Alior Sync i limit odnawialny w koncie wspólnym.

Data: 2012-08-26 19:58:12
Autor: greg98
Alior Sync i limit odnawialny w koncie wspólnym.
Witam,
Czy ktoś z Was ma lub stara się o taki limit w koncie wspólnym w tym  "banku" ?
Wg ichniego &18 regulaminu nie ma problemu, ale jak chcę taki uruchomić,  to mówią, że nie ma jeszcze tej funkcjonalności.
Oczywiście dezinformacja w postaci odpowiedzi na moje zapytania jest pełna  (czyli twierdzą, że można), możliwość złożenia wniosku przez system  transakcyjny jak najbardziej możliwa...Poradzili mi, żebym się pozbył  współwłaściciela, to mi ten limit przyznają. Dla mnie to postępowanie jest  jakieś takie "inne"
Czy wiecie może coś na ten temat ?
Pozdrawiam,
G98

Alior Sync i limit odnawialny w koncie wspólnym.