Alior czy mBank - podejście do klienta?

Data: 2009-11-02 13:10:52
Autor: MattS
Alior czy mBank - podejście do klienta?
jQ wrote:
Podzielcie się, proszę, doświadczeniami.

Otwierając rachunek, KK, lokatę itd. patrzę też na warunki zamknięcia.
Przewaga Aliora nad mbankiem, lub ogólnie marmurka nad mbankiem, to możliwość bezpłatnego złożenia dowolnego pisma (reklamacji, wypowiedzenia umowy itp.) z 100% pewnym potwierdzeniem na piśmie.
Mbank (Multi też) ma tendencje do gubienia rezygnacji z ich produktów - w moim przypadku KK w Multi, OC w mbanku. Niestety do mbanku trzeba wysyłać listem ZPO, co kosztuje - trzeba jechać na pocztę, odstać swoje i wyłożyć parę złotych na znaczki.

Matt

Data: 2009-11-02 13:47:18
Autor: Titus Atomicus
In article <4aeecc4c$1@news.home.net.pl>, MattS <MattS@ms.ms> wrote:

Niestety do mbanku trzeba wysyłać listem ZPO, co kosztuje - trzeba jechać na pocztę, odstać swoje i wyłożyć parę złotych na znaczki.

Ale przeciez w przypadku 'marmurka' musisz tez pojechac do niego, i odstac swoje.

TA

Data: 2009-11-02 14:29:17
Autor: Michal
[...]

W mkioskach i CFach można zostawiać wszelkie dokumenty- tylko potwierdzenie tego jest problematyczne.

--
Michał

Data: 2009-11-02 14:57:52
Autor: MattS
Michal wrote:

W mkioskach i CFach można zostawiać wszelkie dokumenty- tylko
potwierdzenie tego jest problematyczne.

Próbowałem raz, parę lat temu, zostawić jeden papier z potwierdzeniem w punkcie mbanku. Niestety, odmówiono mi potwierdzenia wpływu tłumacząc się, że nie jest to oddział banku a osoby tam pracujące nie są pracownikami banku. Jedyne co mogą zrobić, to przefaksować pismo do mbanku.
Co prawda jeden przypadek to nie jest próbka statystyczna, może też aktualnie jest już lepiej pod tym względem.

Matt

Data: 2009-11-02 14:53:43
Autor: MattS
[...]

Kolejki w "nowych" marmurkach, z dobrym kanałem internetowym (np. Multi, Alior) są z reguły niewielkie.
Na poczcie z trąbką ruch jest dużo większy a ilość obsługi mniejsza niż w znanych mi oddziałach Aliora/Multi. Średni czas oczekiwania na poczcie to ok. pół godziny.

Matt

PS. Żart z innej grupy. Co mówi Polak gdy wchodzi na pocztę? O ja p...

Data: 2009-11-02 14:59:07
Autor: Valdi
Alior czy mBank - podejście do klienta?
"MattS" news:4aeee467$1news.home.net.pl

PS. Żart z innej grupy. Co mówi Polak gdy wchodzi na pocztę? O ja p...

To nie żart... to polska rzeczywistość. A pomyśleć, że jest tyle dobrych
wzorców, z których pocztowy beton nie chce korzystać.

Alior czy mBank - podejście do klienta?