Data: 2013-03-21 07:55:25 | |
Autor: olgierd | |
Alior i sprzeciw wobec zmian w regulaminie | |
Alior nadal ma -- nadal, bo miał je na starcie -- zdecydowane problemy z upierdliwymi formalnościami. Otóż zgodnie z ustawą o usługach płatniczych (art. 29) jeśli bank zmienia umowę, klient może, w przeciągu 2 miesięcy poprzedzających wejście w życie zmian, albo wypowiedzieć umowę ze skutkiem natychmiastowym, albo zgłosić sprzeciw, przez co umowa wygasa w ostatnim dniu "starych zasad". Ponieważ nie spodobało mi się stopniowe przykręcanie śruby, jesienią skasowałem rachunek, a wczoraj poszedłem do oddziału wyrazić sprzeciw. A w oddziale zonk: nie dość, że pracownicy nic o tym nie wiedzą (wiedzą, że można umowę normalnie wypowiedzieć, nie wiedzą o niczym więcej), to jeszcze bank w ogóle nie ma na to procedury. Zatem bierze się do tego normalny druczek wypowiedzenia, a Pani dopisuje tam ręcznie adnotację.
Generalnie kupa śmiechu, ale co się dziwić, skoro bank chce zajmować się pierdołami w rodzaju big data. Opisałem to tutaj: http://tinyurl.com/alior-sprzeciw -- z poważaniem, Olgierd http://legeartis.org.pl |
|
Data: 2013-03-21 10:50:03 | |
Autor: wiatrak | |
Alior i sprzeciw wobec zmian w regulaminie | |
PrzecieĹĽ sami piszÄ… o tym w swoim regulaminie:
..5. O zmianach o których mowa w pkt. 2 i 3 Bank powiadamia Klienta poprzez wysłanie stosownej informacji na wskazany przez Klienta adres e-mail lub przez Kanały Elektroniczne nie później niż 2 miesiące przed proponowaną datą ich wejścia w życie. Brak zgłoszenia sprzeciwu Klienta wobec proponowanych zmian jest równoznaczny z wyrażeniem na nie zgody. 6. Klient ma prawo, przed datą proponowanego wejścia w życie zmian, wypowiedzieć Umowę ze skutkiem natychmiastowym bez ponoszenia opłat związanych z wypowiedzeniem umowy lub opłat wynikających z proponowanych zmian. 7. W przypadku gdy Klient zgłosi sprzeciw zgodnie z ust. 5, ale nie dokona wypowiedzenia Umowy, Umowa wygasa z dniem poprzedzającym dzień wejścia w życie proponowanych zmian, bez ponoszenia opłat związanych z wypowiedzeniem umowy lub opłat wynikających z proponowanych zmian. |
|
Data: 2013-03-21 11:15:42 | |
Autor: Kamil Jońca | |
Alior i sprzeciw wobec zmian w regulaminie | |
wiatrak <wiatrak@yahoo.pl> writes:
Przecież sami pisz± o tym w swoim regulaminie: Nie przeczytałe¶ tego co było w linku Olgierda, prawda? KJ |
|
Data: 2013-03-21 11:29:08 | |
Autor: olgierd | |
Alior i sprzeciw wobec zmian w regulaminie | |
Dnia Thu, 21 Mar 2013 10:50:03 +0100, wiatrak napisał(a):
Przecież sami piszą o tym w swoim regulaminie: Piszą, ale nie umieją tego zrobić :) -- z poważaniem, Olgierd http://legeartis.org.pl |
|
Data: 2013-03-25 04:58:46 | |
Autor: ricardokowalski76 | |
Alior i sprzeciw wobec zmian w regulaminie | |
Bank ma obowi±zek poinformować o zmianie warunków na dwa miesi±ce przed ich wej¶ciem w życie. Wystarczy w tym czasie pój¶ć do oddziału i wypowiedzieć umowę. Nie rozumiem sk±d ten cały wywód przecież to proste. W dniu czwartek, 21 marca 2013 08:55:25 UTC+1 użytkownik olgierd napisał:
Alior nadal ma -- nadal, bo miał je na starcie -- zdecydowane problemy z upierdliwymi formalno¶ciami. Otóż zgodnie z ustaw± o usługach płatniczych (art. 29) je¶li bank zmienia umowę, klient może, w przeci±gu 2 miesięcy poprzedzaj±cych wej¶cie w życie zmian, albo wypowiedzieć umowę ze skutkiem natychmiastowym, albo zgłosić sprzeciw, przez co umowa wygasa w ostatnim dniu "starych zasad". Ponieważ nie spodobało mi się stopniowe przykręcanie ¶ruby, jesieni± skasowałem rachunek, a wczoraj poszedłem do oddziału wyrazić sprzeciw. A w oddziale zonk: nie do¶ć, że pracownicy nic o tym nie wiedz± (wiedz±, że można umowę normalnie wypowiedzieć, nie wiedz± o niczym więcej), to jeszcze bank w ogóle nie ma na to procedury. Zatem bierze się do tego normalny druczek wypowiedzenia, a Pani dopisuje tam ręcznie adnotację.. |
|
Data: 2013-03-25 12:02:10 | |
Autor: Dominik & Co | |
Alior i sprzeciw wobec zmian w regulaminie | |
Dnia 25.03.2013 ricardokowalski76@gmail.com <ricardokowalski76@gmail.com> napisał/a:
Nie rozumiem skąd ten cały wywód przecież to proste. Odpowiadanie zgodnie z netykietą tez jest proste, ale Cię przerosło. Komentując jakiś tekst wypadałoby go także przeczytać ze zrozumieniem... -- Dominik & kąpany (via slrn) "Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajmy go sobie zabrać." (S.J. Lec) Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy zgodnie z Art. 54 Konstytucji RP Na priv pisz na adres: dominik kropka alaszewski na gmailu. |
|
Data: 2013-03-25 13:06:01 | |
Autor: Kamil Jońca | |
Alior i sprzeciw wobec zmian w regulaminie | |
ricardokowalski76@gmail.com writes:
Bank ma obowi±zek poinformować o zmianie warunków na dwa miesi±ce Bo można również zrobić co¶ innego, skutkuj±cego zakończeniem współpracy. I na to co¶ innego alior nie jest przygotowany. KJ -- http://blogdebart.pl/2009/12/22/mamy-chorych-dzieci/ Nobody can be as agreeable as an uninvited guest. |
|
Data: 2013-04-01 08:31:02 | |
Autor: xbartx | |
Alior i sprzeciw wobec zmian w regulaminie | |
Dnia Mon, 25 Mar 2013 04:58:46 -0700, ricardokowalski76 napisał(a):
Bank ma obowiązek poinformować o zmianie warunków na dwa miesiące przed Olgierda chciał to jednak zrobić inaczej i powiedział po prostu: Sprawdzam :) -- xbartx |
|
Data: 2013-04-01 08:33:40 | |
Autor: xbartx | |
Alior i sprzeciw wobec zmian w regulaminie | |
Dnia Thu, 21 Mar 2013 07:55:25 +0000, olgierd napisał(a):
Alior nadal ma -- nadal, bo miał je na starcie -- zdecydowane problemy z Podejrzewam, że w innych bankach też by było podobnie. No ale na razie tylko Alior załapał się na "Sprawdzam" :) BTW czyli jednak kasujesz pierwszą Aliorową KK, która jeszcze trzymała fason? -- xbartx |