Alior Sync na zawsze Twój

Data: 2013-05-21 17:36:37
Autor: Zbynek Ltd.
Alior Sync na zawsze Twój
Elo

Alior Sync na zawsze Twój. Serio. Nie można się wylogować. Klikam "wyloguj" i pokazuje się to idiotyczne okno z pytaniem. Jeszcze rano był wybór "Tak" lub "Nie". Teraz tylko "Nie". Na środku tego okienka. Więc nie jest tak, że nie wyświetliła się druga opcja. Temu państwu już podziękujemy za usługi na najwyższym poziomie.

    Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

Data: 2013-05-21 17:57:00
Autor: Crimi
Alior Sync na zawsze Twój
On 2013-05-21 17:36, Zbynek Ltd. wrote:
Elo

[...]

   Czy zmieniłeś nicka ?
   Czy mieszkasz w Białymstoku ?

Data: 2013-05-21 18:00:44
Autor: Zbynek Ltd.
Alior Sync na zawsze Twój
On 2013-05-21 17:36, Zbynek Ltd. wrote:
Elo

[...]

:-D
Proszę mi tu nie inputować ;-)

Coś namieszali z tymi swoimi supermedialnymi flashami. Wyłączam Adblocka i już mam opcję wyboru. Nic nie konfigurowałem w nim dzisiaj. Więc błąd nie leży po mojej stronie.

    Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

Data: 2013-05-21 18:41:26
Autor: zgred
Alior Sync na zawsze Twój
W dniu 2013-05-21 18:00, Zbynek Ltd. pisze:

Coś namieszali z tymi swoimi supermedialnymi flashami. Wyłączam Adblocka
i już mam opcję wyboru. Nic nie konfigurowałem w nim dzisiaj. Więc błąd
nie leży po mojej stronie.

Jeszcze moment i warunkiem korzystania z serwisu będzie goła przeglądarka bez żadnych dodatków. W sumie, to mnie by się podobało... Od 20 lat uważam, że dobra strona www ma działać poprawnie pod lynxem.

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   Zgred.

Data: 2013-05-21 20:42:00
Autor: Wojciech Bancer
Alior Sync na zawsze TwĂłj
On 2013-05-21, zgred <zgred@empty.com> wrote:

[...]

Od 20 lat uważam, że dobra strona www ma działać poprawnie pod lynxem.

Taka ze streamingiem video też? :>

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2013-05-21 20:46:04
Autor: zgred
Alior Sync na zawsze Twój
On 2013-05-21, zgred<zgred@empty.com>  wrote:

[...]

Od 20 lat uważam, że dobra strona www ma działać poprawnie pod lynxem.

Taka ze streamingiem video też? :>

Taka nie jest dobra.

Na dobrej stronie będzie kilka skrinshotów z tego video i link "pobierz" :)

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   Zgred.

Data: 2013-05-21 18:52:31
Autor: a...mx
Alior Sync na zawsze Twój
Zbynek Ltd. wrote:

Elo

Alior Sync na zawsze Twój. Serio. Nie można się wylogować.

W ogóle w syncu jak masz w przeglądarce (google chrome akurat) zooma na np. 125% to "wyloguj" się wcale nie pojawia.

Sknocili coś w cssach i się nie skaluje poprawnie.

--
Arek, arekmx|gazeta.pl

Alior Sync na zawsze Twój