Alior i Euronet

Data: 2009-12-02 18:41:28
Autor: Wojciech Nawara
Alior i Euronet
W formie ciekawostki. Oto cytat z ostatniego wyci±gu:

"Alior Bank rekomenduje korzystanie z największej niezależnej sieci bankomatów Euronet".

Ja to rozumiem tak - "Sposób, w jaki korzystacie z kont w naszym banku jest dla nas zbyt kosztowny, róbcie tak, żeby¶my do was mniej dokładali", kto¶ ma podobne odczucia? ;-)

Pzdr,
Wojtek

Data: 2009-12-02 12:53:31
Autor: szczurwa
Alior i Euronet
On 2 Gru, 18:41, Wojciech Nawara
<wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info> wrote:

Ja to rozumiem tak - "Sposób, w jaki korzystacie z kont w naszym banku
jest dla nas zbyt kosztowny, róbcie tak, żeby¶my do was mniej
dokładali", kto¶ ma podobne odczucia? ;-)

W przypadku Aliora to odczucie towarzyszy mi od dawna..;-) Swego czasu
wykonywanie jak największej liczby transakcji z obcymi bankomatami
traktowałem jako rodzaj sportu. Inna sprawa, że potrzebowałem
banknotów o okre¶lonych nominałach.

Data: 2009-12-02 18:57:35
Autor: Krzysztof
Alior i Euronet

"Wojciech Nawara" <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info> wrote in message news:hf68s8$s3q$1kushnir.sileman...
[...]

Po to wiekszosc wybrala ten bank zeby za 3zl wyplacac z tych bankomatow 'nieEuronetowych', spora czesc bankow ma darmowe wyplaty w Euronecie, a za karte placi sie mniej niz 3zl lub wcale.
A ja ostatnio nawet wyplacilem z agencji PKOBP, ktora mam blisko domu i tez bez prowizji.

Data: 2009-12-03 07:48:18
Autor: xbartx
Alior i Euronet
Dnia Wed, 02 Dec 2009 18:41:28 +0100, Wojciech Nawara napisał(a):

W formie ciekawostki. Oto cytat z ostatniego wyciÄ…gu:

"Alior Bank rekomenduje korzystanie z największej niezależnej sieci
bankomatĂłw Euronet".

Ja to rozumiem tak - "SposĂłb, w jaki korzystacie z kont w naszym banku
jest dla nas zbyt kosztowny, róbcie tak, żebyśmy do was mniej
dokładali", ktoś ma podobne odczucia? ;-)

Chyba trochę przesadzasz ;) Aż tak mocno zakreślasz znaczenie słowa "rekomenduje"? Alior jest mocno z Euronetem powiązany (zmiana pinu, natychmiastowe księgowanie transakcji na koncie) i nie dziwne, że najmniej go on kosztuje to i go rekomenduje - czysta kalkulacja. A np. wypłacisz kasę w C4Y, który akurat zastrajkuje i będziesz się woził z reklamacją 30 dni albo lepiej, jak to już na grupie ktoś pisał.

Data: 2009-12-03 09:26:01
Autor: Valdi
Alior i Euronet
"xbartx" news:hf7qg2$snh$1inews.gazeta.pl

Alior jest mocno z Euronetem powiÄ…zany (zmiana pinu,
natychmiastowe księgowanie transakcji na koncie)

Nie posiadam konta w Alior, ale czy dobrze rozumiem, że jeżeli wypłacasz
pieniądze z bankomatu euronetu to taką transakcję od razu masz księgowaną w
historii operacji bez ĹĽadnych blokad itp. jak ma to miejsce np. w mBanku?

Data: 2009-12-03 11:54:35
Autor: xbartx
Alior i Euronet
Dnia Thu, 03 Dec 2009 09:26:01 +0100, Valdi napisał(a):

Nie posiadam konta w Alior, ale czy dobrze rozumiem, że jeżeli wypłacasz
pieniÄ…dze z bankomatu euronetu to takÄ… transakcjÄ™ od razu masz
księgowaną w historii operacji bez żadnych blokad itp. jak ma to miejsce
np. w mBanku?

Tak. W nowych euronetach takich gdzie można zmienić PIN dla karty po wypłacie pieniędzy masz ją od razu w historii operacji konta do którego podpięta jest karta debetowa.

Data: 2009-12-03 13:47:22
Autor: Valdi
Alior i Euronet
"xbartx" news:hf88tr$snh$4inews.gazeta.pl

Tak. W nowych euronetach takich gdzie można zmienić PIN dla karty po
wypłacie pieniędzy masz ją od razu w historii operacji konta do którego
podpięta jest karta debetowa.

Miło. Dziękuję za informacje.

Data: 2009-12-03 21:46:40
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
Alior i Euronet
Valdi pisze:

Tak. W nowych euronetach takich gdzie można zmienić PIN dla karty po
wypłacie pieniędzy masz j± od razu w historii operacji konta do którego
podpięta jest karta debetowa.

Miło. Dziękuję za informacje.

Jakie tam "miło"... Oznacza to po prostu, że należy celowo wybierać inne
bankomaty - takie, by księgowanie odbyło się jak najpóĽniej. Dzięki temu
masz jeszcze odsetki za kilka dni, ot taki współczesny oscylator. :-)

Choć akurat w Aliorze to bez znaczenia przy ich oprocentowaniu roru... :-(

--
MiCHA

Data: 2009-12-03 21:56:38
Autor: Valdi
Alior i Euronet
"Przemyslaw Kwiatkowski" news:hf983g$5to$1inews.gazeta.pl

> [...]

bankomaty - takie, by księgowanie odbyło się jak najpóĽniej. Dzięki temu
masz jeszcze odsetki za kilka dni, ot taki współczesny oscylator. :-)

Zależy co kto lubi :) Ja tam osobi¶cie nie przepadam jak mi kilka dni
transakcje w blokadach wisz± :)
Największe jazdy miałem z C4Y (ZAORAĆ Tˇ SIEĆ! - przepraszam za krzyk,
emocje bior± górę!) aż tydzień mi rozliczali transakcję kiedy standardowo
trwa to max. 2 - 3 dni ;)

Data: 2009-12-04 10:07:48
Autor: Robert Kois
Alior i Euronet
Dnia Thu, 3 Dec 2009 21:56:38 +0100, Valdi napisał(a):

Największe jazdy miałem z C4Y (ZAORAĆ Tˇ SIEĆ! - przepraszam za krzyk,
emocje bior± górę!) aż tydzień mi rozliczali transakcję kiedy standardowo
trwa to max. 2 - 3 dni ;)

Marudzisz, Eurobank potrafi tyle rozliczać transakcję we własnym bankomacie
:).

--
Kojer

Data: 2009-12-03 23:09:17
Autor: Krzysztof
Alior i Euronet

"Przemyslaw Kwiatkowski" <micha@micha.waw.pl> wrote in message news:hf983g$5to$1inews.gazeta.pl...
Valdi pisze:

[...]

Jestes w bledzie O/N licza tylko od salda dostepnego, takze czy masz to zaksiegowane czy zablokowane nie ma tu znaczenia.

Data: 2009-12-03 23:21:51
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
Alior i Euronet
Krzysztof pisze:

[...]

:-(

Jestes w bledzie O/N licza tylko od salda dostepnego, takze czy masz to
zaksiegowane czy zablokowane nie ma tu znaczenia.

Przeczytaj jeszcze raz uważnie moj± wypowiedĽ. Zwróć szczególn± uwagę na
ostatnie zdanie.

--
MiCHA

Data: 2009-12-04 01:17:57
Autor: Krzysztof
Alior i Euronet

"Przemyslaw Kwiatkowski" <micha@micha.waw.pl> wrote in message news:hf9dlv$quh$2inews.gazeta.pl...
Krzysztof pisze:

[...]

jezeli masz na mysli 0.05% liczone od salda to faktycznie ma to znaczenie, ale tylko teoretycznie. Dla wiekszosci robiacych kilka wyplat z bankomatow nawet po kilkaset zlotych roznicza jest mniejsza od 1 gr czyli zero.

Data: 2009-12-05 11:13:54
Autor: Wojciech Nawara
Alior i Euronet
xbartx pisze:

(...)
najmniej go on kosztuje to i go rekomenduje - czysta kalkulacja. A np. wypłacisz kasę w C4Y, który akurat zastrajkuje i będziesz się woził z reklamacj± 30 dni albo lepiej, jak to już na grupie kto¶ pisał.

O, na http://www.aliorbank.pl/pl/o_banku/placowki_i_bankomaty/bankomaty pojawiła się lista bankomatów cash4you. Ciekawe, czy też wypłaty będ± księgowane on-line, czy to tylko współpraca bardziej handlowa...

Alior i Euronet