Alior - identyczne karty do dwóch kont (prawie)

Data: 2009-02-24 13:33:40
Autor: tortois
Alior - identyczne karty do dwóch kont (prawie)
Taka ciekawostka.
Mam dwa konta w Alior banku: konto z lokatą nocną oraz konto zakupowe.
Do każdego z tych kont mam kartę. Karty te różnią się dla mnie swoimi
funkcjami: jedna to darmowe wypłaty w każdym bankomacie na świecie,
druga to cash back 1% za zakupy dokonane tą kartą.
Obie mają identyczny wizerunek, różnią się tylko numerem karty - dosyć
to nieprzemyślane, co jest dziwne patrząc ogólnie na ofertę tego
banku.
Musiałem sobie opisać te karty flamastrem aby się nie myliły.

Ciekawe czy Alior zaproponuje kiedyś jedną kartę, która będzie łączyła
obie funkcje, mógłbym za to zapłacić więcej niż 6 złotych miesięcznie
(2x3zł), które płacę teraz ale dzięki temu miałbym tylko jedną kartę a
przy tym super funkcjonalną.

Data: 2009-02-24 13:43:42
Autor: tortois
On 24 Lut, 22:33, tort...@o2.pl wrote:
Ciekawe czy Alior zaproponuje kiedyś jedną kartę, która będzie łączyła
obie funkcje...

Albo przynajmniej zróżnicuje wizerunki na kartach...

Data: 2009-02-24 14:05:48
Autor: Jacek Erazmus
On 24 Lut, 22:43, tort...@o2.pl wrote:
On 24 Lut, 22:33, tort...@o2.pl wrote:

> Ciekawe czy Alior zaproponuje kiedyś jedną kartę, która będzie łączyła
> obie funkcje...

Albo przynajmniej zróżnicuje wizerunki na kartach...

Zwłaszcza że wizerunek na debetówce do najładniejszych nie należy ...

--
pozdrawiam,
Erazmus

Alior - identyczne karty do dwóch kont (prawie)