Alior gwarantuje brak opłat przez 5 lat

Data: 2014-05-26 03:49:32
Autor: wobo
Alior gwarantuje brak opłat przez 5 lat
Konto Wyższej Jakości w Aliorze:
http://prnews.pl/hydepark/konto-wyzszej-jakosci-w-aliorze-brak-opat-za-wszystkie-operacje-przez-5-lat-3131032
Będzie za free przy wpływach 2500 zł (może być przelew z innego banku) lub transakcjach kartą na 700 zł.
W tabeli wszystkie pozycje mają "0 zł".
Wygląda nieźle.

Data: 2014-05-26 13:40:39
Autor: J.F
Użytkownik "wobo"  napisał w wiadomości
[...]

Bo ja wiem ... juz sie troche przyzwyczailem ze za konto nic nie place.
Owszem - w tabeli nie wszedzie zera, ale ja te rubryki omijam :-)

Wezmy chocby Alior Sync obecny - tez sporo zer w tabeli..

J.

Data: 2014-05-26 14:25:00
Autor: Piotr Gałka

Użytkownik "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:53832838$0$2142$65785112news.neostrada.pl...

Bo ja wiem ... juz sie troche przyzwyczailem ze za konto nic nie place.

Zdziwiło mnie słowo trochę.
Ja przez 12 lat to się już mocno przyzwyczaiłem.
No chyba, że coś źle pamiętam i konto w mBanku było kiedyś płatne.
P.G.

Data: 2014-05-26 16:36:13
Autor: WAM
Alior gwarantuje brak opłat przez 5 lat
On Mon, 26 May 2014 14:25:00 +0200, Piotr Gałka
<piotr.galka@cutthismicromade.pl> wrote:

Ja przez 12 lat to się już mocno przyzwyczaiłem.
No chyba, że coś źle pamiętam i konto w mBanku było kiedyś płatne.
Był moment że przelewy z ekonta były płatne.
Teraz karta jest płatna jak nie używasz dość mocno.
Samo ekonto nigdy nie było płatne.

WAM
--
www.wpolskichgorach.pl
www.spanienamazurach.pl

Data: 2014-05-26 17:19:28
Autor: Piotr Gałka

Użytkownik "WAM" <nospam@nowam.nopl.pl> napisał w wiadomości news:29k6o9deuad77jrmbgfm0cr7a2bn5q2hhb4ax.com...
[...]

Faktycznie był taki czas, że czynsz za mieszkanie i za garaż płaciłem jednym przelewem.
No to do bezpłatności przyzwyczajam się krócej :).
P.G.

Data: 2014-05-26 17:37:48
Autor: J.F
Użytkownik "Piotr Gałka"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:llvbq5$qo$1@srv.chmurka.net...
[...]

W roznych bankach rozne oplaty byly i sa.
Za przelew, za karte, za brak platnosci, za obcy bankomat, za token, za operacje w oddziale, za info sms.
Ale zer tez bylo duzo i mozna bylo nic nie placic, czy prawie nic, wiec ten Alior to znow nie taka wielka rewelacja.

J.

Data: 2014-05-26 14:49:16
Autor: pwz
W dniu 2014-05-26 12:49, wobo pisze:
[...]

No dobra. Wszystko pięknie, ale ja się pytam: gdzie jest haczyk?!
pwz

Data: 2014-05-26 16:22:03
Autor: Krzysztof

Użytkownik "pwz"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:llvd8e$phn$1@node1.news.atman.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Generalnie nie ma tam zadnych zwrotow cash-back a jedyna istotna zmiana jest brak oplat za przelewy walutowe we wszystkich opcjach- i tu jest haczyk, gdyz taki przelew musisz puscic tylko z tego konta i zakupic walute wg tabeli- zakup takiej waluty wg tabeli jest drogi i bank sobie odbija brak tej oplaty za przelewy. Zakladam, ze puszczamy przelewy w walucie na troche wieksze kwoty a nie np. na 5 USD, bo wtedy faktycznie mniej tracimy na przewalutowaniu wg tabeli niz na oplatach za przelew.
Na razie konto z cash-back za zakupy spozywcze jest bardziej atrakcyjne niz to nowe, bo pozwala na czysto odzyskac 340zl po potraceniu oplat za karte.

W Alior t-mobile konto i karta i bankomaty sa darmowe bez spelniania warunkow.
Naprzod odpowiedz sobie z czego bedziesz korzystal z tych pozycji "zero" oplaty w stosunku do innego konta w Aliorze i wyjdzie, ze nie nosi ono specjalnie wartosci dodanej dla wiekszosci klientow. Ot dla mnie, to kolejny trick marketingowy.

Data: 2014-05-27 00:32:14
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Alior gwarantuje brak opłat przez 5 lat

"wobo" 518d38bc-f27c-43a7-baed-ad414c6cfac9@googlegroups.com

: Będzie za free przy wpływach 2500 zł (może być przelew z innego banku)

Dużo.

: lub transakcjach kartą na 700 zł.

Bardzo dużo.

: W tabeli wszystkie pozycje mają "0 zł". Wygląda nieźle.

2pi (inaczej zwane 360 stopni) w Mille -- znacznie taniej,
a jest gratisowy pakiet pomocyjny (lekarz, ślusarz czy inny
hydraulik) i podwyższone oprocentowanie na oszczędnym dla
nowych wnętrz. (czy środków -- już nie pamiętam dokładnie)

Swoją drogą... Kaczyński obiecał poprawienie służby
zdrowia po wyborach, gdy tymczasem ta pomoc lekarska
nadeszła jeszcze przed wyborami. Taka słowność lubię ;)

Data: 2014-05-28 12:43:24
Autor: forestdumb
wobo wrote:
[...]

Po co mi konto bez cashback? Rozsadne od tego samego banku wydaje sie lepsze.

Data: 2014-05-28 21:34:50
Autor: xbartx
W dniu 26.05.2014 12:49, wobo pisze:
[...]

Ktoś już założył może to konto. Tak się zastanawiam czy jakby założyć to konto a później zamknąć stare, to zostaną zdefiniowane przelewy i reszta tylko trzeba będzie konto źródłowe zmienić, no ale zawsze to lepiej niż klepać wszystko od nowa.

Xenocide

Data: 2014-06-02 19:12:42
Autor: Kamil Jońca
xbartx <bart@hashzero.net> writes:

[...]

Ja.
to konto a później zamknąć stare, to zostaną zdefiniowane przelewy i
Zostały. Nowe konto daje sie wybrać z listy rachunków źródłowych, więc
pewnie bez problemów pójdzie.

KJ

--
http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

Data: 2014-06-02 21:07:18
Autor: xbartx
W dniu 02.06.2014 19:12, Kamil Jońca pisze:

to konto a później zamknąć stare, to zostaną zdefiniowane przelewy i
Zostały. Nowe konto daje sie wybrać z listy rachunków źródłowych, więc
pewnie bez problemów pójdzie.

No to może się skuszę jak zamknę tylko toyota bank, bo wubek już poszedł do odstrzału - totalnie się nie sprawdza.

Xenocide

Data: 2014-06-02 21:44:51
Autor: Krzysztof

Użytkownik "xbartx"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:lm5doq$96n$1@node1.news.atman.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --
Szablony przelewow w Aliorze pamietaja rachunek zrodlowy, ale z pewnoscia mozna to bedzie zmienic(jak dobrze pamietam przy modyfikacji szablonu trzeba nadac nowa nazwe i wtedy po edycji stary szablon znika)
Czego oczekujesz od tego nowego konta z marketingowym "0 zl"?
Jak ktos nie korzysta z operacji w oddziale ani z karty debetowej, to zbytnio nie rozni sie ono od konta osobistego w wersji standardowej.
Dla chcacych troche zarobic, konto rozsadne ze zwrotem za "spozywke" jest nadal bardziej atrakcyjne niz to nowe.

Data: 2014-06-02 22:03:53
Autor: Kamil Jońca
Alior gwarantuje brak opłat przez 5 lat
"Krzysztof" <onkris2@poczta.onet.pl> writes:

[...]

Czego oczekujesz od tego nowego konta z marketingowym "0 zl"?
Od niego oczekuję, że się nie zmieni toip ...
A coś czuję przez skórę, że stare konta podrożeją. KJ
--
http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

Data: 2014-06-03 08:21:48
Autor: Krzysztof

Użytkownik "Kamil "Jońca""  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:87y4xf9iza.fsf@alfa.kjonca...

[...]

-- -- -- -- -- --
Tym bym sie nie martwil na zapas, bo reszta kont jest tez zwolniona z oplat, jezeli wnosisz pensje lub inne jezeli bank jest twoim bankiem glownym(kilka warunkow do wyboru). Wzrost oplaty, ktorej nie placisz nie ma znaczenia, to nowe konto tez jest platne, ale zwolnione, jezeli spelnisz warunki...

Data: 2014-06-03 17:31:10
Autor: xbartx
W dniu 02.06.2014 21:44, Krzysztof pisze:

Czego oczekujesz od tego nowego konta z marketingowym "0 zl"?

Mam tam dużo zdefiniowanych przelewów i głównie przez nie wszystko robię. Także tak czy siak warunki spełniam a debetówka z darmowymi bankomatami by się przydała.

Xenocide

Data: 2014-06-04 01:24:09
Autor: Krzysztof

Użytkownik "xbartx"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:lmkpnv$8p2$1@node1.news.atman.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -
Jezeli zapewniasz odpowiedni wplyw, to konto standardowe(warunki banku glownego) jest rowniez darmowe.
Dla bezplatnej debetowki i bankomatow wystarczy otworzyc Alior-t-mobile, transfery miedzy Aliorami sa on-line.

Data: 2014-06-04 07:44:01
Autor: Kamil Jońca
Alior gwarantuje brak opłat przez 5 lat
"Krzysztof" <onkris2@poczta.onet.pl> writes:

Dla bezplatnej debetowki i bankomatow wystarczy otworzyc
Alior-t-mobile, transfery miedzy Aliorami sa on-line.

I dlaczego to ma być prostsze od otwarcia KWJ?
KJ

Data: 2014-06-04 10:50:33
Autor: Krzysztof

Użytkownik "Kamil "Jońca""  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:87k38x9qla.fsf@alfa.kjonca...

"Krzysztof" <onkris2@poczta.onet.pl> writes:

Dla bezplatnej debetowki i bankomatow wystarczy otworzyc
Alior-t-mobile, transfery miedzy Aliorami sa on-line.

I dlaczego to ma być prostsze od otwarcia KWJ?
-- -- -- -- -- -- -- --
Ok, jak ktos zaczyna swoja przygode z Aliorem, to moze latwiej KWJ, ale dla tych co maja jakiekolwiek konta i chca zachowac np. nr rachunku, nie ma sensu placic i zmieniac tego konta, albo zamykac stare i otwierac nowe. Posiadajac dotychczas jakiekolwiek konto w PLN w Aliorze glownym, latwiej jest otworzyc Alior TMUB i cieszyc sie darmowa debetowka i wyplatami z bankomatow(proces otwierania konta w Alior TMUB jest uproszczony dla posiadaczy konta w Aliorze glownym.

Data: 2014-06-04 11:00:15
Autor: Kamil Jońca
[...]

No nie wiem. Mnie interfejs TMUB odrzucał (może już się zmieniło)
KJ

--
http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

Data: 2014-06-04 22:42:24
Autor: xbartx
W dniu 04.06.2014 11:00, Kamil Jońca pisze:

No nie wiem. Mnie interfejs TMUB odrzucał (może już się zmieniło)

Dokładnie. Interface Synka to było (jest?) kuriozum - kompletnie niefunkcjonalne i upierdliwe. A już zrobienie zwykłego przelewu to było jak odprawa online na ryanair.com ;)
Poza tym mając dwa konta trzeba dwóch pilnować, fakt że jak się śledzi grupę to raczej nic umknąć nie powinno, no ale różnie to bywa. Dla tego nowego Aliora mamy 5 lat z głowy i wszystko w jednym miejscu i banku.

Xenocide

Data: 2014-06-05 02:22:24
Autor: Krzysztof

Użytkownik "xbartx"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:lmo0bg$lfr$2@node1.news.atman.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Oferta KWJ nie jest panaceum na wszystko. W Alior TMUB mozna miec karty do rachunkow walutowych za darmo. Konto KWJ ogranicza sie tylko do PLN(darmowosc jest tylko w obrebie tego konta).

Data: 2014-06-05 06:56:50
Autor: Kamil Jońca
Alior gwarantuje brak opłat przez 5 lat
"Krzysztof" <onkris2@poczta.onet.pl> writes:

[...]

Oferta KWJ nie jest panaceum na wszystko. W Alior TMUB mozna miec
Czy ja gdzieś twierdziłem inaczej?
KJ

Data: 2014-06-05 18:19:57
Autor: xbartx
W dniu 05.06.2014 02:22, Krzysztof pisze:

Oferta KWJ nie jest panaceum na wszystko. W Alior TMUB mozna miec karty
do rachunkow walutowych za darmo. Konto KWJ ogranicza sie tylko do
PLN(darmowosc jest tylko w obrebie tego konta).

Panaceum to nigdzie nie ma i jak dobrze na grupie wiemy, trzeba tworzyć różne układy, komba i konstelacje dla osiągnięcie maksymalnych możliwości za minimalne albo zerowe opłaty ;)
Do walut to kantor aliorowy się wyśmienicie sprawdza i IMO jest lepszy niż Alior/Synek, więc dalej dla Synka zastosowania nie widzę. Owszem jak było 5% zwrotu to tak ale to już historia.

Xenocide

Data: 2014-06-06 22:06:28
Autor: Krzysztof

Użytkownik "xbartx"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:lmq5be$p4n$1@node2.news.atman.pl...

[...]

Karty w Alior Sync w niczym nie ustepuja ofercie z kantoru. Generalnie wykorzystuje i tak karte z mBanku w EUR, bo ta daje bezplatne wyplaty z bankomatow w  strefie EUR, chociaz jest platna od drugiego roku (darmowe SEPA z Synca do mBanku) Aliorowa nadaje sie do placenia w sklepach oraz jako rezerwowa.

Alior gwarantuje brak opłat przez 5 lat