Alior kaput?

Data: 2010-11-08 13:12:58
Autor: ForALL
Alior kaput?
Strona Aliora kaput?

Data: 2010-11-08 13:17:19
Autor: MarekZ
Alior kaput?
Użytkownik "ForALL" <NO_SPAM_forall_wytnij_TO@stalowka.info> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ib8phs$d6l$1@inews.gazeta.pl...
Strona Aliora kaput?

Ano. Od 13:10.

Data: 2010-11-08 13:34:33
Autor: Jan Strybyszewski
Alior kaput?
MarekZ pisze:
Użytkownik "ForALL" <NO_SPAM_forall_wytnij_TO@stalowka.info> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ib8phs$d6l$1@inews.gazeta.pl...
Strona Aliora kaput?

Ano. Od 13:10.

Taaa jasne

Przepraszamy, system pracuje w trybie off-line. Dane nie uwzględniają operacji wykonanych po godz. 15:47 dn. 07-11-2010 .

Zajebiscie....

Data: 2010-11-08 14:23:34
Autor: Jan Strybyszewski
Alior kaput?
Jan Strybyszewski pisze:
MarekZ pisze:
[...]

Obecny komunikat emitowany jest z innego IP niz serwisy natywne banku (chodz IP w tej samej podsieci co wyklucza problem w sieci IP.  Znaczy to jednak iz padĹ‚ serwis informacyjny i transakcyjny. To dziwne.

Zobaczymy jakie procedury maja na recovery disaster

Data: 2010-11-08 16:06:54
Autor: Piotrek
Alior kaput?
On 2010-11-08 13:17, MarekZ wrote:
Strona Aliora kaput?

Ano. Od 13:10.

Dalej problemy z logowaniem do serwisu transakcyjnego ...

Piotrek

Data: 2010-11-08 16:16:50
Autor: MarekZ
Alior kaput?
Użytkownik "Piotrek" <piotrek@pisz.na.berdyczow.info> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4cd812da$0$27043$65785112@news.neostrada.pl...

Strona Aliora kaput?

Ano. Od 13:10.

Dalej problemy z logowaniem do serwisu transakcyjnego ...

Ja generalnie jestem zalogowany, choć system maklerski nie działa. Ani notowania ani system transakcyjny.

Data: 2010-11-08 16:19:57
Autor: Piotrek
Alior kaput?
On 2010-11-08 16:16, MarekZ wrote:
Ja generalnie jestem zalogowany, choć system maklerski nie działa. Ani
notowania ani system transakcyjny.

Mnie się w końcu też udało. A teraz łapię "resztki pakietów", żeby zdążyć przed 17 sprzedać walutę. Qurwicy można dostać bo akurat tego przez party line nie da się zrobić ...

Piotrek

Data: 2010-11-09 08:03:01
Autor: xbartx
Alior kaput?
Dnia Mon, 08 Nov 2010 16:19:57 +0100, Piotrek napisał(a):

Mnie się w końcu też udało. A teraz łapię "resztki pakietów", żeby
zdążyć przed 17 sprzedać walutę. Qurwicy można dostać bo akurat tego
przez party line nie da się zrobić ...

No pod tym względem czyli handel walutą i gra na giełdzie, to Alior jest naprawdę dla ludzi o mocnych nerwach i twardej dupie he he, bo np przy takim padzie a było ich już całkiem sporo i pewnie jeszcze będzie, to można nieźle popłynąć czasami, szczególnie jak się trafi jakiś ostry zwrot na rynku.

--
xbartx

Data: 2010-11-09 16:26:25
Autor: Piotrek
Alior kaput?
On 2010-11-09 09:03, xbartx wrote:
No pod tym względem czyli handel walutą i gra na giełdzie, to Alior jest
naprawdÄ™ dla ludzi o mocnych nerwach i twardej dupie he he, bo np przy
takim padzie a było ich już całkiem sporo i pewnie jeszcze będzie, to
można nieźle popłynąć czasami, szczególnie jak się trafi jakiś ostry
zwrot na rynku.

Na walucie to chyba nikt o zdrowych zmysłach nie spekuluje przy użyciu autodealingu. Natomiast jeśli chodzi o rachunek maklerski to faktycznie może być problem ...

Piotrek

Data: 2010-11-08 17:13:44
Autor: scream
Alior kaput?
Dnia Mon, 08 Nov 2010 13:12:58 +0100, ForALL napisał(a):

Strona Aliora kaput?

Caly ich system bankowy padl, kase wplacilem rano a do teraz nie mam jej na
koncie; nie moge zrobic przelewow, nic nie moge zrobic. Ch.. by to wzial.

--
best regards, scream Samobójcy s± arystokracj± w¶ród umarłych.

Data: 2010-11-08 18:21:44
Autor: Damian Niusy
Alior kaput?

Użytkownik "scream" <nie@podam.pl> napisał w wiadomo¶ci news:1otecqd5n9kkd$.y4fuuochely4$.dlg40tude.net...
[...]

Pewnie Comarch zrobił jaki¶ update i sie system sypn±ł i otwarzali z kopii.
W Comarchu to norma np. w systemach CDN XL co zmiana wersji to zmieni± oznaczenia pól bazie itp. i czę¶ć rzeczy się sypie :)

Damian

Data: 2010-11-08 18:59:28
Autor: scream
Alior kaput?
Dnia Mon, 8 Nov 2010 18:21:44 +0100, Damian Niusy napisał(a):

Pewnie Comarch zrobił jaki¶ update i sie system sypn±ł i otwarzali z kopii.

Na szczescie juz dziala :) Dzwonili do mnie, ze mam juz kase i moge
dzialac.

--
best regards, scream Samobójcy s± arystokracj± w¶ród umarłych.

Data: 2010-11-09 21:08:29
Autor: mx
Alior kaput?
Pewnie Comarch zrobił jaki¶ update i sie system sypn±ł i otwarzali
z kopii.

Na szczescie juz dziala :) Dzwonili do mnie, ze mam juz kase i moge
dzialac.

Ponownie KASZANA, na stronie takie info:

"Przepraszamy, system pracuje w trybie off-line. Dane nie uwzględniaj± operacji wykonanych po godz. 15:12 dn. 08-11-2010"

Data: 2010-11-09 23:32:58
Autor: neoniusz
Alior kaput?
W dniu 10-11-09 21:08, mx pisze:
Ponownie KASZANA, na stronie takie info:

"Przepraszamy, system pracuje w trybie off-line. Dane nie uwzględniaj±
operacji wykonanych po godz. 15:12 dn. 08-11-2010"

U mnie:
"Dane nie uwzględniaj± operacji wykonanych po godz. 17:37 dn. 09-11-2010" :)

Data: 2010-11-09 20:06:36
Autor: Bungiel
Alior kaput?
On Nov 9, 11:32 pm, neoniusz <n...@joemonster.org> wrote:
W dniu 10-11-09 21:08, mx pisze:

> Ponownie KASZANA, na stronie takie info:

> "Przepraszamy, system pracuje w trybie off-line. Dane nie uwzgl dniaj
> operacji wykonanych po godz. 15:12 dn. 08-11-2010"

U mnie:
"Dane nie uwzgl dniaj operacji wykonanych po godz. 17:37 dn. 09-11-2010" :)

U mnie:
"Dane nie uwzględniaj± operacji wykonanych po godz. 16:57 dn.
01-11-2010"

Niezla kaszana - wyglada to po prostu na komunikat, w ktorym godzina i
data sa losowo wybierane przez system, ktory dba tylko o to, by byly
wsteczne.
Nie pierwszy to raz...

Data: 2010-11-10 07:37:23
Autor: neoniusz
Alior kaput?
W dniu 10-11-10 05:06, Bungiel pisze:

[...]

Dalej nie dziala. Ciekawe czy przelewy zaplanowane wyszly. Juz mnie denerwuje ten nibybank, zarzadzany przez studentow. Byle do stycznia (zeby nie zwracac 10 tysiecy przywilejow) i papa Aliorku.

Data: 2010-11-10 09:42:36
Autor: scream
Alior kaput?
Dnia Wed, 10 Nov 2010 07:37:23 +0100, neoniusz napisał(a):

Dalej nie dziala.

Konta firmowe dzialaja ok :)

--
best regards, scream Samobójcy s± arystokracj± w¶ród umarłych.

Data: 2010-11-10 11:56:55
Autor: Jarek Andrzejewski
Alior kaput?
On Wed, 10 Nov 2010 09:42:36 +0100, scream <nie@podam.pl> wrote:

Dnia Wed, 10 Nov 2010 07:37:23 +0100, neoniusz napisał(a):

Dalej nie dziala.

Konta firmowe dzialaja ok :)

Teraz tak, ale ze 2h wcze¶niej miałem komunikat podobny, jak te
wymienione w tym w±tku (tyle, że u mnie data była 6.11).
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2010-11-10 16:29:08
Autor: Michal
Alior kaput?
W dniu 10.11.2010 11:56, Jarek Andrzejewski pisze:
[...]

A u mnie nawet TERAZ jest "system w trybie offline", chociaż przyszły powiadomienia z dzisiejszych przelewów przychodz±cych i nowe saldo widzę w emailach, serwis pokazuje wczorajszy stan rachunku... Masakra.

Kto¶ ma tak jeszcze?

Michał

Data: 2010-11-10 18:43:18
Autor: Michal
Alior kaput?
W dniu 10.11.2010 16:29, Michal pisze:

A u mnie nawet TERAZ jest "system w trybie offline", chociaż przyszły
powiadomienia z dzisiejszych przelewów przychodz±cych i nowe saldo widzę
w emailach, serwis pokazuje wczorajszy stan rachunku... Masakra.

Już działa, ale naprawdę do godziny około 16:30 nadal miałem system w trybie offline. No cóż. Dawno już awarii nie było, jak widać, musieli o sobie przypomnieć :D

Przy czym dziwi± mnie to, że niektórym nie działały karty płatnicze- ja akurat dokonałem 2ch transakcji wczoraj/dzi¶ (o 22:00 i 7:30 rano), obydwie przeszły normalnie, z autoryzacj± online.

Michał

Data: 2010-11-09 23:43:20
Autor: Damian Niusy
Alior kaput?
[...]

Dziwne u mnie chyba OK. Nawet odsetki się już pojawiły :)

Damian

Alior kaput?