Data: 2013-02-11 19:53:40 | |
Autor: Andrzej Kubiak | |
[Problem] Alior Sync - zmiana danych z dowodu osobistego | |
Dnia Mon, 11 Feb 2013 19:41:53 +0100, darkblue napisał(a):
Sync wymaga, aby zgłoszenie o zmianie dowodu osobistego na nowy zostało złożone poprzez kanał video lub audio z konsultantem. Jako "kanał audio" robi też rozmowa telefoniczna. Na pocieszenie dowiedziałem się, że pomimo nieaktualnych danych z dowodu osobistego, można dalej bezproblemowo korzystać z systemu transakcyjnego. Nie można jedynie składać wniosków o nowe produkty. Zgadza się. Znajomy do dziś ma w mBanku podany numer dowodu "książeczkowego". W systemie jest nawet wiadomość, że mógłby zaktualizować dowód, ale żadnymi plagami egipskimi nie grożą, to mu się nie chce. Tym bardziej, że musiałby jeszcze przejść z papiórka na hasła SMS. ;) AK |
|
Data: 2013-02-11 20:05:15 | |
Autor: darkblue | |
[Problem] Alior Sync - zmiana danych z dowodu osobistego | |
Użytkownik "Andrzej Kubiak" <none@inv.invalid> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:1tzz8nap7yja0.lk81hect3byn$.dlg@40tude.net...
Dnia Mon, 11 Feb 2013 19:41:53 +0100, darkblue napisał(a): tak, ale to nie załatwia sprawy. skan być musi. innym wystarcza wpisanie nowego nr dowodu osobistego i autoryzacja via sms/hasło. Zgadza się. Znajomy do dziś ma w mBanku podany numer dowodu gdyby chodziło o sam sms nie byłoby sprawy. ale bank, który wszem i wobec podaje się za rewolucyjny/innowacyjny/supernowoczesny i takie klocki? sa jednak słabe ogniwa w łańcuchu. |
|