Alior - kiedy naliczają cashback na kk

Data: 2009-06-30 10:08:41
Autor: Bartnick
Alior - kiedy naliczają cashback na kk
Witam,
Pytanie do posiadaczy kart kredytowych Aliora.
Kiedy nalicza Wam się cashback od przeprowadzonych transakcji?
Kartę mam od niedawna i parę dni temu skończył się okres rozliczeniowy. Niestety ani w spisie transakcji, ani w wyciągu za czerwiec nie ma cashbacku. Operacje bezgotówkowe na kilkaset zł.
Nie znalazłem odpowiedzi na takie pytanie na stronie Aliora.
Pozdrawiam
Bartnick

Data: 2009-06-30 01:12:27
Autor: Homzik
Alior - kiedy naliczają cashback na kk
a ja znalazlem: "nie pozniej niz 5 dni roboczych po zakonczeniu cyklu"

Data: 2009-06-30 08:28:54
Autor: xbartx
Dnia Tue, 30 Jun 2009 01:12:27 -0700, Homzik napisał(a):

a ja znalazlem: "nie pozniej niz 5 dni roboczych po zakonczeniu cyklu"

Dokładnie a CB trzeba szukać w historii rachunku transakcji kk, albo na następnym wyciągu z kk.

Data: 2009-06-30 13:04:24
Autor: Bartnick
Alior - kiedy naliczają cashback na kk

a ja znalazlem: "nie pozniej niz 5 dni roboczych po zakonczeniu cyklu"

Dokładnie a CB trzeba szukać w historii rachunku transakcji kk, albo na
następnym wyciągu z kk.

Dziękuję bardzo.
Sprawdzałem w FAQ, ale nie sprawdziłem w dokumentach :-)
To pierwszy miesiąc z kk Aliora, stąd wątpliwości.

Pozdrawiam
Bartnick

Data: 2009-06-30 17:36:04
Autor: RobertS
Alior - kiedy naliczają cashback na kk

a ja znalazlem: "nie pozniej niz 5 dni roboczych po zakonczeniu cyklu"

Dokładnie a CB trzeba szukać w historii rachunku transakcji kk, albo na następnym wyciągu z kk.

no to ja jeszcze czekam, spłacałem 26.06 czyli do piątku zwrot powinien się pojawić

RobertS

Alior - kiedy naliczają cashback na kk