Alior: gotowki nie przyjmujemy

Data: 2014-06-18 04:40:30
Autor: msawic
Alior: gotowki nie przyjmujemy
Założyłem sobie konto w Aliorze (Kantor), konto w NOK i poszedłem do oddziału wpłacić gotówkę.
Ależ się zdziwiłem, gdy mi tam powiedziano, że gotówki w takiej walucie nie przyjmują - tylko USD, EUR i GBP.
No to po co mi takie konto, na które ani nie da się wpłacić pieniędzy, ani nie można do niego zamówić karty?

W którym polskim banku można założyć (bezpłatne) konto w NOK i wpłacić tam gotówkę? A najlepiej jeszcze dostać kartę do niego?

M.

Data: 2014-06-18 14:20:43
Autor: Krzysztof

Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:6ebb2bfa-2010-4254-976e-e77420e4baa3@googlegroups.com...

[...]

Chyba jeszcze w Nordeii, ale ona jest przejmowana przez PKO BP, to z czasem zniknie ta oferta.

Generalnie nasze banki przyjmuja wplaty got. w EUR i USD, rzadziej GBP i CHF.
Wplacic do kantoru mozesz, ale przelewem z innego banku, co oczywiscie kosztuje.

Alior: gotowki nie przyjmujemy