Alior TMobile

Data: 2018-01-09 13:47:38
Autor: Borneq
Alior TMobile
Jak całkiem niedawno (2 lata temu) zakładałem w Aliorze, to miał 10 darmowych szybkich przelewów. Poza tym dostałem kredyt (tylko wymagało pewnych zaświadczeń o dochodach) na 2000 na rok z niższym oprocentowaniem niż gdziekolwiek, raczej bez oprocentowania tylko opłaty stałe.
Obecnie jednak nie ma darmowych szybkich przelewów a na nich mi zależy.
Najbardziej wnerwiające jest to że wszystkiego nie można załatwić przez internet, trzeba dzwonić i ta procedura weryfikacji.
Imię, nazwisko - ok ,
dalej telefon - mam dwa, ale tu mogę wiedzieć na który przychodzą sms-y
potem konto mailowe - tu ryzyko że wskażę nie to,
a potem trudne pytania na temat banku.
Wystarczy że na jedno źle się odpowie, cała procedura weryfikacji odpada i nie wiadomo na które jest źle.
A trzeba odczekać swoje gdy dzwoni się do Alior TMobile.
Poza tym zmienili beznadziejnie interfejs www.

Alior TMobile