Grupy dyskusyjne   »   pl.biznes.banki   »   Alior - ku przestrodze

Alior - ku przestrodze

Data: 2010-09-23 01:07:08
Autor: MK
Alior - ku przestrodze
Nawet nie chce mi sie komentowac ponizszego, moze kogos to uratuje przed klopotami, bo nie zdecyduje sie na karte Aliora po lekturze odpowiedzi banku.

Krakow, dnia 16.09.2010r.



Szanowny Panie,
W odpowiedzi na Pana reklamacjç, doczaca transakcji na kwote XXX PLN dokonanych karta MasterCard Silver nr 5294XXXXXXXX3639 w dniach O7.04.2010r. prosimy o przyjecie nastepujacych wyjasnien.
Po otrzymaniu Pana zgloszenia do akceptanta transakcji wyslalimy reklamacje w/w kwoty. Nasza reklamacja zostala jednak odrzucona.
Z uwagi na to, ze w trakcie postepowania reklamacyjnego nie odzyskalismy reklamowanych srodków informujemy, iz niestety nie mozemy dokonac zwrotu przedmiotowych srodkow na Pana rachunek. Podkreslany równiez, ze przysluguje Panu prawo do odwolania sie od w/w decyzji kontaktujac sie z infolinia Naszego Banku.
Mamy nadzieje, iz powyzsze wyjasnienia beda dla Pana wystarczajace.
Laczymy wyrazy szacunku,

Podoba mi sie ten szcunek do "Naszego Banku", szkoda tylko, ze klienta maja w glebokim powazaniu. Na szczescie sa szczerzy wiec UOKiK bedzie mogl sie popisac w obronie konsumentow :).

MK

Data: 2010-09-23 02:13:52
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Alior - ku przestrodze

"MK" i7e27b$nk4$1@inews.gazeta.pl

Możesz napisać, jak doszło do zejścia tych pieniędzy z karty?

--
        .450-600 to (60-80)%.                         .               749        .                                     .
VV Ventolin                 u               .     .                 . 739  .      26                 .           . .1213 .     .
^ lipiec     25 .         .01 .     .           .12 .            20   724            .   . .    02         . .    11      15      19
          .    26   . . .   g  03040506   .09 .      14 .      19     719      .25  27              04  06  08              16  18
P19 . . .         .         r02VV       .          13         .    21 709    .                     .  05                      17
E  20    VV .    2728    31 .            08              16VV         699                     VV               .10      14
F      VV23          29     m sierpień       1011      15  VV         690   2324      2829   .01          07  09
       22  24               u                              1718       680 22              30   wrzesień
l    21                30   c          VV                             670                   31
/                           h          07                             660                         VV
m.. ..... ..................y................,,,,,,....;;;;..,,;;..,,.654...,,..,,..,,..,,..,,..,,03..,,,,..,,..,,......,,;;;;..,,,,

Data: 2010-09-23 09:23:08
Autor: Krzysztof
Alior - ku przestrodze

"MK" <macka@interia.pl> wrote in message news:i7e27b$nk4$1inews.gazeta.pl...
Nawet nie chce mi sie komentowac ponizszego, moze kogos to uratuje przed klopotami, bo nie zdecyduje sie na karte Aliora po lekturze odpowiedzi banku.

Krakow, dnia 16.09.2010r.



Szanowny Panie,
W odpowiedzi na Pana reklamacjç, doczaca transakcji na kwote XXX PLN dokonanych karta MasterCard Silver nr 5294XXXXXXXX3639 w dniach O7.04.2010r. prosimy o przyjecie nastepujacych wyjasnien.
Po otrzymaniu Pana zgloszenia do akceptanta transakcji wyslalimy reklamacje w/w kwoty. Nasza reklamacja zostala jednak odrzucona.
Z uwagi na to, ze w trakcie postepowania reklamacyjnego nie odzyskalismy reklamowanych srodków informujemy, iz niestety nie mozemy dokonac zwrotu przedmiotowych srodkow na Pana rachunek. Podkreslany równiez, ze przysluguje Panu prawo do odwolania sie od w/w decyzji kontaktujac sie z infolinia Naszego Banku.
Mamy nadzieje, iz powyzsze wyjasnienia beda dla Pana wystarczajace.
Laczymy wyrazy szacunku,

Podoba mi sie ten szcunek do "Naszego Banku", szkoda tylko, ze klienta maja w glebokim powazaniu. Na szczescie sa szczerzy wiec UOKiK bedzie mogl sie popisac w obronie konsumentow :).

Jaki powod reklamacji? Jaki rodzaj transakcji? Bez tego trudno sie odniesc do konkrentej sprawy.

Data: 2010-09-23 01:32:11
Autor: MK
Alior - ku przestrodze
On 23 Wrz, 09:23, "Krzysztof" <onkr...@poczta.onet.pl> wrote:

Jaki powod reklamacji? Jaki rodzaj transakcji? Bez tego trudno sie odniesc
do konkrentej sprawy.- Ukryj cytowany tekst -


A jakie to ma znaczenie? Alior uzaleznia zwrot kasy od zwrotu Aliorowi
przez akceptanta. Alior nie stwierdza, ze reklamacja jest niezasadna,
tylko ze kasy nie odda, bo nie dostal zwrotu od akceptanta.

Transakcja byla dokonywana w automacie, czyli najpierw zatwierdzenie
PINem, a nastepnie wydanie towaru/realizacja uslugi. To drugie nie
nastapilo i automat wydal potwierdzenie, ze transakcja zostala
anulowana. Mimo anulowania transakcja zostala rozliczona.
Rozpatrywanie reklamacji trwalo 5 m-cy :).
Jak mialem analogiczny przypadek z karta Citi to wystarczyl jeden
telefon i po 2 czy 3 dniach nastapil zwrot. Nie wiem czy Citi dostalo
zwrot od akceptanta czy nie. Mnie poinformowano tylko o tym, ze bank
uznal reklamacje. No, ale za wyzsza kulture Aliora trzeba zaplacic :).

MK

Data: 2010-09-23 08:48:19
Autor: xbartx
Alior - ku przestrodze
Dnia Thu, 23 Sep 2010 01:32:11 -0700, MK napisał(a):

Jak mialem analogiczny przypadek z karta
Citi to wystarczyl jeden telefon i po 2 czy 3 dniach nastapil zwrot. Nie
wiem czy Citi dostalo zwrot od akceptanta czy nie. Mnie poinformowano
tylko o tym, ze bank uznal reklamacje. No, ale za wyzsza kulture Aliora
trzeba zaplacic :).

Jeżeli chodzi o karty i reklamacje to jeszcze długa kręta droga przed Aliorem.


--
xbartx

Data: 2010-09-23 12:59:30
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Alior - ku przestrodze

"MK" 6136e736-e285-4457-aa46-109371e3d602@g18g2000vbn.googlegroups.com

A jakie to ma znaczenie? Alior uzaleznia zwrot kasy od zwrotu Aliorowi
przez akceptanta. Alior nie stwierdza, ze reklamacja jest niezasadna,
tylko ze kasy nie odda, bo nie dostal zwrotu od akceptanta.

A gdzie jest inaczej? Mogę kupić samochód i poprosić bank o zwrot kasy? :)
Jeśli tak jest -- to taka możliwość stwarza poważne zagrożenie na
[zatłoczonych] drogach. ;)

Transakcja byla dokonywana w automacie, czyli najpierw zatwierdzenie
PINem, a nastepnie wydanie towaru/realizacja uslugi. To drugie nie
nastapilo i automat wydal potwierdzenie, ze transakcja zostala
anulowana. Mimo anulowania transakcja zostala rozliczona.

I teraz już wyjaśniłeś. :)

Rozpatrywanie reklamacji trwalo 5 m-cy :).
Jak mialem analogiczny przypadek z karta Citi to wystarczyl jeden
telefon i po 2 czy 3 dniach nastapil zwrot.

Gdy ja miałem taki przypadek -- bank zaproponował mi
spokojne zaczekanie. Kasa wróciła bez reklamacji. :)

Nie wiem czy Citi dostalo
zwrot od akceptanta czy nie. Mnie poinformowano tylko o tym, ze bank
uznal reklamacje. No, ale za wyzsza kulture Aliora trzeba zaplacic :).

Kultura i sztuka zawsze wchłania środki i zewnętrza. :)

--
   .`'.-.         ._.                           .-.
   .'O`-'     ., ; o.' eneuel@eneuel.comyr.com '.O_'
   `-:`-'.'.  '`\.'`.'    ~'~'~'~'~'~'~'~'~    o.`.,
  o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

Data: 2010-09-23 04:18:39
Autor: MK
Alior - ku przestrodze
On 23 Wrz, 12:59, "Eneuel Leszek Ciszewski"
<pro...@czytac.fontem.lucida.console> wrote:

A gdzie jest inaczej? Mogę kupić samochód i poprosić bank o zwrot kasy? :)
Jeśli tak jest -- to taka możliwość stwarza poważne zagrożenie na
[zatłoczonych] drogach. ;)


Kilka lat temu (do znalezienia w archiwum grupy) zlozylem zamowienie w
sklepie internetowym wirtualnej polski (ktos chyba przez pomylke, a
moze byla to taka promocja, wycenil sprzet 10 razy taniej niz cena
rynkowa). Sklep anulowal zamowienie, nawet mnie o tym nie informujac,
ale kase sobie zabral. Zlozylem reklamacje, ze kasa zostala pobrana
mimo, ze towaru mi nie wyslano. Kredyt Bank rozpatrywal reklamacje pol
roku. Po tym czasie dostalem odpowiedz, ze Kredyt Bank, nie otrzymal
zadnej odpowiedz i Pekao, ktore wtedy obslugiwalo karty KB, ale bank
uznaje moja reklamacje i zwraca mi pieniadze aby utrzymac dobre
relacje. Kwota, ktorej to dotyczylo byla nominalnie kilka razy wieksza
od kwoty o ktorej mowa z przypadku Aliora. Dodatkowo dostalem darmowa
karte przez kolejne 2 lata, a wtedy o to nie bylo tak latwo :).

MK

Data: 2010-09-23 17:32:07
Autor: Adam Płaszczyca
Alior - ku przestrodze
Dnia Thu, 23 Sep 2010 12:59:30 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

przez akceptanta. Alior nie stwierdza, ze reklamacja jest niezasadna,
tylko ze kasy nie odda, bo nie dostal zwrotu od akceptanta.

A gdzie jest inaczej? Mogę kupić samochód i poprosić bank o zwrot kasy? :)
Jeśli tak jest -- to taka możliwość stwarza poważne zagrożenie na
[zatłoczonych] drogach. ;)


Transakcja Mo/To/Io - zawsze na ryzyko sklepu.


--
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna
 _______/ /_     GG: 3524356
___________/    Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/

Data: 2010-09-23 23:19:51
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Alior - ku przestrodze

"Adam Płaszczyca" c1.01.3MmhXC$Irq@mike.oldfield.org.pl

Transakcja Mo/To/Io - zawsze na ryzyko sklepu.

Ciemna magia... Nic nie pojmuję. :) (poza tym, że starcie
polski_bank-klient_polski wygląda przyjemnie w zestawieniu
przeciętny_usługodawca_polski-klient)

Chcesz, to tłumacz [się] -- nie chcesz, to nie tłumacz.
Na razie to dla mnie absolutna nowość, więc tłumaczenie
może być żmudne i dające skutki nikłe lub nawet żadne. :)

Dzięki za info -- i będę starał się to jakoś pojąć. :)

--
   .`'.-.         ._.                           .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'
   `-:`-'.'.  '`\.'`.'    ~'~'~'~'~'~'~'~'~    o.`.,
  o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

Data: 2010-09-24 10:44:51
Autor: Adam Płaszczyca
Alior - ku przestrodze
Dnia Thu, 23 Sep 2010 23:19:51 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

"Adam Płaszczyca" c1.01.3MmhXC$Irq@mike.oldfield.org.pl

Transakcja Mo/To/Io - zawsze na ryzyko sklepu.

Ciemna magia... Nic nie pojmuję. :) (poza tym, że starcie
polski_bank-klient_polski wygląda przyjemnie w zestawieniu
przeciętny_usługodawca_polski-klient)

Transakcja bez fizycznej obecności karty, zgodnie z regulaminem Visa czy MC
jest dokonywana na ryzyko sprzedawcy. Bank - wystawca karty ma prawo zrobić
chargeback bez podania powodu. --
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna
 _______/ /_     GG: 3524356
___________/    Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/

Data: 2010-09-24 15:29:29
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Alior - ku przestrodze

"Adam Płaszczyca" c1.01.3Mn7Rq$Is0@mike.oldfield.org.pl

Transakcja bez fizycznej obecności karty, zgodnie z regulaminem Visa czy MC
jest dokonywana na ryzyko sprzedawcy. Bank - wystawca karty ma prawo zrobić
chargeback bez podania powodu.

Rozumiem. I dziękuję za wyjaśnienie. Czyli Alior:

 -- mając do wyboru uczciwość albo nieuczciwość (bo klient ma w garści
    kwit jednoznacznie pokazujący, że transakcja kupna nie została
    sfinalizowana -- niejasności żadnych tu nie ma) wybiera nieuczciwość
  i
 -- mając do wyboru swego Szanownego Klienta albo sklep, wybiera sklep...

Podejście jak u białostockiego rzecznika konsumentów. :) Nie ma tu żadnego
konfliktu pomiędzy sumieniem i prawem czy sentymentem. :) Wszystko wskazuje
na to, że zdrowy na umyśle (wiem -- bank nie ma umysłu, ale umysły mają pracownicy
banku) i uczciwy (to samo -- pracownicy są uczciwi lub nie bank powinien transakcję
zapłaty cofnąć i sklepowi, i klientowi. :) A jednak wybiera nieuczciwość i stratę
swego klienta, czyli poniekąd swoją własną -- bo przecież bank powinien
współpracować ze swym klientem, nie zaś toczyć z nim wojnę -- pod jakąś górkę...

--
   .`'.-.         ._.                           .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'
   `-:`-'.'.  '`\.'`.'    ~'~'~'~'~'~'~'~'~    o.`.,
  o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

Data: 2010-09-24 15:49:27
Autor: Adam Płaszczyca
Alior - ku przestrodze
Dnia Fri, 24 Sep 2010 15:29:29 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

zapłaty cofnąć i sklepowi, i klientowi. :) A jednak wybiera nieuczciwość i stratę
swego klienta, czyli poniekąd swoją własną -- bo przecież bank powinien
współpracować ze swym klientem, nie zaś toczyć z nim wojnę -- pod jakąś górkę...

No mniej więcej. Bank w takiej sytuacji daje d.. podwójnie.

--
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna
 _______/ /_     GG: 3524356
___________/    Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/

Data: 2010-09-24 16:35:36
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Alior - ku przestrodze

"Adam Płaszczyca" c1.01.3MnGCJ$IsG@mike.oldfield.org.pl

No mniej więcej. Bank w takiej sytuacji daje d.. podwójnie.

Do obywatelskiego obowiązku więc należy dobicie takiego banku przez pokrzywdzonego. :)
(abyśmy my wszyscy mogli żyć w normalniejszym świecie)

--
   .`'.-.         ._.                           .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'
   `-:`-'.'.  '`\.'`.'    ~'~'~'~'~'~'~'~'~    o.`.,
  o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

Data: 2010-09-24 23:14:48
Autor: Wojciech Nawara
Alior - ku przestrodze
W dniu 2010-09-24 10:44, Adam Płaszczyca pisze:

Transakcja bez fizycznej obecności karty, zgodnie z regulaminem Visa czy MC
jest dokonywana na ryzyko sprzedawcy. Bank - wystawca karty ma prawo zrobić
chargeback bez podania powodu.

Czy ten regulamin jest częścią Twojej umowy?

Data: 2010-09-25 10:33:13
Autor: Adam Płaszczyca
Alior - ku przestrodze
Dnia Fri, 24 Sep 2010 23:14:48 +0200, Wojciech Nawara napisał(a):

Transakcja bez fizycznej obecności karty, zgodnie z regulaminem Visa czy MC
jest dokonywana na ryzyko sprzedawcy. Bank - wystawca karty ma prawo zrobić
chargeback bez podania powodu.

Czy ten regulamin jest częścią Twojej umowy?

Mojej tak. --
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna
 _______/ /_     GG: 3524356
___________/    Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/

Data: 2010-09-25 14:27:26
Autor: Wojciech Nawara
Alior - ku przestrodze
W dniu 2010-09-25 10:33, Adam Płaszczyca pisze:

Czy ten regulamin jest częścią Twojej umowy?

Mojej tak.

O, a co to za umowa?

Data: 2010-09-25 16:22:38
Autor: Adam Płaszczyca
Alior - ku przestrodze
Dnia Sat, 25 Sep 2010 14:27:26 +0200, Wojciech Nawara napisał(a):

W dniu 2010-09-25 10:33, Adam Płaszczyca pisze:

Czy ten regulamin jest częścią Twojej umowy?

Mojej tak.

O, a co to za umowa?

Normalna, umowa karty kredytowej. --
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna
 _______/ /_     GG: 3524356
___________/    Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/

Data: 2010-09-26 10:45:32
Autor: Wojciech Nawara
Alior - ku przestrodze
W dniu 2010-09-25 16:22, Adam Płaszczyca pisze:

O, a co to za umowa?

Normalna, umowa karty kredytowej.

Szczegóły mam z Ciebie wyciągać przez następne 10 postów? Możesz konkretniej?

Data: 2010-09-27 21:16:15
Autor: Adam Płaszczyca
Alior - ku przestrodze
Dnia Sun, 26 Sep 2010 10:45:32 +0200, Wojciech Nawara napisał(a):

O, a co to za umowa?

Normalna, umowa karty kredytowej.

Szczegóły mam z Ciebie wyciągać przez następne 10 postów? Możesz konkretniej?

O, rany.. Stareńka umowa KK z Citi. Rany, to już 12 lat temu ;)

--
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna
 _______/ /_     GG: 3524356
___________/    Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/

Data: 2010-09-27 22:40:10
Autor: Wojciech Nawara
Alior - ku przestrodze
W dniu 2010-09-27 21:16, Adam Płaszczyca pisze:

Szczegóły mam z Ciebie wyciągać przez następne 10 postów? Możesz
konkretniej?

O, rany.. Stareńka umowa KK z Citi. Rany, to już 12 lat temu ;)

I cały ten regulamin jest załącznikiem?

Data: 2010-09-27 23:55:21
Autor: Adam Płaszczyca
Alior - ku przestrodze
Dnia Mon, 27 Sep 2010 22:40:10 +0200, Wojciech Nawara napisał(a):

O, rany.. Stareńka umowa KK z Citi. Rany, to już 12 lat temu ;)

I cały ten regulamin jest załącznikiem?

Nie, jedynie jest do niego odesłanie w umowie. --
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna
 _______/ /_     GG: 3524356
___________/    Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/

Data: 2010-09-28 07:48:59
Autor: Wojciech Nawara
Alior - ku przestrodze
W dniu 2010-09-27 23:55, Adam Płaszczyca pisze:

O, rany.. Stareńka umowa KK z Citi. Rany, to już 12 lat temu ;)

I cały ten regulamin jest załącznikiem?

Nie, jedynie jest do niego odesłanie w umowie.

Pfff, czyli podpisałeś zgodę na zapisy, których nie masz szans poznać. Sorry, ale nie tego się spodziewałem gdy mówiłeś, że ten regulamin jest częścią Twojej umowy.

Data: 2010-09-23 13:09:39
Autor: Krzysztof
Alior - ku przestrodze

"MK" <macka@interia.pl> wrote in message news:6136e736-e285-4457-aa46-109371e3d602g18g2000vbn.googlegroups.com...
On 23 Wrz, 09:23, "Krzysztof" <onkr...@poczta.onet.pl> wrote:

Jaki powod reklamacji? Jaki rodzaj transakcji? Bez tego trudno sie odniesc
do konkrentej sprawy.- Ukryj cytowany tekst -


A jakie to ma znaczenie? Alior uzaleznia zwrot kasy od zwrotu Aliorowi
przez akceptanta. Alior nie stwierdza, ze reklamacja jest niezasadna,
tylko ze kasy nie odda, bo nie dostal zwrotu od akceptanta.

Transakcja byla dokonywana w automacie, czyli najpierw zatwierdzenie
PINem, a nastepnie wydanie towaru/realizacja uslugi. To drugie nie
nastapilo i automat wydal potwierdzenie, ze transakcja zostala
anulowana. Mimo anulowania transakcja zostala rozliczona.
Rozpatrywanie reklamacji trwalo 5 m-cy :).

Jezeli masz potwierdzenie, ze transakcja zostala anulowana to jest to jakis dokument i na jego podstawie mozesz napisac dalej do banku. Powolaj sie na swoj dokument swiadczacy o anulowaniu transakcji i napisz, ze w razie niepomyslnego rozpatrzenia sprawy, kierujesz ja do arbitra bankowego. Czesto to dziala, bo banki wola uniknac sprawy u arbitra, jezeli nie sa w 100% pewne swego, a okolicznosci przemawiaja na rzecz klienta.

Data: 2010-09-23 17:45:20
Autor: Irokez
Alior - ku przestrodze
Uzytkownik "Krzysztof" <onkris2@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:i7fchl$2hva$1news2.ipartners.pl...


Transakcja byla dokonywana w automacie, czyli najpierw zatwierdzenie
PINem, a nastepnie wydanie towaru/realizacja uslugi. To drugie nie
nastapilo i automat wydal potwierdzenie, ze transakcja zostala
anulowana. Mimo anulowania transakcja zostala rozliczona.
Rozpatrywanie reklamacji trwalo 5 m-cy :).

Jezeli masz potwierdzenie, ze transakcja zostala anulowana to jest to jakis dokument i na jego podstawie mozesz napisac dalej do banku. Powolaj sie na swoj dokument swiadczacy o anulowaniu transakcji i napisz, ze w razie niepomyslnego rozpatrzenia sprawy, kierujesz ja do arbitra bankowego. Czesto to dziala, bo banki wola uniknac sprawy u arbitra, jezeli nie sa w 100% pewne swego, a okolicznosci przemawiaja na rzecz klienta.

A po kiego grzyba pisac jakies odwolania i straszyc arbitrem?
Jakies takie dziwne dogadywanie sie, straszenie, bank odda i sie uciszy. Inny bedzie miekki i da sobie siana a bank zadowolony kase lyknie.

Jak jest odpowiedz czarno na bialym a mam w rece dokument mówiacy zupelnie inaczej to od razu sprawa.
Jak pare razy banki poplyna na rozprawdach to moze zaczna szanowac klienta.

--
Irokez

Data: 2010-09-23 23:13:50
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Alior - ku przestrodze

"Irokez" i7fsmj$3qa$1@news.onet.pl

Jak jest odpowiedz czarno na bialym a mam w rece dokument mówiacy zupelnie inaczej to od razu sprawa.
Jak pare razy banki poplyna na rozprawdach to moze zaczna szanowac klienta.

Nie wiem, jakie jest prawo w Polsce, ale IMO powinno być tak, że za taką próbę
nabicia klienta w butelczynę po soku czy piwie bank powinien (w razie zgłoszenia
tego faktu do stosownego urzędu) zabulić słoną karę!!! Na przykład ileś procent
swego ubiegłorocznego przychodu. Jeden klient sprawdzi efekty transakcji; pięciu
innych nie -- i bank zarobi. Wielu klientów uzna rację banku; jeden na stu będzie
szedł do arbitra i będzie skutecznie żądał zwrócenia, być może tracąc na to sto
godzin (ja tak kiedyś dochodziłem swego, mając przeciwko sobie PZU -- młody
człowiek jest głupi i nie pojmuje tego, że czas jest bezcenny) swego życia;
ale stu innych ugrzęźnie lub rozsypie się psychicznie...


Jak złapiemy złodzieja -- musi ów złodziej oddać to, co ukradł? Tak. I na
tym sprawa ma zakończyć się? Nie -- nigdy nie można być tak nastawionym!!!

Ja mogę nie znać prawa, mogę uznać, iż bank postępuje słusznie -- dlaczego ma
oddać, skoro sklep tego nie chce uczynić? Rozsądek mówi, że bank jest silny,
ja nie, więc to bank powinien bić się ze sklepem, nie ja, ale może i tak jest,
że jeśli bank czy sklep postanowi, bank ma rację... :)

Banki, sklepy, instytucje itp. robiące klienta w bambuku -- trzeba TĘPIĆ!!!!
Jeśli kogoś oszukali, oszukują na pewno i innych!!! I ta jedna wpadka musi
jednocześnie ukarać skutecznie inne wybryki banku!!!!

-=-

Ale kogo stać na użeranie się z bankami? :)
Młodzi (głupi) zwykle idą na pierwszą linię frontu, uznając to za swój obowiązek. :)
Cwani kryją się za plecami naiwnych, kosząc w razie czego owoce zwycięstwa...

Ja bym chciał dobrego prawa w państwie, w którym bym żył -- bank (sklep, urzędnik,
jakikolwiek usługodawca) ewidentnie kpiący z klienta powinien być tępiony!!!
Miłosiernie tępiony -- czyli z miłosierdziem okazywanym społeczeństwu, nie
złoczyńcy. :) Można rzecz jasna ograniczyć karę (od razu złoczyńcy nie wbijać
na PAL -- najpierw na SECAM) jeśli: krzywdzący wykaże swoje dobre chęci
i kontroler uwierzy tłumaczeniom a skrzywdzony przebaczy... (pocieszając
się podarowaną butelczyną czy innym ,,atrybutem'' pocieszenia) Ale nie wolno
lekceważyć recydywistów i tych, który nie wykazując żadnej skruchy po prostu
sprawdzają, jak dużo zła mogą uczynić bezkarnie!!!

-=-

Nie w tym celu płacimy podatki, aby prezydent Kaczyński wraz z małżonką
(gładzoną po policzkach) mógł odpocząć na Helu (zamiast od razu w piekle)
ale w tym celu płacimy podatki, aby Państwo (rękami, czy głowami urzędników
oraz karabinami :) żołnierzy i policjantów) nas broniło!!! Urzędnik (i zarazem
prawo) ma **obowiązek** bronienia obywateli!!!

--
   .`'.-.         ._.                           .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'
   `-:`-'.'.  '`\.'`.'    ~'~'~'~'~'~'~'~'~    o.`.,
  o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

Data: 2010-09-24 11:05:30
Autor: Rafal M
Alior - ku przestrodze
On 23 Wrz, 10:32, MK <ma...@interia.pl> wrote:

Transakcja byla dokonywana w automacie, czyli najpierw zatwierdzenie
PINem, a nastepnie wydanie towaru/realizacja uslugi. To drugie nie
nastapilo i automat wydal potwierdzenie, ze transakcja zostala
anulowana. Mimo anulowania transakcja zostala rozliczona.
Rozpatrywanie reklamacji trwalo 5 m-cy :).
Jak mialem analogiczny przypadek z karta Citi to wystarczyl jeden
telefon i po 2 czy 3 dniach nastapil zwrot. Nie wiem czy Citi dostalo
zwrot od akceptanta czy nie. Mnie poinformowano tylko o tym, ze bank
uznal reklamacje. No, ale za wyzsza kulture Aliora trzeba zaplacic :).


A czy to w takim razie nie oszustwo? Anulowano Tobie tranzakcje, a
oplate za nia sciagnieto. Jak Alior sie nie przyznaje, to moze
prokuratura wyjasni?


Pozdrawiam
Rafal

Data: 2010-09-24 12:37:45
Autor: MK
Alior - ku przestrodze
On 24 Wrz, 20:05, Rafal M <rafal.markiew...@gmail.com> wrote:

A czy to w takim razie nie oszustwo? Anulowano Tobie tranzakcje, a
oplate za nia sciagnieto. Jak Alior sie nie przyznaje, to moze
prokuratura wyjasni?


Tez mi to wpadlo do glowy w pierwszej chwili, ale po zastanowiu
doszedlem do wniosku, ze az tek to ja sie nie chce angazowac. W UOKiK
wystarczy opisac sprawe w mailu, wyslac dokumenty i postepowanie moze
zostac rozpoczete. Policja, prokuratura itp to godziny poswiecone na
czekanie, zeznania i ciagle bieganie na poczte zeby odebra awizowane
przesylki, a ze sprawa dotyczy firmy to odpowiedzialnosc rozmyta i
prawdopodobne umowenie ze wzgledu na niska szkodliwosc spoleczna ;).
W ubieglym roku mialem okazje skladac zawiadomienie o akcie wandalizmu
na moim samochodzie. Zgloszenie tego na Policji zajelo pol dnia...

MK

Data: 2010-09-24 22:09:38
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Alior - ku przestrodze

"MK" 3a82879b-5ed2-4a59-bc6e-ddd4422a258f@y31g2000vbt.googlegroups.com

Tez mi to wpadlo do glowy w pierwszej chwili, ale po zastanowiu
doszedlem do wniosku, ze az tek to ja sie nie chce angazowac. W UOKiK
wystarczy opisac sprawe w mailu, wyslac dokumenty i postepowanie moze
zostac rozpoczete. Policja, prokuratura itp to godziny poswiecone na
czekanie, zeznania i ciagle bieganie na poczte zeby odebra awizowane
przesylki, a ze sprawa dotyczy firmy to odpowiedzialnosc rozmyta i
prawdopodobne umowenie ze wzgledu na niska szkodliwosc spoleczna ;).
W ubieglym roku mialem okazje skladac zawiadomienie o akcie wandalizmu
na moim samochodzie. Zgloszenie tego na Policji zajelo pol dnia...

I jaki dało skutek?

--
   .`'.-.         ._.                           .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'
   `-:`-'.'.  '`\.'`.'    ~'~'~'~'~'~'~'~'~    o.`.,
  o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

Data: 2010-09-25 01:32:50
Autor: MK
Alior - ku przestrodze
On 24 Wrz, 22:09, "Eneuel Leszek Ciszewski"
<pro...@czytac.fontem.lucida.console> wrote:

I jaki dało skutek?


Umozono. A wracajach to tematu dzisiejszym rankiem przywital mnie
radosny mail z Aliora ;)

Alior Bank ponownie liderem jakości  (Sprawdź nowe korzyści!) [...]

W głównej kategorii "Najlepszy bank detaliczny" Alior Bank okazał się
bezkonkurencyjny pod względem wszystkich badanych cech: placówek,
jakości obsługi, pozyskiwania Klientów oraz przyjazności procedur.
Szczegółowy ranking, dotyczący tej kategorii, dostępny jest pod
adresem:
http://www.aliorbank.pl/resources/res/inne/newsweek_ranking_2010.jpg

MK

Data: 2010-09-25 13:04:41
Autor: MarekZ
Alior - ku przestrodze
Użytkownik "MK" <macka@interia.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:fd564392-5fb2-477d-8e3f-b58c39384971@e34g2000prn.googlegroups.com...

Umozono. A wracajach to tematu dzisiejszym rankiem przywital mnie
radosny mail z Aliora ;)

Alior Bank ponownie liderem jakości  (Sprawdź nowe korzyści!) [...]

W głównej kategorii "Najlepszy bank detaliczny" Alior Bank okazał się
bezkonkurencyjny pod względem wszystkich badanych cech: placówek,

Phi. Ja tam mam równie dobre wiadomości na temat Multibanku '-)

http://www.multibank.pl/co_nowego/aktualnosci?_a=50385

"MultiBank po raz trzeci został liderem jakości obsługi w kategorii "Banki" w rankingu konsumenckim Jakości Obsługi 2010

84 procent klientów jest zadowolonych z obsługi oferowanej przez bank. Jest to wynik o 40 procent lepszy od ogólnopolskiego wskaźnika obsługi w branży finansowej.

Laureaci Godła Jakości Obsługi 2010 to firmy, które zostały wybrane przez 2-milionową społeczność konsumentów jako najbardziej przyjazne klientom, prezentujące najwyższe standardy jakości obsługi zarówno w swoich branżach, jak i na tle ogólnopolskiego wskaźnika jakości obsługi."

Data: 2010-09-25 16:11:14
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Alior - ku przestrodze

"MarekZ" i7kk87$bu8$1@srv.cyf-kr.edu.pl

http://www.multibank.pl/co_nowego/aktualnosci?_a=50385

"MultiBank po raz trzeci został liderem jakości obsługi w kategorii "Banki" w rankingu konsumenckim Jakości Obsługi 2010

84 procent klientów jest zadowolonych z obsługi oferowanej przez bank.

Ja jestem zadowolony!! Bo przecież nie Multibank odebrał mi kartę kredytową,
lecz sklep. Bank jedynie nie dał nowego plastyku w miejsce utraconego.



Podobnie jest z uczelniami w Polsce -- okazuje się, że co uczelnie,
to pierwsze miejsce w rankingu uczelni polskich. Oczywiście uczelnia
Rydzyka też jest najlepsza. :)


Laureaci Godła Jakości Obsługi 2010 to firmy, które zostały wybrane przez 2-milionową społeczność konsumentów jako najbardziej przyjazne klientom, prezentujące najwyższe standardy jakości obsługi zarówno w swoich branżach, jak i na tle ogólnopolskiego wskaźnika jakości obsługi."


BTW wysokości przy okazji wysokości standardów...

 -- Jaki jest poziom życia przeciętnego Polaka?
 -- Niski... Za 2 czy 3 tysiące netto miesięcznie
    nie można wysoko zajść...
 -- A jak niski?
 -- Proszę wsiąść w samochód i przejechać się po rozumianej szeroko okolicy...
    Parter, pierwsze piętro... Najwyżej  drugie... Prawie nikt nie buduje
    domów [jednorodzinnych] wyższych niż jednopiętrowe...
    A w wakacje ten poziom czasami schodzi do zera...
 -- Do zera?
 -- Tak. Do zera, do poziomu morza... Wybrzeże jest zatłoczone...

-=-

A mnie Alior jawi się jako:

 -- bank z szarej strefy
 -- bank dla wytrwałych
 -- i bank ludzi takich, którzy nie pojmują, o co w życiu chodzi...

Coś na kształt ,,nie mamy Pana płaszcza i co pan nam zrobi?''. :)
Określenie ,,pewne jak w banku'' w odniesienie do Aliora chyba jest
jakimś sarkazmem. :) Eurobank też jest pełne niespodzianek. Ale dla
każdego coś miłego -- jeden lubi bezwietrzną pogodę, inny lubi sztormy,
a jeszcze inny ma inne upodobania... Dla mnie Alior jest pełen niewidomych,
pełen zagadek, pełen zaskakujących sytuacji. :)

--
   .`'.-.         ._.                           .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'
   `-:`-'.'.  '`\.'`.'    ~'~'~'~'~'~'~'~'~    o.`.,
  o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

Data: 2010-09-24 16:46:50
Autor: Paweł
Alior - ku przestrodze
MK wrote:

On 23 Wrz, 09:23, "Krzysztof" <onkr...@poczta.onet.pl> wrote:

Jaki powod reklamacji? Jaki rodzaj transakcji? Bez tego trudno sie
odniesc do konkrentej sprawy.- Ukryj cytowany tekst -


A jakie to ma znaczenie? Alior uzaleznia zwrot kasy od zwrotu Aliorowi
przez akceptanta. Alior nie stwierdza, ze reklamacja jest niezasadna,
tylko ze kasy nie odda, bo nie dostal zwrotu od akceptanta.

Transakcja byla dokonywana w automacie, czyli najpierw zatwierdzenie
PINem, a nastepnie wydanie towaru/realizacja uslugi. To drugie nie
nastapilo i automat wydal potwierdzenie, ze transakcja zostala
anulowana. Mimo anulowania transakcja zostala rozliczona.
Rozpatrywanie reklamacji trwalo 5 m-cy :).

napisz o tym ewidentnym kancie aliora do Samicka: http://samcik.blox.pl/html
ten blog przez rozne fora i fejsbooka jest czytany przez wiele osob
i aliora zaliczy ladnego minusa.

Data: 2010-09-24 12:40:19
Autor: MK
Alior - ku przestrodze
On 24 Wrz, 16:46, Paweł <r...@127.0.0.1> wrote:

napisz o tym ewidentnym kancie aliora do Samicka:http://samcik.blox.pl/html
ten blog przez rozne fora i fejsbooka jest czytany przez wiele osob
i aliora zaliczy ladnego minusa.- Ukryj cytowany tekst -


To juz lepiej do Uwagi... mozna sie przynajmniej pokazac w TV ;). Nie
chodzi mi o wymuszenie zwrotu w jednym przypadku, ale zmiane podejscia
do reklamacji.

MK

Data: 2010-09-24 22:07:43
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Alior - ku przestrodze

"MK" 57ffd4f8-6eec-442b-a436-60d743fb8960@c32g2000vbq.googlegroups.com

: To juz lepiej do Uwagi... mozna sie przynajmniej pokazac w TV ;). Nie
: chodzi mi o wymuszenie zwrotu w jednym przypadku, ale zmiane podejscia
: do reklamacji.

Nie do reklamacji, ale w ogóle do obsługi ludzi!!!

Jeśli złapiesz za rękę i zażądasz zwrotu to mają
zwrócić, ale jeśli przegapisz -- nie muszą?!

Rozumiem, że w tym wypadku bank nie musi śledzić
skuteczności transakcji, ale jeśli oberwie za to,
może nauczy się szanowania swych klientów w ogóle? :)

--
   .`'.-.         ._.                           .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'
   `-:`-'.'.  '`\.'`.'    ~'~'~'~'~'~'~'~'~    o.`.,
  o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

Data: 2010-09-23 11:14:31
Autor: Rafal M
Alior - ku przestrodze
On 23 Wrz, 01:07, "MK" <ma...@interia.pl> wrote:

Po otrzymaniu Pana zgloszenia do akceptanta transakcji wyslalimy reklamacje
w/w kwoty. Nasza reklamacja zostala jednak odrzucona.


I dlatego zostalem w Multibanku - co jak co, ale chargebecki sa u nich
zalatwiane wzorowo.


Pozdrawiam
Rafal

Data: 2010-09-23 15:15:25
Autor: quwert.xxxxx@xxxxx.gazeta.pl
Alior - ku przestrodze
Po otrzymaniu Pana zgloszenia do akceptanta transakcji wyslalimy reklamacje w/w kwoty. Nasza reklamacja zostala jednak odrzucona.
Z uwagi na to, ze w trakcie postepowania reklamacyjnego nie odzyskalismy reklamowanych srodków informujemy, iz niestety nie mozemy dokonac zwrotu przedmiotowych srodkow na Pana rachunek.

Wyższa kultura pazerności

Data: 2010-09-28 14:10:50
Autor: Erazmus
Alior - ku przestrodze
On 23 Wrz, 15:15, "quwert.xx...@xxxxx.gazeta.pl"
<quwert.xx...@xxxxx.gazeta.pl> wrote:
> Po otrzymaniu Pana zgloszenia do akceptanta transakcji wyslalimy reklamacje
> w/w kwoty. Nasza reklamacja zostala jednak odrzucona.
> Z uwagi na to, ze w trakcie postepowania reklamacyjnego nie odzyskalismy
> reklamowanych srodków informujemy, iz niestety nie mozemy dokonac zwrotu
> przedmiotowych srodkow na Pana rachunek.

Wyższa kultura pazerności

Chytry 2 razy traci ...

--
pozdrawiam,

Erazmus

Data: 2010-09-23 18:03:11
Autor: MarekZ
Alior - ku przestrodze
Użytkownik "MK" <macka@interia.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i7e27b$nk4$1@inews.gazeta.pl...

przedmiotowych srodkow na Pana rachunek. Podkreslany równiez, ze przysluguje Panu prawo do odwolania sie od w/w decyzji kontaktujac sie z infolinia Naszego Banku.

Czyli co? "Zdajemy sobie sprawę, że jak nie odpuścisz to będziemy ci to musieli oddać, ale może jednak odpuścisz"? Czy jak rozumieć ten fragment.

Mamy nadzieje, iz powyzsze wyjasnienia beda dla Pana wystarczajace.

No - powinny być wystarczające. :) Chyba czytali, że HSBC tak robił (analogiczna argumentacja) i biorą przykład z większego.

Data: 2010-09-23 18:49:10
Autor: Paweł
Alior - ku przestrodze
MarekZ wrote:

Użytkownik "MK" <macka@interia.pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:i7e27b$nk4$1@inews.gazeta.pl...

przedmiotowych srodkow na Pana rachunek. Podkreslany rĂłwniez, ze
przysluguje Panu prawo do odwolania sie od w/w decyzji kontaktujac sie z
infolinia Naszego Banku.

Czyli co? "Zdajemy sobie sprawę, że jak nie odpuścisz to będziemy ci to
musieli oddać, ale może jednak odpuścisz"? Czy jak rozumieć ten fragment.

ten piekny pan na zdjeciu:
http://www.aliorbank.pl/pl/o_banku/informacje_o_banku
rzecze tak:

"18 kwietnia 2008 r. Grupa Carlo Tassara uzyskała zezwolenie Komisji
 Nadzoru Finansowego na utworzenie banku
 (...)
 W perspektywie 3 lat od startu, Alior Bank zamierza pozyskać od 2 do 4%
 udziałów w rynku w zaleĹźności od segmentu oraz zdobyć zaufanie około
 miliona KlientĂłw, osiągając *rentowność* juĹź w trzecim roku działalności."

zdobywaja zaufanie i rentownosc :)

Alior - ku przestrodze

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona