Alior i jego DM

Data: 2010-06-04 16:03:15
Autor: SERG
Alior i jego DM
Moja znajoma chce otworzyć sobie rachunek maklerski w Aliorze.
Jak to wygląda z opłatami? Da się otworzyć sam rachunek brokerski czy trzeba go powiązać z kontem? Jeśli tak to czy da się to wszystko rozegrać, aby nie było żadnych opłat? Wiem, że trzeba zrezygnować z karty debetowej, ale co jeszcze? Słanych wpływów na konto oczywiście nie będzie.

Data: 2010-06-04 18:20:11
Autor: Adam
Alior i jego DM

Użytkownik "SERG" <marcin_net@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hub12u$ng7$1news.onet.pl...
[...]

Nie musi otwierać  konta ale przecież wszystko o co pytasz jest na stronach aliora

http://www.aliorbank.pl/pl/biuro_maklerskie/uslugi_biura/rachunek_brokerski/
http://www.aliorbank.pl/pl/o_banku/pytania_i_odpowiedzi/biuro_maklerskie/faq?faqPageId=5137#5137

as

Alior i jego DM