Alior filtrowanie przelewow po tekscie

Data: 2010-04-30 13:29:03
Autor: Papkin
Alior filtrowanie przelewow po tekscie
Witam

Dziwna sprawa z Aliorem, albo mam pomrocznosc jasna albo Alior ma wadliwy system?

Do skutecznego i efektywnego przegladania histori rachunku zalozylem 4 filtry, dodalem swoje nazwy dla tych filtrow i ogolnie myslalem ze super ale...

Od lutego do kwietnia dostalem kilka przelewow ktore powinny byly sie zalapac na filtr, ta sama nazwa nadawcy w przelewie. Wlaczam filtr i jego dzialanie konczy sie na styczniu br, do tego 2 przelewy z 2009 i dalej nic, jakby ich nie bylo.

Wylaczam filtr - widac wszystkie operacje na koncie, i mam owe przelewy, z takim samym ciagiem znakow. Wiec filtr nie pokazal mi wszystkiego a powinien. O co wiec chodzi?

TIA

Alior filtrowanie przelewow po tekscie