Data: 2009-11-01 03:02:35 | |
Autor: Adam Płaszczyca | |
Alior czy mBank - podejście do klienta? | |
Dnia Sat, 31 Oct 2009 21:05:16 +0100, jQ napisał(a):
Rozważam przejście do mBanku lub Aliora. Porównywałem ich oferty, ale nie odpowiedzą mi one na jedno, zasadnicze pytanie - jak wygląda tam podejście do klienta, W mBanku nie wygląda. Niestety. i jak wygląda na codzień działanie banku. czuy często zdarzają się pady systemu? Czy wszystko działa sprawnie, czy tez mają jakieś mBank na szczęście sprawnie. No i czy klienta, który ma u nich kilka lat konto, spore obroty i korzysta aktywnie z oferowanych przez nich usług traktują poważnie, czy tak samo, jak kogoś, kto przychodzi prosto z ulicy? mBank traktuje wszystkich tak samo. A może, dla odmiany zastanowisz się nad bankiem spółdzielczym jakimś/ Wbrew pozorom te banki już dawno wylazły z zastoju i w kwestii oferty i możliwości są na tym samym, a nieraz wyższym poziomie niż komercyjne molochy? -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ ul. Na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012 378 31 98) _______/ /_ GG: 3524356 ___________/ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/ |
|
Data: 2009-11-01 08:48:50 | |
Autor: Stef9 | |
Alior czy mBank - podejście do klienta? | |
Użytkownik "Adam Płaszczyca" <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> napisał w wiadomości news:hz1nie2g9u2d.dlgoldfield.org.pl... Dnia Sat, 31 Oct 2009 21:05:16 +0100, jQ napisał(a): Moja ocena mBanku jest pozytywna. Ci z którymi rozmawiałem na mLinii byli rzeczowi i kompetentni. Ale zdecydowaną większość spraw załatwiam przez internet. |
|
Data: 2009-11-01 15:24:40 | |
Autor: Adam Płaszczyca | |
Alior czy mBank - podejście do klienta? | |
Dnia Sun, 1 Nov 2009 08:48:50 +0100, Stef9 napisał(a):
LOL. W regulaminie mBanku jest jak byk, że dokumentem potwierdzającym tożsamość może byc dowód osobisty, paszport lub karta stałego pobytu. Nie ma żadnych innych obostrzeń. mBank konsekwentnie odmawia mi wpisania mojego paszportu jako dokumentu tożsamości twierdząc, że to dotyczy tylko obcokrajowców. Oczywiście podstawy prawnej nie podaje. To jest 'kompetencja'? -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ ul. Na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012 378 31 98) _______/ /_ GG: 3524356 ___________/ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/ |
|
Data: 2009-11-02 01:25:14 | |
Autor: Stef9 | |
Alior czy mBank - podejście do klienta? | |
Użytkownik "Adam Płaszczyca" <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> napisał w wiadomości news:w4n456fixfl7.dlgoldfield.org.pl...
LOL. W regulaminie mBanku $ 4, pkt. 2 jest jak byk, że "W tym celu mBank ma prawo zażadac dokumentów tożsamosci potwierdzajacych prawdziwosc danych osobowych wnioskujacego o otwarcie rachunku". Twoje upieranie się przy paszporcie jest niezrozumiałe, bo bank i tak ma prawo zażądać jeszcze przynajmniej jednego dokumentu. http://www.mbank.pl/download/regulaminy/Regulamin_otwierania_i_prowadzenia_rachunkow_oszczednosciowo-rozliczeniowych_w_mBanku.pdf |
|
Data: 2009-11-02 22:13:44 | |
Autor: Adam Płaszczyca | |
Alior czy mBank - podejście do klienta? | |
Dnia Mon, 2 Nov 2009 01:25:14 +0100, Stef9 napisał(a):
Ja nie wnioskuję o otwarcie rachunku, durny cieciu. Rachunek w mBanku mam od dawna. Wyjaśnisz, dlaczego mBank nie chce wykonać aktualizacji moich danych, bo mój dowód już nie jest ważny? -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ ul. Na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012 378 31 98) _______/ /_ GG: 3524356 ___________/ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/ |
|
Data: 2009-11-03 03:51:16 | |
Autor: Stef9 | |
...... mBank - podejście do klienta? | |
Użytkownik "Adam Płaszczyca" <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> napisał w wiadomości news:hhs3zcglrhk7$.dlgoldfield.org.pl... Ja nie wnioskuję o otwarcie rachunku, durny cieciu. Rachunek w mBanku mam Durny cieciu. Rachunek otworzyli ci na podstawie dowodu osobistego i nie mają obowiązku zmieniać tego na paszport. Wyjaśnisz, dlaczego mBank nie chce wykonać aktualizacji moich danych, bo To nie jest aktualizacja twoich danych. To jest zmiana podstawy na której zostało otwarte konto. Wyjaśnisz, dlaczego nie uaktualniłeś odpowiednio wcześniej podstawowego dokumentu ? Trąbili o tym bardzo długo, że stracisz możliwość załatwiania wielu spraw. |
|
Data: 2009-11-02 23:43:02 | |
Autor: witek | |
...... mBank - podejście do klienta? | |
Stef9 wrote:
Konto otwiera sie osobie a nie dokumentowi. Wyjaśnisz, dlaczego nie uaktualniłeś odpowiednio wcześniej A co to jest podstawowy dokument? |
|
Data: 2009-11-03 09:55:51 | |
Autor: witrak() | |
...... mBank - podejście do klienta? | |
On 2009-11-03 03:51, Stef9 wrote:
Użytkownik "Adam Płaszczyca" <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> napisał w wiadomości Czy Ty Człowieku w ogóle rozumiesz na czym polega użycie dokumentu tożsamości przy zawieraniu umowy ? Dokument tożsamości (ewentualnie inne, dodatkowe dokumenty) jest potrzebny *wyłącznie* podczas dokonywania stwierdzenia, czy osoba zawierająca umowę może składać oświadczenie woli w imieniu osoby wskazanej jako strona umowy. Odpowiednie sformułowanie w umowie odnosi się do tego, co zostało stwierdzone w chwili, gdy umowa była zawierana.
Banki (i inne instytucje) potrzebują czasami aktualnych danych dokumentu tożsamości klienta/kontrahenta - po to, by móc w prosty sposób (prostszy, niż wymagałoby tego prawo) stwierdzić, iż określona osoba może korzystać z uprawnień wynikających z już zawartej umowy. Te dane są zmieniane w dossier klienta zgodnie z jego wolą i w żaden sposób ich modyfikacja nie wpływa na ważność umowy. Natomiast niezmodyfikowanie ich na czas może pozbawić osobę możliwości dokonania określonych operacji m.in. wynikających z umowy. Odmowa dokonania zmian wg prawidłowo złożonej deklaracji klienta jest bezprawna (jest kwestią otwartą, czy w opisywanym przypadku deklaracja zmian jest prawidłowo złożona - ale to inna rzecz). I oczywiście bank przegrałby sprawę o odszkodowanie, jeśliby do tego doszło. Ale "duży może więcej", w szczególności nie dotrzymywać swoich obietnic, bo kto ma czas i pieniądze, żeby walczyć o swoje... Wyjaśnisz, dlaczego nie uaktualniłeś odpowiednio wcześniej To istotnie poważna sprawa, ale niekoniecznie upoważnia do odmowy załatwienia wszystkich spraw, a jedynie tych, gdzie konieczne jest posiadanie określonego rodzaju dokumentu potwierdzającego tożsamość. Wiadomo, że prawo jazdy może być uznane za wystarczająco dobry dokument w wielu przypadkach, ale w innych się nie nadaje. Więc ten Twój zarzut jest "nie z tej bajki". witrak() |
|
Data: 2009-11-03 11:56:21 | |
Autor: Stef9 | |
...... mBank - podejście do klienta? | |
Użytkownik "witrak()" <witrak@hotmail.com> napisał w wiadomości news:hcorav$r5v$1atlantis.news.neostrada.pl... On 2009-11-03 03:51, Stef9 wrote: Wyraz "cieć" użyłem jako cytat z postu na który odpowiadałem. Wiem, powinienem to wyraźnie zaznaczyć. Przepraszam. Na inne sprawy odpowiem później. |
|
Data: 2009-11-05 21:21:07 | |
Autor: Adam Płaszczyca | |
...... mBank - podejście do klienta? | |
Dnia Tue, 3 Nov 2009 03:51:16 +0100, Stef9 napisał(a):
Owszem, mają. Dowód stracił ważność. Wyjaśnisz, dlaczego mBank nie chce wykonać aktualizacji moich danych, bo Co jeszcze wymyslisz? Wyjaśnisz, dlaczego nie uaktualniłeś odpowiednio wcześniej A co mnie obchodzi trąbienie? Mnie obchodzi regulamin, a nie trąbienie. W regulaminie jak byk jest napisane, że pasport JEST dokumentem tożsamości. -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ ul. Na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012 378 31 98) _______/ /_ GG: 3524356 ___________/ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/ |
|
Data: 2009-11-03 22:42:49 | |
Autor: Grzexs | |
Alior czy mBank - podejście do klienta? | |
No i czy klienta, który ma u nich kilka lat konto, spore obroty i korzysta aktywnie z oferowanych przez nich usług traktują poważnie, czy tak samo, jak kogoś, kto przychodzi prosto z ulicy? I tu akurat przedpiszcę poprę. Sam też początkowo podchodziłem do BS-ów jak pies do jeża, a teraz sobie chwalę. Np. w kwestii dostępności bankomatów - Visa BPS umożliwia wypłaty w sieciach BPS, GBW, BGŻ, KB i chyba jeszcze w jakiejś jednej egzotycznej. Obsługa klienta z reguły białkowa, skłonna do wysłuchiwania żalów i postulatów, do SAMEGO PREZESA też da się dopukać, a on może wszystko ;) Nie jest to wszystko tak sformalizowane z jednej strony i zepchnięte na barki niekompetentnych pracowników z drugiej. A jak ci się znudzi rola klienta, to kupujesz udziały i jesteś udziałowcem. A jak masz dużo forsy, to kupujesz dużo udziałów i jesteś bankowiec całą gębą ;) -- Grzexs |
|
Data: 2009-11-05 21:22:44 | |
Autor: Adam Płaszczyca | |
Alior czy mBank - podejście do klienta? | |
Dnia Tue, 3 Nov 2009 22:54:22 +0100, J_K_K napisał(a):
Osobiście też się nad lokalnym zastanawiałem, Bo często tak jest, że marketing lezy. Ale wolisz marketing, czy realia? -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ ul. Na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012 378 31 98) _______/ /_ GG: 3524356 ___________/ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/ |
|