Alior Sync - nowy bank

Data: 2011-11-17 18:54:37
Autor: ForALL
Alior Sync - nowy bank
Data: 2011-11-17 22:28:38
Autor: Krzysztof
Alior Sync - nowy bank

"ForALL" <NO_SPAM_forall_wytnij_TO@stalowka.info> wrote in message news:ja3hoq$f74$2inews.gazeta.pl...
Witam,

Nie wiem czy było ale wrzucam linka:

http://banki.wp.pl/kat,6602,title,Alior-bedzie-mial-Synca,wid,13995519,wiadomosc.html

Nastawiaja sie na grupe klientow, ktora na razie nie dysponuje wieksza gotowka. Utopia miliony i tyle.

Alior mial inna grupe klientow. Sukces Aliora to takze konkurencyjne np. oprocentowanie lokat walutowych i mozliwosc obslugi ich przez net (w porownaniu do Getina, ktory walczy tez o depozyty- oprocentowanie Aliora dla wielu walut przebija Getin +  Getin przez lata nie zrobil nic dla zdalnej obslugi walut, co skutecznie go powoli eliminuje z 'peletonu'). Autodealing dla indywidualnych w Aliorze; przewaznie inne banki nie udostepniaja takiej uslugi powszechnie.
Ale juz np. czeku zagranicznego nie oddamy do inkasa w takim Aliorze...(zeby nie bylo tak slodko)

Data: 2011-11-17 22:56:19
Autor: Waldek
Alior Sync - nowy bank

Użytkownik "Krzysztof" <onkris2@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ja3ua7$tbk$1news.onet.pl...

[...]

Dokladnie tak mysle.
duza szansa ze przygarna (bez urazy) "szczyli & golodupcow" .

" Wzorem dla Alior Sync ma być turecki AKBank ,
w którym by założyć konto niemal niezbędne jest posiadanie profilu na Facebooku,
a zdolność kredytową sprawdza się między innymi na podstawie tego
co klient pisze o sobie na serwisie społecznościowym.
-
Jeśli ktoś ma na FB profil o nazwie Satan i tylko trzech znajomych, to ja takiej osobie kredytu nie udzielę

MEGA ROTFL

Data: 2011-11-17 22:01:10
Autor: Konfabulator
Alior Sync - nowy bank
Waldek <mam@nie.dam> napisa³(a):
[...]

Im siê ju¿ tak w dupach przewraca, ¿e plot± takie g³upoty, czy on tak na
powa¿nie? Chyba zacznê tworzyæ miliony fikcyjnych profili, jak komu¶ bêdzie
brakowa³o zdolno¶ci kredytowej to za 100 zeta do³±czy do jego znajomych milion
dyrektorów i innych osobisto¶ci z ¿ycia wypchanych kas± na full.

Data: 2011-11-18 22:02:04
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Alior Sync - nowy bank

" Wzorem dla Alior Sync ma by� turecki AKBank ,
w którym by za�oşy� konto niemal niezb�dne jest posiadanie profilu na
Facebooku,
a zdolno�� kredytow� sprawdza si� mi�dzy innymi na podstawie tego
co klient pisze o sobie na serwisie spo�eczno�ciowym.
-
Je�li kto� ma na FB profil o nazwie Satan i tylko trzech znajomych, to ja
takiej osobie kredytu nie udziel�

MEGA ROTFL

Im się już tak w dupach przewraca, że plotą takie głupoty, czy on tak na
poważnie? Chyba zacznę tworzyć miliony fikcyjnych profili, jak komuś będzie
brakowało zdolności kredytowej to za 100 zeta dołączy do jego znajomych milion
dyrektorów i innych osobistości z życia wypchanych kasą na full.

Oczywiście wiesz jak działa BackOffice Facebooka i jakimi danymi dysponują?

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2011-11-18 21:14:48
Autor: Konfabulator
Alior Sync - nowy bank
Zygmunt M. Zarzecki <zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>
napisa³(a):
Oczywiście wiesz jak działa BackOffice Facebooka i jakimi danymi dysponują?

Oczywi¶cie nie, ale na nieszczê¶cie Alior Synca, on te¿ o tym czym siê zajmujê
i do czego mam dostêp nie ma zielonego pojêcia.

Data: 2011-11-18 22:26:10
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Alior Sync - nowy bank

Oczywi�cie wiesz jak dzia�a BackOffice Facebooka i jakimi danymi dysponuj�?

Oczywiście nie, ale na nieszczęście Alior Synca, on też o tym czym się zajmuję
i do czego mam dostęp nie ma zielonego pojęcia.

Skąd ta pewność? Masz zablokowane google-analitycs?

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Alior Sync - nowy bank