Alior idzie na sprzedaz?

Data: 2011-09-21 09:41:30
Autor: Rafal M
Alior idzie na sprzedaz?
Hej

Chyba jednak to pompowanie liczby rachunkow (te "techniczne" rachunki
przy bezplatnym placeniu za rachunki w oddzialach) ma jakis sens -
pojawilo sie info, ze Alior idzie na sprzedaz:
http://wyborcza.biz/finanse/1,105684,10325603,Alior_Bank_tez_na_sprzedaz__Wloski_wlasciciel_uzgodnil.html

Pozdrawiam
Rafal

Data: 2011-09-21 19:51:20
Autor: neoniusz
Alior idzie na sprzedaz?
W dniu 21.09.2011 18:41, Rafal M pisze:
Chyba jednak to pompowanie liczby rachunkow (te "techniczne" rachunki
przy bezplatnym placeniu za rachunki w oddzialach) ma jakis sens -

I pewnie lokatkami 100-dniowymi tez sie niezle napasli.

Data: 2011-09-22 07:58:55
Autor: xbartx
Alior idzie na sprzedaz?
Dnia Wed, 21 Sep 2011 19:51:20 +0200, neoniusz napisał(a):

I pewnie lokatkami 100-dniowymi tez sie niezle napasli.

Ja już wietrzyłem ten "spisek" wtedy kiedy weszła promocja opłacania darmowo rachunków w Aliorze, to też nieźle klientów im chyba dokooptowało do aktualnej puli.

--
xbartx

Alior idzie na sprzedaz?