Alior - Uwaga, koniec "promocji" na kartę?

Data: 2011-03-30 22:21:53
Autor: mx
Alior - Uwaga, koniec "promocji" na kartę?
Czy sposób na kartę z blokowaniem/odblokowaniem już się skończył? Po takim zabiegu karta jest natychmiast aktywna, nie tak jak kiedyś "do aktywacji". Co z tym zrobić? Czy jak jutro z niej zrezygnuję to opłaty nie naliczą?

Pzdr.

Data: 2011-03-30 22:25:41
Autor: neoniusz
W dniu 11-03-30 22:21, mx pisze:
[...]

Zastrzez. Da sie przez internet.

Data: 2011-03-30 22:32:03
Autor: mx
> [...]
takim zabiegu karta jest natychmiast aktywna, nie tak jak kiedyś "do
>aktywacji". Co z tym zrobić? Czy jak jutro z niej zrezygnuję to opłaty

A nie przyślą drugiej? Zastrzeżenie to rezygnacja, tak? A jak minie termin ważności tej zastrzeżonej? Nie ma potrzeby jakiejś "oficjalnej" rezygnacji?

Data: 2011-03-30 22:44:54
Autor: neoniusz
W dniu 11-03-30 22:32, mx pisze:
Zastrzez. Da sie przez internet.

A nie przyślą drugiej? Zastrzeżenie to rezygnacja, tak? A jak minie
termin ważności tej zastrzeżonej? Nie ma potrzeby jakiejś "oficjalnej"
rezygnacji?

To tylko debetowka, wiec IMHO nie ma sensu jej wypowiadac.
Ja swoja juz zastrzeglem jakis czas temu. Nie przyslali nowej.

Data: 2011-03-31 00:09:38
Autor: mx
Alior - Uwaga, koniec "promocji" na kartę?
To tylko debetowka, wiec IMHO nie ma sensu jej wypowiadac.
Ja swoja juz zastrzeglem jakis czas temu. Nie przyslali nowej.

OK, też zastrzegłem, zobaczymy.

Data: 2011-03-31 13:44:58
Autor: Mentos
Użytkownik "mx" <@mx1@os.pl@> napisał w wiadomości news:in09n5$69i$1inews.gazeta.pl...

OK, też zastrzegłem, zobaczymy.

Ja zastrzegłem przez telefon.
Czym się różni bokada od zastrzeżenia?

--
Pozdrawiam:
Mentos

Data: 2011-03-31 17:37:26
Autor: mx
Alior - Uwaga, koniec "promocji" na kartę?
OK, też zastrzegłem, zobaczymy.

Ja zastrzegłem przez telefon.
Czym się różni bokada od zastrzeżenia?

Zastrzeżenie jest nieodwracalne, blokadę można do miesiąca wycofać. Za zablokowaną opłata jest naliczana.

Data: 2011-04-04 11:04:29
Autor: yoss
> [...]

>To tylko debetowka, wiec IMHO nie ma sensu jej wypowiadac.
Ja swoja juz zastrzeglem jakis czas temu. Nie przyslali nowej.

A ja ciągle mam "do aktywacji"

Data: 2011-04-01 11:28:09
Autor: guest
Alior - Uwaga, koniec "promocji" na kartę?
Jeszcze wczoraj karta miała status "Do aktywacji"
Dzisiaj automagicznie widnieje "Aktywna". Opłata się pobrała.

Oczywiście ja jej nie aktywowałem.

Data: 2011-04-01 13:31:31
Autor: mx
[...]

Dobrze Ci radzili koledzy, trzeba było zastrzec. Ja posłuchałem i PLN 5 zaoszczędziłem. Ostatnio otworzyłem dwa inne, alternatywne konta.

Alior - Uwaga, koniec "promocji" na kartę?