Alior i klamstwa.

Data: 2009-07-11 20:14:24
Autor: games
Alior i klamstwa.
To co robi Alior w TV to cios ponizej pasa !

Data: 2009-07-11 20:18:14
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Alior i klamstwa.

To co robi Alior w TV to cios ponizej pasa !

Nie poleci.

zyga

Data: 2009-07-11 20:22:50
Autor: eg
Alior i klamstwa.
a co robi (bo nie mam tv)? ;)

Data: 2009-07-11 20:26:31
Autor: games
Alior i klamstwa.
eg pisze:
a co robi (bo nie mam tv)? ;)

To bardzo dobrze bez oglupiaczy z TV swiat wydaje sie calkiem calkiem.

Reklama z Banknotomatami .  Smieszy Oglupia przestrasza.

Data: 2009-07-11 11:46:32
Autor: BK
Alior i klamstwa.
On 11 Lip, 20:26, games <ga...@games.home.pl> wrote:
eg pisze:

> a co robi (bo nie mam tv)? ;)

To bardzo dobrze bez oglupiaczy z TV swiat wydaje sie calkiem calkiem.

Reklama z Banknotomatami .  Smieszy Oglupia przestrasza.

Ale o co chodzi?

Data: 2009-07-11 22:09:13
Autor: Valdi.Pavlack
Alior i klamstwa.
"games" news:4a58d957news.home.net.pl

Reklama z Banknotomatami .  Smieszy Oglupia przestrasza.

No ale why? Może ja za tępy jestem i aż tak emocjonalnie nie odbieram reklam
w TV, chociaż wg. marketingowców powinienem ;)

Data: 2009-07-12 10:11:30
Autor: games
Alior i klamstwa.
Valdi.Pavlack pisze:
"games" news:4a58d957news.home.net.pl

Reklama z Banknotomatami .  Smieszy Oglupia przestrasza.

No ale why? Może ja za tępy jestem i aż tak emocjonalnie nie odbieram reklam
w TV, chociaż wg. marketingowców powinienem ;)

"We wszystkich bankomatach nie wyplacisz bez prowizji"

Data: 2009-07-12 01:24:17
Autor: BK
Alior i klamstwa.
On 12 Lip, 10:11, games <ga...@games.home.pl> wrote:
Valdi.Pavlack pisze:

> "games"news:4a58d957news.home.net.pl

> No ale why? Może ja za tępy jestem i aż tak emocjonalnie nie odbieram reklam
> w TV, chociaż wg. marketingowców powinienem ;)

"We wszystkich bankomatach nie wyplacisz bez prowizji"

A na czym polega klamstwo?

AFIR przy koncie osobistym w Aliorze nie ma prowizji za wybieranie w
obcych bankomatach.

Jedyne czego sie mozna czepic to "wszystkich" w kontekscie
"akceptowalnosci" Maestro z chipem, ale maja tez do tego konta
MasterCard Debit, ktora podobno w dalekim swiecie jest chetniej
"lykana".

Alior i klamstwa.