Alior bank - blad na bledzie, bledem pogania!!!!!

Data: 2012-08-16 10:28:19
Autor: nospam
Alior bank - blad na bledzie, bledem pogania!!!!!
Do licznych bledow w systmie bankowosci internetowej juz zdazylem sie przyzwyczaic. Ale teraz Alior pobil wszelkie granice. Czy oni w ogole jeszcze panuja nad swoimi systemami informatycznymi?

Jakis czas temu stworzylem ciekawe haslo do systemu. Otoz do jego pierwszego wprowadzenia uzylem wirtualnej klawiatury. Pozniej okazalo sie, ze to haslo wprowadzane z klawiatury komputera nie jest prawidlowo rozpoznawane przez system aliora i jedynym sposobem zalogowania sie jest wirtualna klawiatura. Niech i tak bedzie. (Tylko mi nie mowcie, ze mam w windowsie ustawiona jakas dziwna klawiature, nie zwykla polska programisty. Problemem bylo zapewne nietypowe uzycie kombinacji z wcisnietym klawiszem shift na wirtualnej klawiaturze.)

I teraz alior zmienil wirtualna klawiature - ciekawe po co swoja droga. Stara nie jest kompatybilna z nowa. Mimo, ze mam 100% pewnosc wprowadzania prawidlowego hasla, nie moge sie zalogowac. Juz nawet zrobilem 2-3 proby na zasadzie, co mogli spieprzyc z tym shiftem i jakie inne znaki moga byc zamiast. Nie udalo mi sie dojsc, a dostep do bankowosci internetowej zostal zablokowany (tutaj poniekad prawidlowo).

Po prostu super! Teraz pewnie musze pedzic do oddzialu, by ustalic nowe haslo. Czy ten bank nie potrafi zrobic najprostszej rzeczy w systemie jaka jest logowanie do systemu??? Czy ktokolwiek w tym banku testuje te systemy informatyczne? I jak tu ufac takiej instytucji, ktora nie potrafi poradzic sobie z najprostsza rzecza?

Alior bank - blad na bledzie, bledem pogania!!!!!