Alior - konsultant daje sie zautoryzować

Data: 2009-11-24 16:36:04
Autor: Wemif
Alior - konsultant daje sie zautoryzować
Dzwoni do mnie Alior z 'ofertą specjalną' (Mastercard zgodnie z cennikiem,
więc nie wiem co to za oferta specjalna, ale nie o tym chciałem pisać).
Pani prosi mnie o date urodzenia celem autoryzacji, no to ja proszę ją
aby się zautoryzowała podając kilka cyfr mojego rachunku, ku mojemu
zaskoczeniu, miała do tego dostęp i podała. (Wielokrotnie dzwonił do
mnie ktoś np. z Citi i tego nie potrafił). Plus dla Aliora.

a.

Data: 2009-11-26 08:39:18
Autor: RobertS
[...]

najwidoczniej z Aliora zadzwonił pracownik banku, a z Citi ktoś z firmy współpracującej z nim = osoba, która ma tylko dane osobowe i zero wglądu w rachunek

RobertS

Data: 2009-11-26 12:16:32
Autor: Zbynek Ltd.
Alior - konsultant daje sie zautoryzować
Witam

Wemif napisał(a) :
[...]

Kupujesz na Alledrogo? To uważaj, żeby nie zadzwonił sprzedawca lub
nasłana przez niego osoba. Zna wszystkie cyfry Twojego rachunku.
Tudzież inne osoby znające ten numer.

   Zbyszek
PGP key: 0x78E9C79E

Data: 2009-11-26 12:57:54
Autor: Wemif
Zbynek Ltd. <sp2scf.spamstoper@poczta.onet.pl> wrote:

Kupujesz na Alledrogo? To uważaj, żeby nie zadzwonił sprzedawca lub
nasłana przez niego osoba. Zna wszystkie cyfry Twojego rachunku.
Tudzież inne osoby znające ten numer.

Można zapytać nie o numer ROR tylko np. rachunku podpiętego
do KK, gdy z niej nie robi się przelewów do innych osób.

a.

Data: 2009-11-26 05:13:59
Autor: BK
On Nov 26, 1:57 pm, we...@amsnet.pl (Wemif) wrote:
Zbynek Ltd. <sp2scf.spamsto...@poczta.onet.pl> wrote:

> [...]

Można zapytać nie o numer ROR tylko np. rachunku podpiętego
do KK, gdy z niej nie robi się przelewów do innych osób.

Mozna tez ustalic "haslo" do kontaktow z bankiem - wowczas zamiast
pytac o numer rachunku mozna zapytac o "haslo".

Data: 2009-11-26 05:18:17
Autor: Jacenty
Alior - konsultant daje sie zautoryzować
Aliora łatwo zweryfikować, bo od nich zawsze dzwoni ten sam pracownik,
a ja mam jego imię, nazwisko i telefon (przy okazji nie dzwonią z
zastrzeżonego, jak niektóre pseudobanki mają w zwyczaju).
J.

Data: 2009-11-26 05:44:54
Autor: BK
> [...]

Można zapytać nie o numer ROR tylko np. rachunku podpiętego
do KK, gdy z niej nie robi się przelewów do innych osób.

Mozna tez w banku ustalic haslo do weryfikacji ;)

Data: 2009-11-26 16:35:26
Autor: Wojciech Nawara
Wemif pisze:
[...]

http://www.aliorbank.pl/pl/bankowosc_elektroniczna/telefon/bezpieczenstwo/fraza_weryfikacyjna

Tak chyba prościej. I to rzeczywiście działa.

Data: 2009-11-26 17:35:59
Autor: jo44
Wemif pisze:

Pani prosi mnie o date urodzenia celem autoryzacji, no to ja proszę ją
aby się zautoryzowała podając kilka cyfr mojego rachunku, ku mojemu
zaskoczeniu, miała do tego dostęp i podała.
Jeśli to było 10 pierwszych cyfr to nie musiała wiele wiedzieć. :)

Data: 2009-11-26 19:14:32
Autor: Wemif
jo44 <jo44@to_precz.go2.pl> wrote:

Jeśli to było 10 pierwszych cyfr to nie musiała wiele wiedzieć. :)

3-10 to się zgodzę, ale dwa pierwsze miała trafić?

a.

Data: 2009-11-26 21:40:52
Autor: jo44
Wemif pisze:

3-10 to się zgodzę, ale dwa pierwsze miała trafić?

OK - masz rację. :)

Alior - konsultant daje sie zautoryzować