Alior - błąd karty lub błąd czytn ika

Data: 2009-10-03 19:32:22
Autor: Mithos
Alior - błąd karty lub błąd czytn ika
Taki oto komunikat ("Błąd karty lub błąd czytnika") pojawił mi się w bankomacie ING, podczas próby wypłaty gotówki. Oczywiście kwota została zablokowana i pomniejszyła moje saldo. Czekać z reklamacją czy składać od razu ? Dzisiaj oczywiście nie ma szans się dodzwonić.

W jaki sposób Alior zachowuje się w takowych sytuacjach ?

--
Mithos

Data: 2009-10-03 18:34:05
Autor: Seba
Mithos <fake@adres.pl> napisał(a):
[...]

dopoki sie nie zaksieguje to nie masz co reklamowac, musisz niestety poczekac az blokada spadnie

--

Alior - błąd karty lub błąd czytn ika