Alior: Twoja sesja wygasła. Zaloguj się ponownie do systemu.

Data: 2009-11-09 17:52:22
Autor: astro
Alior: Twoja sesja wygasła. Zaloguj się ponownie do systemu.
Probuje bezskutecznie zalogowac sie do Alioru. Niestety system zwraca:
"Twoja sesja wygasła. Zaloguj się ponownie do systemu."
Wieksza awaria, czy tylko ja mam pecha?
Radoslaw Ziomber
www.astrofizyka.info

Data: 2009-11-09 11:00:16
Autor: witek
astro wrote:
Probuje bezskutecznie zalogowac sie do Alioru. Niestety system zwraca:
"Twoja sesja wygasła. Zaloguj się ponownie do systemu."
Wieksza awaria, czy tylko ja mam pecha?

wyczysc cache przegladarki, albo sprobuj innej

Data: 2009-11-09 18:06:55
Autor: tt
Dnia 09-11-2009 o 18:00:16 witek <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał(a):

astro wrote:
Probuje bezskutecznie zalogowac sie do Alioru. Niestety system zwraca:
"Twoja sesja wygasła. Zaloguj się ponownie do systemu."
Wieksza awaria, czy tylko ja mam pecha?

wyczysc cache przegladarki, albo sprobuj innej

czyściłem, próbowałem różnych przeglądarek. Także na pewno nie tutaj leży  problem. A tobie działa?

Data: 2009-11-09 18:01:30
Autor: tt
Dnia 09-11-2009 o 17:52:22  napisał(a):

Probuje bezskutecznie zalogowac sie do Alioru. Niestety system zwraca:
"Twoja sesja wygasła. Zaloguj się ponownie do systemu."
Wieksza awaria, czy tylko ja mam pecha?

też tak mam i to z kilku kont w Aliorze. Także jakaś większa awaria

Data: 2009-11-09 18:09:20
Autor: MarekZ
Użytkownik "tt" <ttom5@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:op.u24z8syjo8mvwk@hewlett-xdn1nm9.ghnet.pl...

też tak mam i to z kilku kont w Aliorze. Także jakaś większa awaria

A u mnie działa normalnie dla odmiany.

Data: 2009-11-09 09:09:55
Autor: Artur Grabowski
On 9 Lis, 18:09, "MarekZ" <b...@adresu.w.pl> wrote:
U ytkownik "tt" <tt...@poczta.onet.pl> napisa w wiadomo ci grup

> te tak mam i to z kilku kont w Aliorze. Tak e jaka wi ksza awaria

A u mnie dzia a normalnie dla odmiany.

Ponownie to samo... co za szajs z tego banku.

Data: 2009-11-09 09:12:06
Autor: Artur Grabowski
> [...]
U ytkownik "tt" <tt...@poczta.onet.pl> napisa w wiadomo ci grup

> te tak mam i to z kilku kont w Aliorze. Tak e jaka wi ksza awaria

Ponownie to samo. Na CHROME, FIREFOX i IE nie trybi. Jedyna opcja to
m.aliorbank.pl jednakze tam z kolei nie mozna przelaczyc sie na konto
osobiste/firmowe. No comment, wynosze sie z tamtad. Pozdr.

Data: 2009-11-09 22:36:19
Autor: Wojciech Nawara
Artur Grabowski pisze:

osobiste/firmowe. No comment, wynosze sie z tamtad. Pozdr.

Z powodu chwilowej awarii?

Data: 2009-11-09 13:50:38
Autor: Artur Grabowski
Alior: Twoja sesja wygasła. Zaloguj się ponown ie do systemu.
On 9 Lis, 22:36, Wojciech Nawara
<wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info> wrote:
Artur Grabowski pisze:

> osobiste/firmowe. No comment, wynosze sie z tamtad. Pozdr.

Z powodu chwilowej awarii?

To nie jest pierwsza awaria. Na pewno trzecia. Rowniez czasami logujac
sie na konto sa znaczne roznice pieniezne, dopiero po kilkunastu
odswierzeniach, kwota jest wyswietlana poprawnie. Mam rowniez problem
z ich karta, musze trzy razy wpisywac pin. Do tego denerwuje mnie ich
powolne ksiegowanie kwot za zakupy, gdzie z rana mam 50 pln, po
poludniu, bez zadnych wplywow robi sie 120pln a nastepnie wieczorem
minus 14 pln. Opisuje sytuacje na moim koncie. Do tego, logujac sie
przez m.aliorbank.pl nie ma mozliwosci przelaczenia konta pomiedzy
firmowe a prywatne. Kiedys bardzo chwalilem sobie ten bank, jednak
wciaz widze jak powstaja nowe problemy. Pozdrawiam.

Data: 2009-11-09 13:56:26
Autor: AG
On 9 Lis, 22:50, Artur Grabowski <arturro.grabow...@gmail.com> wrote:
> [...]

firmowe a prywatne. Kiedys bardzo chwalilem sobie ten bank, jednak
wciaz widze jak powstaja nowe problemy. Pozdrawiam.

Swoją drogą widze że nadal jest problem z logowaniem...

Data: 2009-11-09 09:12:34
Autor: Pawel
On Nov 9, 6:09 pm, "MarekZ" <b...@adresu.w.pl> wrote:
Użytkownik "tt" <tt...@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup

> też tak mam i to z kilku kont w Aliorze. Także jakaś większa awaria

A u mnie działa normalnie dla odmiany.

Ja probowalem w kilku przegladarkach i mam ten sam problem.

Data: 2009-11-09 09:14:23
Autor: Artur Grabowski

Data: 2009-11-09 19:43:59
Autor: Adam S.
[...]

I myślisz ze znajdziesz bank co to bez zadnych przerw i awarii chodzi .W cuda wierzysz , akurat dziś wyłożył się jeszcze ING.

pozd
as

Data: 2009-11-09 19:15:29
Autor: astro
On Mon, 9 Nov 2009 17:52:22 +0100, astro wrote:
Probuje bezskutecznie zalogowac sie do Alioru

Po godzinie naprawili. Da sie przezyc z nimi ;-)
Radoslaw Ziomber
www.astrofizyka.info

Alior: Twoja sesja wygasła. Zaloguj się ponownie do systemu.