Alior czy mBank - podejście do klienta?

Data: 2009-11-01 10:06:23
Autor: Mithos
Alior czy mBank - podejście do klienta?
jQ pisze:
Podzielcie się, proszę, doświadczeniami.

Ja mam 2 rachunki, jeden w mBanku drugi w Alior.

Te dwa banki doskonale się uzupełniają. Alior ma oddziały, darmowe wypłaty z każdego bankomatu + oprocentowany ROR oraz jedna z lepszych KK. A mBanku używam do całej reszty, bo ma IMO wygodniejsze www.

--
Mithos

Data: 2009-11-01 10:40:35
Autor: jQ

Użytkownik "Mithos" <fake@adres.pl> napisał w wiadomości news:hcjj2i$ile$2news.onet.pl...
Te dwa banki doskonale się uzupełniają. Alior ma oddziały, darmowe wypłaty z każdego bankomatu + oprocentowany ROR oraz jedna z lepszych KK. A mBanku używam do całej reszty, bo ma IMO wygodniejsze www.
Jak to dzielisz, które konto jest tym "głównym", gdzie wpływa Ci wynagrodzenie co miesiąc? Domyślam się, że przelewy robisz z mBanku. A pieniądze trzymasz na którym - mBank, bo wygodniejszy, czy Alior, bo oprocentowany  i bankomaty za darmo?

Data: 2009-11-01 17:29:00
Autor: Mithos
jQ pisze:
[...]

Pieniądze trzymam tu i tu. Aczkolwiek wynagrodzenie spływa mi do Alior'a, z którego raz w miesiącu idzie częściowo do mBanku.

--
Mithos

Alior czy mBank - podejście do klienta?