Alior - czekanie do kasy

Data: 2009-07-19 12:24:24
Autor: Wemif
Alior - czekanie do kasy
Ostatnio po raz pierwszy chciałem dokonać wpłaty w kasie, tylko jedna
z trzech była otwarta, czekałem 15 minut i dałem sobie spokój (Wrocław,
pl. Gruwnaldzki). Konsultantów nudz±cych się było sporo, ale nie mogli przyj±ć wpłaty bo od tego jest kasa. Jak dla mnie to trochę na
siłę ten podział.

a.

Data: 2009-07-19 14:02:55
Autor: bartekk
Alior - czekanie do kasy
"Wemif" <wemif@amsnet.pl> wrote in message news:h3v39o$u5o$2host.amsnet.pl...
[...]

Nie tylko w Aliorze tak jest. W Millenium i BZWBK spotyka mnie czesto to samo :/

Data: 2009-07-19 06:25:20
Autor: BK
Alior - czekanie do kasy
On 19 Lip, 14:02, "bartekk" <kra...@gmail.com> wrote:
"Wemif" <we...@amsnet.pl> wrote in messagenews:h3v39o$u5o$2host.amsnet.pl...
> [...]
> siłę ten podział.

Nie tylko w Aliorze tak jest. W Millenium i BZWBK spotyka mnie czesto to samo :/

Chyba prawie w kazdym banku kasa jest oddzielnie - kwestie
bezpieczenstwa/uprawnien itp.

Data: 2009-07-19 17:14:04
Autor: Wemif
Alior - czekanie do kasy
BK <bkapuscinski@gmail.com> wrote:

Chyba prawie w kazdym banku kasa jest oddzielnie - kwestie
bezpieczenstwa/uprawnien itp.

Np. w Lukasie czy Getinie chyba nie ma rozróżnienia. Ale to jaki¶ bł±d, że tyle innych osób się nudzi, a prawie wszyscy
z kas na urlopie ;)

a.

Data: 2009-07-19 20:53:39
Autor: mx
Alior - czekanie do kasy

Ale to jaki¶ bł±d, że tyle innych osób się nudzi, a prawie wszyscy
z kas na urlopie ;)

a.

Też doswiadczyłem tego w ub. tygodniu. Wchodzę po 16, jestem czwarty, jedna z dwóch kas czynna. Tatu¶ zakłada konto dla córeczki, tysi±ce podstawowych pytań, aż się flaki przewracaj±. Po 30 minutach założone, ale jeszcze druga osoba co tylko zakłada lokatę i trzecia, obsłużona przez konsultanta, ale gotówkę musi wzi±ć w tej jedynej kasie. I moja kolej, chwila i wpłata dokonana. Jak widać, największy problem to zakładanie konta przy kasie, ale inni konsultanci ruszaj± d... opiero jak utworzy się kolejka. Obsługa kasowa w Aliorze jest na poziomie Pekao z przed 10 lat, sk±d dawno uciekłem. Konta nie zamknę, ale wejdę tam w ostateczno¶ci, tylko aby wpłacić czy wypłacić walutę.

Data: 2009-07-19 21:03:35
Autor: Paweł
Alior - czekanie do kasy
bartekk wrote:

"Wemif" <wemif@amsnet.pl> wrote in message
Ostatnio po raz pierwszy chciałem dokonać wpłaty w kasie, tylko jedna
z trzech była otwarta, czekałem 15 minut i dałem sobie spokój (Wrocław,
pl. Gruwnaldzki). Konsultantów nudzących się było sporo, ale nie
mogli przyjąć wpłaty bo od tego jest kasa. Jak dla mnie to trochę na
siłę ten podział.

Nie tylko w Aliorze tak jest. W Millenium i BZWBK spotyka mnie czesto to
samo :/

kwestia obslugi gotowki/sejfiku. normalnie operacje bezgotowkowe,
typu przelewy, otwieranie/zamykanie konta, zalatwic moga tez panie
z okienka od kredytow. jesli tego nie robia, to zmiencie bank ;)

Alior - czekanie do kasy