Alior - "Wyższa kultura bankowoś ci" - coś w tym jest

Data: 2009-03-06 18:15:16
Autor: xbartx
Alior - "Wyższa kultura bankowoś ci" - coś w tym jest

Miasto moje jakieś wielkie nie jest (Zielona Góra), ale oddziały
wszystkich chyba bankowych graczy są rozlokowane (brakuje bodajże
Nordea i może kogoś jeszcze). Większość zwiedziłem, jeżeli nie
wszystkie, więc mam jakieś rozeznanie.

Alior też ma jeden oddział, nawet fajnie zlokalizowany, w takim zaciszny
centrum, że tak to nazwę.
Dzisiaj będąc w oddziale z osobą, która wpłacała pieniądze, siadłem
sobie na krześle, aby poczekać i powiem szczerze i lekko odjechałem. Te
meloniki na wieszakach, naprawdę mają jakiś urok (być może dlatego, że
nie mam TV i nie oglÄ…dam reklam to inaczej je postrzegam), wprowadzajÄ…
jakiÅ› taki dziwny element, niestandardowy element dla tego typu
instytucji, element który przyciąga uwagę i jednocześnie jakoś tak
rozluźnia. Po prostu zapominasz o wszystkim i rozmyślasz o meloniku np
jakby w nim wyglądał ;) Do tego w oddziale zamontowali TV, na których
lecą wiadomości i pewnie reklamy, ale akuratnie to nie jest ważne,
sączy się z nich muzyczka, coś w stylu chillzet. Pamiętam, że w
ankietach sam wnioskowałem o muzyczkę w oddziałach i teraz mi się to
przypomniało - uświadomiłem sobie, że ktoś mnie wysłuchał? A to
przecież nie Era! Naprawdę ta chwila mnie urzekła, może dlatego, że
trwała tak krótko, może to ta muzyka, nie wiem. Dla mnie oddział
Aliora, w których nigdy nic się tak naprawdę nie dzieje, nikt nie
biega, nie ma ruchu i prawie klientów, jest takim miejscem wyhamowania.
Wchodzisz, popatrzysz na melonik, było nie było atrybut lekko
zamierzchłych czasów, muzyka ... hmmm aż się wychodzić nie chce ;)

PS Tak, tak dostałem od Aliora stówkę jakby się ktoś pytał ;) ale tak
poważnie - tak to wszystko było jako opisałem. "Wyższa kultura
bankowości" coś w tym rzeczywiście jest IMO.

Xenocide

Data: 2009-03-06 19:57:06
Autor: Dannyboy
xbartx pisze:

PS Tak, tak dostałem od Aliora stówkę jakby się ktoś pytał ;) ale tak
poważnie - tak to wszystko było jako opisałem. "Wyższa kultura
bankowości" coś w tym rzeczywiście jest IMO.

w grudniu dostaniesz jeszcze 18 gr :)

--
pozdrawiam | best regards | saludos
Dan the Man

Data: 2009-03-06 20:17:37
Autor: perszing
Alior - "Wyższa kultura bankowości" - coś w tym jest
xbartx pisze:

[ciach]

[...]

Dobra dobra, nie ma sie co zachwycac. Alior to przerost formy nad trescia. Obsluge przez internet maja do bani. Te lokaty nocne sa bezsensu i komplikuja tylko oferte i dezinformuja.

--
www.ogloszenia.krakow.pl

Data: 2009-03-06 20:45:31
Autor: xbartx
Alior - "Wyższa kultura bankow ości" - coś w tym jest
On Fri, 06 Mar 2009 20:17:37 +0100
perszing <marcin-kowalik@wp.pl.pl> wrote:

Dobra dobra, nie ma sie co zachwycac. Alior to przerost formy nad trescia. Obsluge przez internet maja do bani.

A używałeś czy tylko tak tylko dywagujesz ;)

Te lokaty nocne sa bezsensu i komplikuja tylko oferte i dezinformuja.

Przecież możesz wyłączyć jak są takie bezsensownie-dezinformujące.

Xenocide

Data: 2009-03-06 21:06:45
Autor: perszing
xbartx pisze:

Dobra dobra, nie ma sie co zachwycac. Alior to przerost formy nad trescia. Obsluge przez internet maja do bani.

A używałeś czy tylko tak tylko dywagujesz ;)

Tak. Reklamuja sie jako nowosc, a sa lata za interfejsem od mbanku.

Przecież możesz wyłączyć jak są takie bezsensownie-dezinformujące.

Caly bank wylacze.

:)

p.

Data: 2009-03-06 22:38:49
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

JesteÅ› elektrykiem w Aliorze?

zyga

Data: 2009-03-06 20:49:16
Autor: MarekZ
Użytkownik "perszing" <marcin-kowalik@wp.pl.pl> napisał w wiadomości news:gorskc$l6l$1news.onet.pl...

Te lokaty nocne sa bezsensu i komplikuja tylko oferte i dezinformuja.

Wprawdzie piątek już nadciągnął z całą swoją stanowczością, ale jest przecież dopiero 21:00.

Tak czy inaczej najpierw trzeźwieć - potem pisać. :)

Data: 2009-03-07 00:32:32
Autor: Ra
xbartx pisze:
[...]

patrz zupełnie jak u mnie - jest taki zakątek z kilkoma oddziałami paru banków ale tak trochę na uboczu. Jeszcze nie widziałem nikogo kto by wogóle przechodził koło takiego inga, sam po paru latach odwiedziłem oddział eurobanku - duży oddział, 2 pracowników cisza, kompletnie nic się nie dzieje, muzyczki nie było

Data: 2009-03-06 23:50:40
Autor: Jacek Erazmus
Alior - "Wy¿sza kultura bankowo¶ci" - co¶ w t ym jest
On 7 Mar, 00:32, Ra <a...@aa.com> wrote:
xbartx pisze:

> [...]

> lec± wiadomo¶ci i pewnie reklamy, ale akuratnie to nie jest wa¿ne,
> s±czy siê z nich muzyczka, co¶ w stylu chillzet. Pamiêtam, ¿e w
> ankietach sam wnioskowa³em o muzyczkê w oddzia³ach i teraz mi siê to
> przypomnia³o - u¶wiadomi³em sobie, ¿e kto¶ mnie wys³ucha³? A to
> przecie¿ nie Era! Naprawdê ta chwila mnie urzek³a, mo¿e dlatego, ¿e
> trwa³a tak krótko, mo¿e to ta muzyka, nie wiem. Dla mnie oddzia³
> Aliora, w których nigdy nic siê tak naprawdê nie dzieje, nikt nie
> biega, nie ma ruchu i prawie klientów, jest takim miejscem wyhamowania.

patrz zupe³nie jak u mnie - jest taki zak±tek z kilkoma oddzia³ami paru
banków ale tak trochê na uboczu. Jeszcze nie widzia³em nikogo kto by
wogóle przechodzi³ ko³o takiego inga, sam po paru latach odwiedzi³em
oddzia³ eurobanku - du¿y oddzia³, 2 pracowników cisza, kompletnie nic
siê nie dzieje, muzyczki nie by³o

Trzeba by³o im powiedzieæ Dajcie tu jak±¶ muzyczkê :)

--
pozdrawiam,
Erazmus

Data: 2009-03-07 11:06:18
Autor: Piona
xbartx pisze:
Wchodzisz, popatrzysz na melonik, było nie było atrybut lekko
zamierzchłych czasów, muzyka ... hmmm aż się wychodzić nie chce ;)

Masz dziwny sposób na badanie "jakości" banku :)
Ja tam wolÄ™ przede wszystkim pewny system on line i dobry produkt.
Dlatego mimo wielu wad nie zamieniÄ™ e konta pro w lukasie na "muzycznego aliora" :)
piona

--
http://piona.fm.interia.pl
..>> moja strona <<..

Data: 2009-03-07 17:04:21
Autor: xbartx
Alior - "Wyższa kultura bankow ości" - coś w tym jest
On Sat, 07 Mar 2009 11:06:18 +0100
Piona <email@wsygnaturce.pl> wrote:

Masz dziwny sposób na badanie "jakości" banku :)
Ja tam wolÄ™ przede wszystkim pewny system on line i dobry produkt.
Dlatego mimo wielu wad nie zamieniÄ™ e konta pro w lukasie na
"muzycznego aliora" :)

Używam Aliora praktycznie od początku i problemów większych nie miałem.
Za to jak pomyślę o tym, jakbym miał wpłacić pieniądze w oddziale
Lukasa, to od razu widzę pocztę polską i gęsią skórkę ;)

Xenocide

Data: 2009-03-07 19:27:15
Autor: Piona
xbartx pisze:

Używam Aliora praktycznie od początku i problemów większych nie miałem.
Za to jak pomyślę o tym, jakbym miał wpłacić pieniądze w oddziale
Lukasa, to od razu widzę pocztę polską i gęsią skórkę ;)

Nieco się w lukasie poprawiło, choćby dlatego, że wreszcie mają wpłatomaty. A w placówce to bywam średnio raz w roku, więc nie narzekam.
piona

--
http://piona.fm.interia.pl
..>> moja strona <<..

Alior - "Wyższa kultura bankowoś ci" - coś w tym jest