Data: 2009-11-01 20:38:42 | |
Autor: Grzegorz M | |
Alior czy mBank - podejście do klienta? | |
Użytkownik "jQ" <abuse@spam.pl> napisał w wiadomości news:hci5a1$2d1$1inews.gazeta.pl... .... No i czy klienta, który ma u nich kilka lat konto, spore obroty i korzysta aktywnie z oferowanych przez nich usług traktują poważnie, czy tak samo, jak kogoś, kto przychodzi prosto z ulicy? Ja używam jako konta podstawowego. Mam stałę obroty (konto prywatne + konto biznes) i po autoryzacji na infolinii nigdy nie czekałem dłużej niż 15 sekund na połązenia z konsultantem :) (nawet w czasie gdy była zapowiedź, ze jest długa kolejka i bez autoryzacji czekało się kilkanaście minut) Jeśli masz odpowiednie dochody i do kompletu weźniesz platynkę, to po jakimś czasie otrzymasz "specjalny" numer infolinii, gdzie eksperci mają załatwić twoją sprawę bez przełaczania. Z tej opcji nie korzystałem, ale nawet reklamacje złożone przez "zwykłą" infolinię są szybko załatwiane (w innym wątku pisałem o problemach z jednym panem w centrum finansowym, który oddzwaniał w kilka minut po rozmowie na infolinii, a moich telefonów nie odbierał :) ) zatem z autopsji mogę potwierdzić, że w mBanku są lepsi klienci i normalni ;) Aliora jeszcze nie testowałem. pozdrawiam GM |
|