Alior i jego nachalne reklamy po zalogowaniu się do swojego konta

Data: 2012-01-16 11:38:51
Autor: xbartx
Alior i jego nachalne reklamy po zalogowaniu się do swojego konta

Ja wiem Panowie, że można wyciąć tę reklamę na kilka sposobów ale chyba nie o to chodzi. Niech sobie ją wrzucają po wylogowaniu albo na swojej głównej stronie ale nie tam gdzieś użytkownik korzysta z dostępu i swojego konta. Dla mnie to mniej więcej tak wygląda, że jakbym poszedł do bank wpłacić pieniądze, to najpierw bym musiał ulotkę pooglądać i przeczytać.

--
xbartx

Data: 2012-01-16 11:46:59
Autor: Wojciech Bancer
Alior i jego nachalne reklamy po zalogowaniu siÄ™ do swojego konta
On 2012-01-16, xbartx <bart@hashzero.net> wrote:

[...]

swojego konta. Dla mnie to mniej więcej tak wygl±da, że jakbym poszedł do bank wpłacić pieni±dze, to najpierw bym musiał ulotkę poogl±dać i przeczytać.

Tak to w Euronecie często jest :)

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Alior i jego nachalne reklamy po zalogowaniu się do swojego konta