Data: 2009-10-03 19:32:22 | |
Autor: Mithos | |
Alior - błąd karty lub błąd czytn ika | |
Taki oto komunikat ("Błąd karty lub błąd czytnika") pojawił mi się w bankomacie ING, podczas próby wypłaty gotówki. Oczywiście kwota została zablokowana i pomniejszyła moje saldo. Czekać z reklamacją czy składać od razu ? Dzisiaj oczywiście nie ma szans się dodzwonić.
W jaki sposób Alior zachowuje się w takowych sytuacjach ? -- Mithos |
|
Data: 2009-10-03 18:34:05 | |
Autor: Seba | |
Alior - błąd karty lub błąd czytnika | |
Mithos <fake@adres.pl> napisał(a):
Taki oto komunikat ("Błąd karty lub błąd czytnika") pojawił mi się w bankomacie ING, podczas próby wypłaty gotówki. Oczywiście kwota została zablokowana i pomniejszyła moje saldo. Czekać z reklamacją czy składać od razu ? Dzisiaj oczywiście nie ma szans się dodzwonić.dopoki sie nie zaksieguje to nie masz co reklamowac, musisz niestety poczekac az blokada spadnie -- |
|