Alior i pakiet "pomocni fachowcy"

Data: 2010-04-02 10:48:18
Autor: xbartx
Alior i pakiet "pomocni fachowcy"

Wczoraj widziałem listy od poczty z trąbką wysłany przez Aliora. Na grubej kredowej kartce był ładnie opisany pakiet "Pomocni fachowcy", jakie korzyści z niego płyną oraz doklejona karta plastikowa, wielkości bankomatowej, gdzie był nr telefonu i takie tam.
Czy taki list oznacza, że dana osoba stała się beneficjentem programu Aliora? Ja czegoś takiego nie dostałem.

--
xbartx

Data: 2010-04-02 13:07:23
Autor: Michal_Ko
xbartx pisze:
[...]

Zadzwonić na infolinię i się dopytać, czy jesteś ubezpieczony. Jak spełniasz te ichniejsze warunki "banku głównego", no to jesteś. List niewiele tutaj zmienia.

Michał

Data: 2010-04-02 11:50:17
Autor: xbartx
Dnia Fri, 02 Apr 2010 13:07:23 +0200, Michal_Ko napisał(a):

Zadzwonić na infolinię i się dopytać, czy jesteś ubezpieczony. Jak
spełniasz te ichniejsze warunki "banku głównego", no to jesteś. List
niewiele tutaj zmienia.

Aż tak to mnie to nie interesuje, żeby dzwonić, pytam tylko, bo ta karta wygląda jak przepustka lub klucz do owej usługi ;)

--
xbartx

Data: 2010-04-02 13:59:39
Autor: Michal_Ko
xbartx pisze:
[...]

Przepustką jest Twój PESEL i poprawne dane w ich bazie :)

Pozdrawiam świątecznie
Michał

Data: 2010-04-02 14:06:46
Autor: Wojciech Nawara
W dniu 2010-04-02 13:50, xbartx pisze:
[...]

To przynajmniej poczytaj na stronie. Są jasne informacje kto może korzystać z ubezpieczenia.

Data: 2010-04-02 12:48:37
Autor: xbartx
Dnia Fri, 02 Apr 2010 14:06:46 +0200, Wojciech Nawara napisał(a):

To przynajmniej poczytaj na stronie. Są jasne informacje kto może
korzystać z ubezpieczenia.

Ale ja to wiem, przecież było już na grupie nie raz, chodzi mi o sam fakt przysłania listu przez bank z tą plastikową kartą - czy to coś oznacza czy to tylko zwykła reklama.

--
xbartx

Data: 2010-04-02 15:01:34
Autor: Mithos
[...]

Ja nie dostałem, a warunki spełniam.

--
Mithos

Data: 2010-04-02 13:09:40
Autor: xbartx
Dnia Fri, 02 Apr 2010 15:01:34 +0200, Mithos napisał(a):

Ja nie dostałem, a warunki spełniam.

Osoba która to dostała, ma konto w A jako poboczne, fakt że wpływy regularne, ale raptem na kilkaset pln miesięcznie. Normalnie niezły zaszczyt ;)

--
xbartx

Data: 2010-04-02 15:34:35
Autor: xbartx