Alior jeszcze raz - ktoś kto założył lokatę.

Data: 2011-09-05 08:20:20
Autor: Sneer
W dniu 2011-09-04 17:15, kredycik-i-wio@NOSPAM.gazeta.pl pisze:

> Czy ktoś kto założył lokatę 100 może potwierdzić następujące fakty:
>
> 1. We wniosku od początku nigdy nie podawało się kwoty i można
> przelać ile się chce w przedziale 1000-ok. 14000?

Tak, zakładając lokatę nie podajesz kwoty, dopiero przelewem ustalasz wysokość lokaty.

> 2. Czy to normalne, że po złożeniu kilkudziesięciu wniosków nie
> dostałem na email ani jednego potwierdzenia złożenia wniosków?
> Pisaliście coś o jakiś pdfach z numerami kont, jak długo na nie
> czekaliście?

Zakładając pierwszą lokatę czekałem 10h, od momentu złożenia wniosku na potwierdzenie pocztą elektroniczną. Przy drugiej 9h.

> I jedna uwaga, te wnioski da się też składać masowo, ale nie tak
> łatwo jak u Czarneckiego.

Sneer

Data: 2011-09-05 06:50:58
Autor:
Sneer <sneer@no.mail> napisał(a):
Tak, zakładając lokatę nie podajesz kwoty, dopiero przelewem ustalasz wysokość lokaty.

Szkoda, że w potwierdzeniach nie ma żadnych warunków lokaty... Za to
informacja, że przetrzymają sobie kasę jeden dzień za darmo.

Zakładając pierwszą lokatę czekałem 10h, od momentu złożenia wniosku na potwierdzenie pocztą elektroniczną. Przy drugiej 9h.

No, do mnie przyszły teraz hurtem. Czemu po 35 godzinach to nie wiem, pewnie
dlatego, że to weekend.

--

Alior jeszcze raz - ktoś kto założył lokatę.