Alior i lokata 100 dniowa- doświadczenie

Data: 2011-09-08 07:53:03
Autor: Mindek
Alior i lokata 100 dniowa- doświadczenie
Nie posiadam konta w banku, ale od 3 dni codziennie wypełniam wnioski
i kasę przelewam na lokaty. Robię to z polbanku i środki wychodzą
pierwszą sesją. W pierwsze dwa dni dostawałem potwierdzenia otwarcia
lokat z jednodniowym opóźnieniem.

Ale dzisiaj założyli lokaty dla środków , które wysłałem dzisiaj.
Także ten etap współpracy jest OK

Data: 2011-09-08 18:57:23
Autor: TomekD
Użytkownik "Mindek" <mindera.adam@gmail.com> napisał w wiadomości news:988f3e07-a3a2-4e60-8b2f-9f5dbc2b4d47g9g2000yqb.googlegroups.com...
Nie posiadam konta w banku, ale od 3 dni codziennie wypełniam wnioski

Też nie posiadam konta.
Środki wysłane I sesją Elixir 06-09 z Toyota Bank zostały zwrócone 08-09.

Według informacji z dezinfolinii  Alior nie wysła zwrotnie np. mailem przyczyny dokonania zwrotu środków.
Informacji czemu lokata nie została założona a środki zwrócone nie da się też uzyskac na dezinfolinii.

Wysyłane przelewy miały tytuł zgodny z podanym w przesłanym mailem potwierdzeniu:
Umowa lokaty, 80010100000, AAA000000

Co prawda w pdf dostępnym po wypełnieniu wniosku wymagano:
'W polu "Tytułem" proszę wpisać: "Potwierdzenie zawarcia umowy" oraz podać PESEL (lub datę
urodzenia - w przypadku nieposiadania numeru PESEL) i numer dokumentu tożsamości. Podane dane
muszą być zgodne z danymi wskazanymi we wniosku.'

Dane osobowe i adresowe z wniosku i konta przelwu były zgodne.

Moje podejrzenie to 'złamanie' z automatu przez Toyota Bank tytułu przelewu tak że pechowao ostatnia cyfra numeru dowodu z tytułu wpłaty oddzielona została spacją/enter.

Pytania:
- jeżeli weryfikuje to automat to dlaczego zwrot środków nastapił dopiero po dwóch dniach ?
- jeżeli weryfikuje to czynnik białkowy to już zupełnie trudno zrozumieć.

W każdym razie 'wyższej kulturze' dziekuję i przepraszam się z upierdliwymi, jednak działajacymi bez cudowania, systemami kultur niższych :-)

TomekD

Data: 2011-09-08 19:04:05
Autor: osa
W dniu 2011-09-08 18:57, TomekD pisze:
Wysyłane przelewy miały tytuł zgodny z podanym w przesłanym mailem
potwierdzeniu:
Umowa lokaty, 80010100000, AAA000000

Wysłałem z takim tytułem i założyli.

Moje podejrzenie to 'złamanie' z automatu przez Toyota Bank tytułu
przelewu tak że pechowao ostatnia cyfra numeru dowodu z tytułu wpłaty
oddzielona została spacją/enter.

Wysyłałem z Aliora, który sam wyświetla (i zapewne wysyła) ostatnią cyfrę w drugiej linii dzieląc 'tytułem' na części po każdych X znakach więc to raczej też nie to...

Data: 2011-09-10 22:00:58
Autor: wiatrak
[...]

Zaryzykowałem i przelałem kasę na dwie lokaty pierwsza sesją w piątek z obcego banku, nie z Aliora.. Potwierdzenia założenia lokat dostałem dziś tj. w sobotę.. Lokata założona przez Aliora  z data sobotnią 10 września. Czyli dzień opóźnienia, ale sobota to u nich dzień roboczy?

wiatrak

Alior i lokata 100 dniowa- doświadczenie