Alior i brak możliwości przelewu z KK

Data: 2013-07-16 15:39:20
Autor: xbartx
Alior i brak możliwości przelewu z KK

Mam jeszcze pierwszą KK z Aliora a do niej darmowe przelewy. Do 08/13 mam ważną kartę ale w piątek jak chciałem zrobić przelew z KK okazało się, że nie mam tego rachunku dostępnego na liście. Karta działa normalnie, bo sprawdziłem ale przelewu zrobić się nie da. Napisałem na razi dwukrotnie ich pocztą wewnętrzną ale zero odpowiedzi, co mnie w zasadzie nie dziwi. Ktoś coś wie w tym temacie?

--
xbartx

Alior i brak możliwości przelewu z KK