0qmae8d7uf03qa1cevv0lo0mkc3hr4gmua@4ax.com>, "radekp@konto.pl"
<radekp@konto.pl> napisał(-a):

Dostałem smsa o treści ~takiej: "Przeczytaj regulamin, bo cashback teraz nie
dla każdego".

Czytał już ktoś i przeanalizował?

Dla potomności:
http://samcik.blox.pl/2012/11/Sync-bedzie-oferowal-cash-back-tylko-wybranym.html

Data: 2013-01-04 12:33:17
Autor: Andrzej Kubiak
Dnia Fri, 04 Jan 2013 09:44:33 +0100, radekp@konto.pl napisał(a):

Dla potomności:
http://samcik.blox.pl/2012/11/Sync-bedzie-oferowal-cash-back-tylko-wybranym.html

Tytuł rodem z Faktu. Wybranym to BZWBK w grudniu oferował bezpłatne
przelewy z kart, a tutaj dostać moneyback może każdy, kto spełni któryś z
prostych warunków, a bank podejmie decyzję o niezgłaszaniu pacjenta do
prokuratury ;)

AK

Data: 2013-01-04 03:36:16
Autor: Kris
Alior Sync - cóż to za nowe warunki dla cashbacku
W dniu piątek, 4 stycznia 2013 12:33:17 UTC+1 użytkownik Andrzej Kubiak napisał:
Tytuďż˝ rodem z Faktu.

Bo to Samcik;)
On słynie z pisania bzdur

Data: 2013-01-04 20:16:26
Autor: Borys Pogoreło
Alior Sync - cóż to za nowe warunki dla cashbacku
Dnia Fri, 4 Jan 2013 03:36:16 -0800 (PST), Kris napisał(a):

Tytuďż˝ rodem z Faktu.

Bo to Samcik;)
On słynie z pisania bzdur

 A konkretnie?

 Hejterów ma sporo, ale nie zauważyłem jakichś widocznych bzdur w jego
pisaniu.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Alior Sync - cóż to za nowe warunki dla cashbacku