Grupy dyskusyjne   »   pl.biznes.banki   »   Alior Sync to jak nic bêdzie nowy pó³bank ...

Alior Sync to jak nic bêdzie nowy pó³bank ...

Data: 2013-02-12 17:37:26
Autor: xbartx
Alior Sync to jak nic bêdzie nowy pó³bank ...

.... a być może już nim jest ;)

Na koniec listopada zgłosiłem reklamację transakcji kartę debetową. Dowiedziałem się że okres oczekiwania dla karty to 60 dni. Kilka dni temu zadzwoniłem co tam słychać. Dowiedziałem się, że te 60 dni to jest 'dni roboczych'. To już mnie zastanowiło, no ale trudno. Dzisiaj mija 60 dni roboczych i co? Dzwoni do mnie ten półbank i informuje, że muszę wypełnić jakiś formularz (prawdopodobnie do chargeback), który mi prześle. Lekko się zirytowałem i pytam Pani czy na to potrzebowali 60 dni roboczych? Pani oczywiście, że to nie ona i tylko taki ma task. Ja mówię, że rozumiem ale skoro mają czas na ustosunkowanie się do reklamacji, to wypadło by się stosować. Na to Pani mi, że oni mają czas "niezwłocznie jak to możliwe". Hmmm tu już mnie rozłożyła. Podziękowałem i poprosiłem o formularz.
Z moich dotychczasowych kontaktów to zawsze było to 60 dni (na pewno nie roboczych) i wiadomo, że mogło się deko przedłużyć. Tutaj jednak wychodzi, że jak się zbliżał termin 60 dni to ktoś w końcu zobaczył czego dotyczy ta reklamacja. To są procedury półbanku, jak nic ;)



--
xbartx

Data: 2013-02-13 16:58:34
Autor: xbartx
Alior Sync to jak nic bêdzie nowy pó³bank ...

Dostałem od nich pismo (klasyczny chargeback) wypełniłem i odesłałem, zobaczymy co dalej. Dzisiaj jednocześnie testuję reklamację płatności przez płacę z alior sync. Coś ostatnio mam pecha strasznego do sprzedających - same cholera przewałki na tym allegro.



--
xbartx

Data: 2013-02-14 12:36:53
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
Alior Sync to jak nic będzie nowy półban k ...
xbartx pisze:

Dostałem od nich pismo (klasyczny chargeback) wypełniłem i odesłałem, zobaczymy co dalej.

Dalej pewnie się dowiesz, że masz czekać 60 dni... :-)

--
MiCHA

Data: 2013-02-14 13:14:50
Autor: Goblin
Alior Sync to jak nic będzie nowy półban k ...
Przemyslaw Kwiatkowski <micha@micha.waw.pl> wrote:
xbartx pisze:

Dostałem od nich pismo (klasyczny chargeback) wypełniłem i odesłałem, zobaczymy co dalej.

Dalej pewnie się dowiesz, że masz czekać 60 dni... :-)

Wg mnie warto skarge do KNF wysmarowac. Od 2011 sa zasady rozpatrywania
reklamacji, ktore wymagaja rozwiazania reklamacjiw ciagu 30 dni z
mozliwoscia wydluzenia tylko w przypadku koniecznosci wypowiedzenia sie
instytucji zewnetrznej. Nie dosc, ze ich regulamin ma sie nijak do ww.
zasad (bo licza tylko dni robocze) to na wreczenie formularza do charge
back'u nie potrzebowali kontaktu z instytucja zewnetrzna, wiec ewidentnie
przekroczyli termin. --
Goblin

Data: 2013-02-14 07:04:45
Autor: Kris
Alior Sync to jak nic bêdzie nowy pó³ban k ...
W dniu czwartek, 14 lutego 2013 14:14:50 UTC+1 u¿ytkownik Goblin napisa³:
Wg mnie warto skarge do KNF wysmarowac. Od 2011 sa zasady rozpatrywania

reklamacji, ktore wymagaja rozwiazania reklamacjiw ciagu 30 dni z

mozliwoscia wydluzenia tylko w przypadku koniecznosci wypowiedzenia sie

instytucji zewnetrznej.
Czyli VISA lub Mc np w przypadku reklamacji karcianej i juz jest podk³adka na 60dni

Data: 2013-02-14 15:45:46
Autor: Goblin
Alior Sync to jak nic będzie nowy półban k .. .
Kris <kszysztofc@gmail.com> wrote:
W dniu czwartek, 14 lutego 2013 14:14:50 UTC+1 użytkownik Goblin napisał:
Wg mnie warto skarge do KNF wysmarowac. Od 2011 sa zasady rozpatrywania

reklamacji, ktore wymagaja rozwiazania reklamacjiw ciagu 30 dni z

mozliwoscia wydluzenia tylko w przypadku koniecznosci wypowiedzenia sie

instytucji zewnetrznej.
Czyli VISA lub Mc np w przypadku reklamacji karcianej i juz jest podkładka na 60dni

Teraz tak, ale dla dotychczasowych 60 dni nie bylo uzasadnienia -
podsuniecie klientowi formularza nie zajmuje 3 miesiecy. Ewidentnie mozna
sie poskarzyc. No i co wazne - reklamacja caly czas jest ta sama, wiec
trudno bedzie im uzasadnic, ze bieg 60 dni liczy sie na nowo. --
Goblin

Data: 2013-02-14 17:09:02
Autor: xbartx
Alior Sync to jak nic bêdzie nowy pó³ban k .. .
Dnia Thu, 14 Feb 2013 15:45:46 +0000, Goblin napisał(a):

Teraz tak, ale dla dotychczasowych 60 dni nie bylo uzasadnienia -
podsuniecie klientowi formularza nie zajmuje 3 miesiecy. Ewidentnie
mozna sie poskarzyc. No i co wazne - reklamacja caly czas jest ta sama,
wiec trudno bedzie im uzasadnic, ze bieg 60 dni liczy sie na nowo.

No pewnie tak ale nie wiem czy mam siłę jeszcze się z nimi użerać. Na razie poczekam jak sobie poradzą z tą sprawą.



--
xbartx

Alior Sync to jak nic bêdzie nowy pó³bank ...

Nowy film z video.banzaj.pl wiêcej »
Redmi 9A - recenzja bud¿etowego smartfona