Alior i kapitalizacja dzienna + pytanie o przelew na oszcz?dno?ciowe

Data: 2011-02-14 00:29:22
Autor: XYZ
Alior i kapitalizacja dzienna + pytanie o przelew na oszcz?dno?ciowe
Nikt chyba nie odnotował faktu, że od początku lutego w Aliorze wprowadzono kapitalizację dzienną na kontach oszczędnościowych w PLN i walutowych. Półgroszówkowicze mogą dostać 2x3,25%, a liczba KO chyba jest nieograniczona.

Mam również pytanie: czy Alior przyjmie przelew zewnętrzny na konto oszczędnościowe, czy odbije?

Data: 2011-02-14 00:36:32
Autor: Krzysztof

"XYZ" <junk@mail.bin> wrote in message news:ij9pgk$uoj$1news.onet.pl...
[...]

Byl post z 9-02.
Co sie tyczy ilosci to chyba sa ograniczenia jak z biezacymi?
A dlaczego mialby odbic przelew?, Jaki bank odbija przelewy przychodzace na konta oszczednosciowe?

Data: 2011-02-14 00:57:43
Autor: XYZ
On 14.02.2011 00:36, Krzysztof wrote:

[...]

Racja, zapomniałem.

Co sie tyczy ilosci to chyba sa ograniczenia jak z biezacymi?
A dlaczego mialby odbic przelew?, Jaki bank odbija przelewy przychodzace
na konta oszczednosciowe?
Jakieś odbijały, teraz sobie nie przypominam. Możliwe, że mBank na początku.

Data: 2011-02-13 22:57:18
Autor: luc
On 14 Lut, 00:57, XYZ <j...@mail.bin> wrote:

> Byl post z 9-02.

Racja, zapomniałem.

> [...]
> na konta oszczednosciowe?

Jakieś odbijały, teraz sobie nie przypominam. Możliwe, że mBank na początku.

Multibank ma tak dla konta oszczędnościowego.

pzdrwm
luc

Data: 2011-02-16 02:32:52
Autor: XYZ
[...]

Ponawiam pytanie. Jakie są ograniczenia na rach. bieżące w Aliorze? Nie mogę nic znaleźć na ten temat.

Data: 2011-02-16 22:41:46
Autor: Krzysztof

"XYZ" <junk@mail.bin> wrote in message news:ijf9ga$jhe$1news.onet.pl...
[...]

Takie same zasady ilosci kont oszczednosciowych jak biezacych, czyli dwa dla siebie i dwa wspolne, dokladne ograniczenia w regulaminie rachunkow dla osob fizycznych

Data: 2011-02-16 15:34:32
Autor: ~|_ukasz
W dniu 2011-02-14 00:29, XYZ pisze:
[...]

Trzymam kwotę zoptymalizowaną (43zł) i nie nalicza odsetek!
Też tak macie?

Data: 2011-02-16 16:30:29
Autor: MarekZ
Użytkownik "~|_ukasz" <lukasz_niespamic_@atraNiespamic.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ijgn9o$5c5$1@pippin.nask.net.pl...
[...]

A czy kwota optymalna dla oprocentowania 3,25% nie wynosi przypadkiem 56,16 zł?

Data: 2011-02-16 16:44:20
Autor: Zbigniew Demidowicz
MarekZ <brak@adresu.w.pl> napisał(a):
A czy kwota optymalna dla oprocentowania 3,25% nie wynosi przypadkiem 56,16 zł?

Nie ;)
Trza mieć min. 1 patola :(

Data: 2011-02-16 21:59:07
Autor: XYZ
On 16.02.2011 17:44, Zbigniew Demidowicz wrote:
[...]

Skąd taka informacja? U mnie nalicza a mam 56,16. Chyba pomyliłeś z Meritum.

Data: 2011-02-16 21:37:42
Autor: Zbigniew Demidowicz
XYZ <junk@mail.bin> napisał(a): ...
> Nie ;)
> Trza mieć min. 1 patola :(

Skąd taka informacja? U mnie nalicza a mam 56,16. Chyba pomyliłeś z Meritum.

Właśnie próbowałem założyć taką lokatę, ale przy wypełnianiu, w polu 'kwota'
natknąłem się na zafiksowaną liczbę 1000, której zmienić nie dało się.

Widocznie należysz do "lepszej kategorii klientów" ;). Ja tam trzymam konto 'w
stanie uśpienia' - może to jest przyczyną?

Data: 2011-02-16 22:03:42
Autor: Zbigniew Demidowicz
Zbigniew Demidowicz <dezet.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
XYZ <junk@mail.bin> napisał(a): ...

> Skąd taka informacja? U mnie nalicza a mam 56,16. Chyba pomyliłeś z Meritum.

Korekta:
Natknąłem się na przeszkodę w postaci info: "Minimalna kwota lokaty 1 000,00 PLN".

Prawdopodobnie mamy na myśli różne konta Aliora :)

Data: 2011-02-16 23:57:01
Autor: XYZ

XYZ<junk@mail.bin>  napisał(a):
[...]

Tak, wątek jest o kontach oszczędnościowych w Aliorze, a nie lokatach. :)

Alior i kapitalizacja dzienna + pytanie o przelew na oszcz?dno?ciowe