Alior - cashback - kiedy?

Data: 2009-08-11 23:13:14
Autor: Mithos
Alior - cashback - kiedy?
05.08.2009 r. wygenerował mi się wyciąg.

Kiedy powinienem otrzymać zwrot 1% (w historii nic nie ma) ? Na samym wyciągu widnieje jedynie 100 PLN z promocji konkursowej.

--
Mithos

Data: 2009-08-11 22:36:39
Autor: ls
Alior - cashback - kiedy?

Data: 2009-08-12 00:23:21
Autor: mucher
Alior - cashback - kiedy?

Data: 2009-08-12 09:26:08
Autor: Mithos
Alior - cashback - kiedy?

Data: 2009-08-12 10:05:51
Autor: ForALL
Alior - cashback - kiedy?

Data: 2009-08-12 10:13:53
Autor: Mithos
Alior - cashback - kiedy?

Data: 2009-08-12 10:30:11
Autor: ForALL
Alior - cashback - kiedy?

Data: 2009-08-12 11:00:11
Autor: Mithos
Alior - cashback - kiedy?

Data: 2009-08-12 07:10:43
Autor: xbartx
Alior - cashback - kiedy?

Data: 2009-08-12 09:15:22
Autor: Mithos
Alior - cashback - kiedy?

Data: 2009-08-12 08:59:09
Autor: Olgierd
Alior - cashback - kiedy?

Data: 2009-08-12 15:12:55
Autor: Mithos
Alior - cashback - kiedy?

Data: 2009-08-12 20:46:09
Autor: Marcin Mokrzycki
Alior - cashback - kiedy?
On Wed, 12 Aug 2009 15:12:55 +0200, Mithos wrote:

Wydawało mi się, że banki są bardziej scentralizowane.

W Aliorze miało być zupełnie inaczej i chyba rzeczywiście tak jest. Stąd
zapewne często różne wymagania przy przyznawaniu kk. Co więcej
decentralizacja miała polegać m. in. na tym, że to osoby w oddziałach miały
podejmować decyzje o przyznaniu karty. A że z reguły osobe te w poprzednich
bankach zajmowały się tylko przesyłaniem wypełnionych wniosków i nie mają
żadnego doświadczenia w ocenie ryzyka to co się dziwić żądaniom sporej
ilości papierków czy innym utrudnieniom.

PS. Powyższa wypowiedź opiera się na mojej rozmowie z pracownikiem Aliora
podczas zakładania konta pod koniec zeszłego roku, więc nie wiem czy coś
się w tej kwestii od tego czasu zmieniło.

--
Marcin Mokrzycki
gg:659336  o2:mmokrzycki

Data: 2009-08-12 10:02:56
Autor: Mithos
Alior - cashback - kiedy?

Data: 2009-08-12 07:13:28
Autor: Olgierd
Alior - cashback - kiedy?

Data: 2009-08-11 23:23:10
Autor: xbartx
Alior - cashback - kiedy?
W dniu 8/11/09 11:13 PM, Mithos pisze:
05.08.2009 r. wygenerował mi się wyciąg.

Kiedy powinienem otrzymać zwrot 1% (w historii nic nie ma) ? Na samym
wyciągu widnieje jedynie 100 PLN z promocji konkursowej.

O ile dobrze pamiętam do 5 dni.

--
xbartx

Data: 2009-08-12 11:59:58
Autor: Bogusław Faja
Alior - cashback - kiedy?

Data: 2009-08-12 15:05:54
Autor: Mithos
Alior - cashback - kiedy?

Data: 2009-08-12 16:44:17
Autor: ~|_ukasz
Alior - cashback - kiedy?
W dniu 2009-08-12 15:05, Mithos pisze:
Bogusław Faja pisze:
Po jakim czasie wygenerował Ci się raport od założenia karty?

19 dni od wydania karty (a warunki do przyznania 100 PLN spełniłem pewnie trochę później).

A moglibyście przypomnieć w jakim czasie mieli przelać te 100 PLN?
Nie mogę odszukać regulaminu...

TIA

--
~|_ukasz

Data: 2009-08-14 12:27:10
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Alior - cashback - kiedy?

"~|_ukasz" h5ukg1$3pb$1@pippin.nask.net.pl

A moglibyście przypomnieć w jakim czasie mieli przelać te 100 PLN? Nie mogę odszukać regulaminu...

Jakie warunki trzeba spełnić, aby otrzymać te 100 złotych?

Data: 2009-08-14 17:36:55
Autor: Mithos
Alior - cashback - kiedy?
Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
Jakie warunki trzeba spełnić, aby otrzymać te 100 złotych?

Zarejestrować się w konkursie, który już się zakończył więc sprawa nieaktualna :)

Natomiast na ichniejszą Motokartę dają ZTCP 100 PLN za nic. Czyli wystarczy ją dostać i dokonać jednej transakcji i już 100 PLN płynie na konto :)

Jeśli przenosisz kartę to jeszcze przez pół roku masz obniżone o połowę oprocentowanie z dotychczasowej karty (w konkursie obniżali oprocentowanie o 5% na rok - na swojej KK Alior mam oprocentowanie 16% - karta ma rok ważności).

Alior to fajny bank. Dostałem od nich już 100 PLN, niebawem dostanę kolejne 100 PLN (chcę właśnie ich Motokartę), a więc 200 PLN za nic. No i jeszcze co miesiąc dostaję jakieś drobne w ramach cashback za płatności KK (ostatnio płaciłem za służbowy hotel 1800 PLN z czego 18 PLN wróci do mnie :)

A oferta banku chyba najlepsza na rynku (bezpłatne wszystkie bankomaty uzależniają, podobnie jak i wysoko oprocentowany ROR - od pieniędzy które mam na rachunku bieżącym przez 2 miesiące narosło mi więcej pieniędzy niż w Multibanku przez 5 lat :)

--
Mithos

Data: 2009-08-14 10:24:45
Autor: BK
Alior - cashback - kiedy?
On 14 Sie, 17:36, Mithos <f...@adres.pl> wrote:
> [...]

które mam na rachunku bieżącym przez 2 miesiące narosło mi więcej
pieniędzy niż w Multibanku przez 5 lat :)

Powiem szczerze, ze mnie cashback i bankomaty uzaleznily ;-)

Mam konto zwykle do bankomatow i karte z cash back. Lokata nocna z
jednej strony pozwala "przy okazji" zarobic na srodkach, ktore sie ma
luzne [i kazdego dnia te kilkanascie groszy/kilka zlotych dopisywane
jest do konta:P], a dwa jak wydam te wszystkie srodki to jeszcze
dostane 1% zwrotu.

Data: 2009-08-15 16:07:36
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Alior - cashback - kiedy?

Data: 2009-08-12 21:25:07
Autor: Bogusław Faja
Alior - cashback - kiedy?
Dnia Wed, 12 Aug 2009 15:05:54 +0200, Mithos napisał(a):

Bogusław Faja pisze:
Po jakim czasie wygenerował Ci się raport od założenia karty?

19 dni od wydania karty (a warunki do przyznania 100 PLN spełniłem pewnie trochę później).

Hm.. u mnie minęło już ponad 60 dni i żadnego raportu jeszcze nie ma.
Dziwne. Chyba będę musiał się z nimi skontaktować.

--
http://moznalepiej.pl - tańsze książki
http://lepszalokata.pl - optymalizacja lokat

Alior - cashback - kiedy?