Alior jeszcze raz - kto¶ kto założył lokatę.

Data: 2011-09-04 15:15:20
Autor:
Alior jeszcze raz - kto¶ kto założył lokatę.
Czy kto¶ kto założył lokatę 100 może potwierdzić następuj±ce fakty:

1. We wniosku od pocz±tku nigdy nie podawało się kwoty i można przelać ile się
chce w przedziale 1000-ok. 14000?

2. Czy to normalne, że po złożeniu kilkudziesięciu wniosków nie dostałem na
email ani jednego potwierdzenia złożenia wniosków? Pisali¶cie co¶ o jaki¶
pdfach z numerami kont, jak długo na nie czekali¶cie?

I jedna uwaga, te wnioski da się też składać masowo, ale nie tak łatwo jak u
Czarneckiego.

Data: 2011-09-04 17:25:24
Autor: kuchenka
Alior jeszcze raz - kto¶ kto założył lokatę.
to ja sie podlacze - czy trzeba zakladac konto osobiste?

Data: 2011-09-04 17:39:35
Autor: wiatrak
Alior jeszcze raz - kto¶ kto założył lokatę.

Użytkownik "kuchenka" <kuchenka@onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j4057u$afl$1news.onet.pl...
to ja sie podlacze - czy trzeba zakladac konto osobiste?

Lepiej konta nie zakładać. Jak założysz konto to uzyskasz możliwo¶ć podgl±du lokat, ale utracisz mozliwo¶ć zakładania lokat przez internet. Będziesz musiał "bujać się" do placówki. Może to nienormalne, ale prawdziwe.  W tym banku tak jest niestety.

wiatrak

Data: 2011-09-04 22:22:55
Autor: kuchenka
Alior jeszcze raz - kto¶ kto założył lokatę.
po jakimm czasie od zlozenia wniosku przez net przychodzi mailem potwierdzenie na jakie konto wplacic pieniadze?

niby rachunek wyswietla sie na koniec procedury zakladania lokaty, ale zawsze lepiej byloby miec maila

minelo kilka godzin i nic

Data: 2011-09-05 05:32:23
Autor:
kuchenka <kuchenka@onet.pl> napisał(a):
[...]

Przecież wła¶nie po to założyłem ten w±tek, by się o to zapytać :) U mnie
minęły 2 dni i nic, kasa czeka na przelanie do Aliora, ale nie ma żadnego
potwierdzenia na maila, na wiadomo¶ć wysłan± do nich, kiedy będ± potwierdzenia
też nie ma odpowiedzi.

Naprawdę wysoka kultura bankowo¶ci, nie ma co.

Data: 2011-09-05 08:13:41
Autor: bzdreg
Alior jeszcze raz - ktoś kto założył lo katę.
W dniu 2011-09-05 07:32, kredycik-i-wio.SKASUJ@gazeta.pl pisze:
kuchenka<kuchenka@onet.pl>  napisaĹ‚(a):

[...]

Przecież właśnie po to założyłem ten wątek, by się o to zapytać :) U mnie
minęły 2 dni i nic, kasa czeka na przelanie do Aliora, ale nie ma żadnego
potwierdzenia na maila, na wiadomość wysłaną do nich, kiedy będą potwierdzenia
teĹĽ nie ma odpowiedzi.

Naprawdę wysoka kultura bankowości, nie ma co.

U mnie minęła doba (zakładałem w niedzielę) i jest potwierdzenie mejlem. Widocznie ludź musi to klepnąć, a dopiero przyszedł do roboty.

--

Dziękuję i pozdrawiam. Bzdreg.

Data: 2011-09-06 21:31:56
Autor: Tomasz Opalski
bzdreg <bzdreg@null.com> napisał(a):

> Na prawdę wysoka kultura bankowo¶ci, nie ma co.

A żeby¶ wiedział - kulturalni bankierzy nie pracuj± w weekendy ;^)

U mnie minęła doba (zakładałem w niedziele) i jest potwierdzenie mejlem. Widocznie ludĽ musi to klepn±ć, a dopiero przyszedł do roboty.

Potwierdzam spostrzeżenie - wniosek weekendowy przyszedł mailem w poniedziałek rano. Za to poniedziałkowy od ręki.

Jeszcze ciekawostka z zakładaniem lokaty. Obie zostały założone tego samego dnia kiedy wyszły przelewy. A obydwa wyszły rano, bo był zlecony zleceniem na dzień następny. Ale potwierdzenie założenia lokaty z przelewu z mBanku przyszło po 14'tej a z Euro dopiero po 19'tej. --

Data: 2011-09-05 08:20:20
Autor: Sneer
W dniu 2011-09-04 17:15, kredycik-i-wio@NOSPAM.gazeta.pl pisze:

> Czy kto¶ kto założył lokatę 100 może potwierdzić następuj±ce fakty:
>
> 1. We wniosku od pocz±tku nigdy nie podawało się kwoty i można
> przelać ile się chce w przedziale 1000-ok. 14000?

Tak, zakładaj±c lokatę nie podajesz kwoty, dopiero przelewem ustalasz wysoko¶ć lokaty.

> [...]
> dostałem na email ani jednego potwierdzenia złożenia wniosków?
> Pisali¶cie co¶ o jaki¶ pdfach z numerami kont, jak długo na nie

Zakładaj±c pierwsz± lokatę czekałem 10h, od momentu złożenia wniosku na potwierdzenie poczt± elektroniczn±. Przy drugiej 9h.

> I jedna uwaga, te wnioski da się też składać masowo, ale nie tak
> łatwo jak u Czarneckiego.

Sneer

Data: 2011-09-05 06:50:58
Autor:
Sneer <sneer@no.mail> napisał(a):
Tak, zakładaj±c lokatę nie podajesz kwoty, dopiero przelewem ustalasz wysoko¶ć lokaty.

Szkoda, że w potwierdzeniach nie ma żadnych warunków lokaty... Za to
informacja, że przetrzymaj± sobie kasę jeden dzień za darmo.

Zakładaj±c pierwsz± lokatę czekałem 10h, od momentu złożenia wniosku na potwierdzenie poczt± elektroniczn±. Przy drugiej 9h.

No, do mnie przyszły teraz hurtem. Czemu po 35 godzinach to nie wiem, pewnie
dlatego, że to weekend.

Data: 2011-09-06 21:06:29
Autor: xbartx
Alior jeszcze raz - kto¶ kto założył lokatę.
Dnia Sun, 04 Sep 2011 15:15:20 +0000,   napisaĹ‚(a):

Czy ktoś kto założył lokatę 100 może potwierdzić następujące fakty:

1. We wniosku od początku nigdy nie podawało się kwoty i można przelać
ile siÄ™ chce w przedziale 1000-ok. 14000?

2. Czy to normalne, że po złożeniu kilkudziesięciu wniosków nie dostałem
na email ani jednego potwierdzenia złożenia wniosków? Pisaliście coś o
jakiś pdfach z numerami kont, jak długo na nie czekaliście?

I jedna uwaga, te wnioski da się też składać masowo, ale nie tak łatwo
jak u Czarneckiego.

Ja dzisiaj założyłem na próbę jedną lokatę przez www a jestem klientem Aliora. Powiadomienia na maila przyszło szybko w kilkanaście minut o ile dobrze pamiętam.
LokatÄ™ musiaĹ‚em zaĹ‚oĹĽyć z komputerem z systemem Windows, bo pod Linuxem za cholera nie chce przyjąć polskich znakĂłw diakrytycznych, pod Windowsem zresztÄ… teĹĽ byĹ‚ problem ale przynajmniej dziaĹ‚aĹ‚o wklejenie.  --

Alior jeszcze raz - kto¶ kto założył lokatę.