Alior kantor - wylaczenie transakcji zblizeniowych

Data: 2016-02-24 21:12:19
Autor: Marcin
Alior kantor - wylaczenie transakcji zblizeniowych
Witam

Karty walutowe z Alior Kantora maja funkcje platnosci zblizeniowych ktore nie sa mi potrzebne i chetnie bym to wylaczyl. Da sie to jakos zrobic przez interfejs www jezeli nie mam innych produktow Aliora oraz hasla do infolini? Niestety nie widze takiej opcji ale moze jest gdzies dobrze ukryta?

Pozdrawiam,
Marcin

Alior kantor - wylaczenie transakcji zblizeniowych