Data: 2010-09-23 01:07:08 | |
Autor: MK | |
Alior - ku przestrodze | |
Nawet nie chce mi sie komentowac ponizszego, moze kogos to uratuje przed klopotami, bo nie zdecyduje sie na karte Aliora po lekturze odpowiedzi banku.
Krakow, dnia 16.09.2010r. Szanowny Panie, W odpowiedzi na Pana reklamacjç, doczaca transakcji na kwote XXX PLN dokonanych karta MasterCard Silver nr 5294XXXXXXXX3639 w dniach O7.04.2010r. prosimy o przyjecie nastepujacych wyjasnien. Po otrzymaniu Pana zgloszenia do akceptanta transakcji wyslalimy reklamacje w/w kwoty. Nasza reklamacja zostala jednak odrzucona. Z uwagi na to, ze w trakcie postepowania reklamacyjnego nie odzyskalismy reklamowanych srodków informujemy, iz niestety nie mozemy dokonac zwrotu przedmiotowych srodkow na Pana rachunek. Podkreslany równiez, ze przysluguje Panu prawo do odwolania sie od w/w decyzji kontaktujac sie z infolinia Naszego Banku. Mamy nadzieje, iz powyzsze wyjasnienia beda dla Pana wystarczajace. Laczymy wyrazy szacunku, Podoba mi sie ten szcunek do "Naszego Banku", szkoda tylko, ze klienta maja w glebokim powazaniu. Na szczescie sa szczerzy wiec UOKiK bedzie mogl sie popisac w obronie konsumentow :). MK |
|
Data: 2010-09-23 02:13:52 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
Alior - ku przestrodze | |
"MK" i7e27b$nk4$1@inews.gazeta.pl Możesz napisać, jak doszło do zejścia tych pieniędzy z karty? -- .450-600 to (60-80)%. . 749 . . VV Ventolin u . . . 739 . 26 . . .1213 . . ^ lipiec 25 . .01 . . .12 . 20 724 . . . 02 . . 11 15 19 . 26 . . . g 03040506 .09 . 14 . 19 719 .25 27 04 06 08 16 18 P19 . . . . r02VV . 13 . 21 709 . . 05 17 E 20 VV . 2728 31 . 08 16VV 699 VV .10 14 F VV23 29 m sierpień 1011 15 VV 690 2324 2829 .01 07 09 22 24 u 1718 680 22 30 wrzesień l 21 30 c VV 670 31 / h 07 660 VV m.. ..... ..................y................,,,,,,....;;;;..,,;;..,,.654...,,..,,..,,..,,..,,..,,03..,,,,..,,..,,......,,;;;;..,,,, |
|
Data: 2010-09-23 09:23:08 | |
Autor: Krzysztof | |
Alior - ku przestrodze | |
"MK" <macka@interia.pl> wrote in message news:i7e27b$nk4$1inews.gazeta.pl... Nawet nie chce mi sie komentowac ponizszego, moze kogos to uratuje przed klopotami, bo nie zdecyduje sie na karte Aliora po lekturze odpowiedzi banku. Jaki powod reklamacji? Jaki rodzaj transakcji? Bez tego trudno sie odniesc do konkrentej sprawy. |
|
Data: 2010-09-23 01:32:11 | |
Autor: MK | |
Alior - ku przestrodze | |
On 23 Wrz, 09:23, "Krzysztof" <onkr...@poczta.onet.pl> wrote:
A jakie to ma znaczenie? Alior uzaleznia zwrot kasy od zwrotu Aliorowi przez akceptanta. Alior nie stwierdza, ze reklamacja jest niezasadna, tylko ze kasy nie odda, bo nie dostal zwrotu od akceptanta. Transakcja byla dokonywana w automacie, czyli najpierw zatwierdzenie PINem, a nastepnie wydanie towaru/realizacja uslugi. To drugie nie nastapilo i automat wydal potwierdzenie, ze transakcja zostala anulowana. Mimo anulowania transakcja zostala rozliczona. Rozpatrywanie reklamacji trwalo 5 m-cy :). Jak mialem analogiczny przypadek z karta Citi to wystarczyl jeden telefon i po 2 czy 3 dniach nastapil zwrot. Nie wiem czy Citi dostalo zwrot od akceptanta czy nie. Mnie poinformowano tylko o tym, ze bank uznal reklamacje. No, ale za wyzsza kulture Aliora trzeba zaplacic :). MK |
|
Data: 2010-09-23 08:48:19 | |
Autor: xbartx | |
Alior - ku przestrodze | |
Dnia Thu, 23 Sep 2010 01:32:11 -0700, MK napisaĹ(a):
Jak mialem analogiczny przypadek z karta JeĹźeli chodzi o karty i reklamacje to jeszcze dĹuga krÄta droga przed Aliorem. -- xbartx |
|
Data: 2010-09-23 12:59:30 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
Alior - ku przestrodze | |
"MK" 6136e736-e285-4457-aa46-109371e3d602@g18g2000vbn.googlegroups.com A jakie to ma znaczenie? Alior uzaleznia zwrot kasy od zwrotu Aliorowi A gdzie jest inaczej? Mogę kupić samochód i poprosić bank o zwrot kasy? :) Jeśli tak jest -- to taka możliwość stwarza poważne zagrożenie na [zatłoczonych] drogach. ;) Transakcja byla dokonywana w automacie, czyli najpierw zatwierdzenie I teraz już wyjaśniłeś. :) Rozpatrywanie reklamacji trwalo 5 m-cy :). Gdy ja miałem taki przypadek -- bank zaproponował mi spokojne zaczekanie. Kasa wróciła bez reklamacji. :) Nie wiem czy Citi dostalo Kultura i sztuka zawsze wchłania środki i zewnętrza. :) -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@eneuel.comyr.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|
Data: 2010-09-23 04:18:39 | |
Autor: MK | |
Alior - ku przestrodze | |
On 23 Wrz, 12:59, "Eneuel Leszek Ciszewski"
<pro...@czytac.fontem.lucida.console> wrote:
Kilka lat temu (do znalezienia w archiwum grupy) zlozylem zamowienie w sklepie internetowym wirtualnej polski (ktos chyba przez pomylke, a moze byla to taka promocja, wycenil sprzet 10 razy taniej niz cena rynkowa). Sklep anulowal zamowienie, nawet mnie o tym nie informujac, ale kase sobie zabral. Zlozylem reklamacje, ze kasa zostala pobrana mimo, ze towaru mi nie wyslano. Kredyt Bank rozpatrywal reklamacje pol roku. Po tym czasie dostalem odpowiedz, ze Kredyt Bank, nie otrzymal zadnej odpowiedz i Pekao, ktore wtedy obslugiwalo karty KB, ale bank uznaje moja reklamacje i zwraca mi pieniadze aby utrzymac dobre relacje. Kwota, ktorej to dotyczylo byla nominalnie kilka razy wieksza od kwoty o ktorej mowa z przypadku Aliora. Dodatkowo dostalem darmowa karte przez kolejne 2 lata, a wtedy o to nie bylo tak latwo :). MK |
|
Data: 2010-09-23 17:32:07 | |
Autor: Adam Płaszczyca | |
Alior - ku przestrodze | |
Dnia Thu, 23 Sep 2010 12:59:30 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):
przez akceptanta. Alior nie stwierdza, ze reklamacja jest niezasadna, Transakcja Mo/To/Io - zawsze na ryzyko sklepu. -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna _______/ /_ GG: 3524356 ___________/ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/ |
|
Data: 2010-09-23 23:19:51 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
Alior - ku przestrodze | |
"Adam Płaszczyca" c1.01.3MmhXC$Irq@mike.oldfield.org.pl Transakcja Mo/To/Io - zawsze na ryzyko sklepu. Ciemna magia... Nic nie pojmuję. :) (poza tym, że starcie polski_bank-klient_polski wygląda przyjemnie w zestawieniu przeciętny_usługodawca_polski-klient) Chcesz, to tłumacz [się] -- nie chcesz, to nie tłumacz. Na razie to dla mnie absolutna nowość, więc tłumaczenie może być żmudne i dające skutki nikłe lub nawet żadne. :) Dzięki za info -- i będę starał się to jakoś pojąć. :) -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|
Data: 2010-09-24 10:44:51 | |
Autor: Adam Płaszczyca | |
Alior - ku przestrodze | |
Dnia Thu, 23 Sep 2010 23:19:51 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):
"Adam Płaszczyca" c1.01.3MmhXC$Irq@mike.oldfield.org.pl Transakcja bez fizycznej obecności karty, zgodnie z regulaminem Visa czy MC jest dokonywana na ryzyko sprzedawcy. Bank - wystawca karty ma prawo zrobić chargeback bez podania powodu. -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna _______/ /_ GG: 3524356 ___________/ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/ |
|
Data: 2010-09-24 15:29:29 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
Alior - ku przestrodze | |
"Adam Płaszczyca" c1.01.3Mn7Rq$Is0@mike.oldfield.org.pl Transakcja bez fizycznej obecności karty, zgodnie z regulaminem Visa czy MC Rozumiem. I dziękuję za wyjaśnienie. Czyli Alior: -- mając do wyboru uczciwość albo nieuczciwość (bo klient ma w garści kwit jednoznacznie pokazujący, że transakcja kupna nie została sfinalizowana -- niejasności żadnych tu nie ma) wybiera nieuczciwość i -- mając do wyboru swego Szanownego Klienta albo sklep, wybiera sklep... Podejście jak u białostockiego rzecznika konsumentów. :) Nie ma tu żadnego konfliktu pomiędzy sumieniem i prawem czy sentymentem. :) Wszystko wskazuje na to, że zdrowy na umyśle (wiem -- bank nie ma umysłu, ale umysły mają pracownicy banku) i uczciwy (to samo -- pracownicy są uczciwi lub nie bank powinien transakcję zapłaty cofnąć i sklepowi, i klientowi. :) A jednak wybiera nieuczciwość i stratę swego klienta, czyli poniekąd swoją własną -- bo przecież bank powinien współpracować ze swym klientem, nie zaś toczyć z nim wojnę -- pod jakąś górkę... -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|
Data: 2010-09-24 15:49:27 | |
Autor: Adam Płaszczyca | |
Alior - ku przestrodze | |
Dnia Fri, 24 Sep 2010 15:29:29 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):
zapłaty cofnąć i sklepowi, i klientowi. :) A jednak wybiera nieuczciwość i stratę No mniej więcej. Bank w takiej sytuacji daje d.. podwójnie. -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna _______/ /_ GG: 3524356 ___________/ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/ |
|
Data: 2010-09-24 16:35:36 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
Alior - ku przestrodze | |
"Adam Płaszczyca" c1.01.3MnGCJ$IsG@mike.oldfield.org.pl No mniej więcej. Bank w takiej sytuacji daje d.. podwójnie. Do obywatelskiego obowiązku więc należy dobicie takiego banku przez pokrzywdzonego. :) (abyśmy my wszyscy mogli żyć w normalniejszym świecie) -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|
Data: 2010-09-24 23:14:48 | |
Autor: Wojciech Nawara | |
Alior - ku przestrodze | |
W dniu 2010-09-24 10:44, Adam Płaszczyca pisze:
Transakcja bez fizycznej obecności karty, zgodnie z regulaminem Visa czy MC Czy ten regulamin jest częścią Twojej umowy? |
|
Data: 2010-09-25 10:33:13 | |
Autor: Adam Płaszczyca | |
Alior - ku przestrodze | |
Dnia Fri, 24 Sep 2010 23:14:48 +0200, Wojciech Nawara napisał(a):
Transakcja bez fizycznej obecności karty, zgodnie z regulaminem Visa czy MC Mojej tak. -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna _______/ /_ GG: 3524356 ___________/ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/ |
|
Data: 2010-09-25 14:27:26 | |
Autor: Wojciech Nawara | |
Alior - ku przestrodze | |
W dniu 2010-09-25 10:33, Adam Płaszczyca pisze:
Czy ten regulamin jest częścią Twojej umowy? O, a co to za umowa? |
|
Data: 2010-09-25 16:22:38 | |
Autor: Adam Płaszczyca | |
Alior - ku przestrodze | |
Dnia Sat, 25 Sep 2010 14:27:26 +0200, Wojciech Nawara napisał(a):
W dniu 2010-09-25 10:33, Adam Płaszczyca pisze: Normalna, umowa karty kredytowej. -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna _______/ /_ GG: 3524356 ___________/ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/ |
|
Data: 2010-09-26 10:45:32 | |
Autor: Wojciech Nawara | |
Alior - ku przestrodze | |
W dniu 2010-09-25 16:22, Adam Płaszczyca pisze:
O, a co to za umowa? Szczegóły mam z Ciebie wyciągać przez następne 10 postów? Możesz konkretniej? |
|
Data: 2010-09-27 21:16:15 | |
Autor: Adam Płaszczyca | |
Alior - ku przestrodze | |
Dnia Sun, 26 Sep 2010 10:45:32 +0200, Wojciech Nawara napisał(a):
O, a co to za umowa? O, rany.. Stareńka umowa KK z Citi. Rany, to już 12 lat temu ;) -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna _______/ /_ GG: 3524356 ___________/ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/ |
|
Data: 2010-09-27 22:40:10 | |
Autor: Wojciech Nawara | |
Alior - ku przestrodze | |
W dniu 2010-09-27 21:16, Adam Płaszczyca pisze:
Szczegóły mam z Ciebie wyciągać przez następne 10 postów? Możesz I cały ten regulamin jest załącznikiem? |
|
Data: 2010-09-27 23:55:21 | |
Autor: Adam Płaszczyca | |
Alior - ku przestrodze | |
Dnia Mon, 27 Sep 2010 22:40:10 +0200, Wojciech Nawara napisał(a):
O, rany.. Stareńka umowa KK z Citi. Rany, to już 12 lat temu ;) Nie, jedynie jest do niego odesłanie w umowie. -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna _______/ /_ GG: 3524356 ___________/ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/ |
|
Data: 2010-09-28 07:48:59 | |
Autor: Wojciech Nawara | |
Alior - ku przestrodze | |
W dniu 2010-09-27 23:55, Adam Płaszczyca pisze:
O, rany.. Stareńka umowa KK z Citi. Rany, to już 12 lat temu ;) Pfff, czyli podpisałeś zgodę na zapisy, których nie masz szans poznać. Sorry, ale nie tego się spodziewałem gdy mówiłeś, że ten regulamin jest częścią Twojej umowy. |
|
Data: 2010-09-23 13:09:39 | |
Autor: Krzysztof | |
Alior - ku przestrodze | |
"MK" <macka@interia.pl> wrote in message news:6136e736-e285-4457-aa46-109371e3d602g18g2000vbn.googlegroups.com... On 23 Wrz, 09:23, "Krzysztof" <onkr...@poczta.onet.pl> wrote: Jezeli masz potwierdzenie, ze transakcja zostala anulowana to jest to jakis dokument i na jego podstawie mozesz napisac dalej do banku. Powolaj sie na swoj dokument swiadczacy o anulowaniu transakcji i napisz, ze w razie niepomyslnego rozpatrzenia sprawy, kierujesz ja do arbitra bankowego. Czesto to dziala, bo banki wola uniknac sprawy u arbitra, jezeli nie sa w 100% pewne swego, a okolicznosci przemawiaja na rzecz klienta. |
|
Data: 2010-09-23 17:45:20 | |
Autor: Irokez | |
Alior - ku przestrodze | |
Uzytkownik "Krzysztof" <onkris2@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:i7fchl$2hva$1news2.ipartners.pl...
A po kiego grzyba pisac jakies odwolania i straszyc arbitrem? Jakies takie dziwne dogadywanie sie, straszenie, bank odda i sie uciszy. Inny bedzie miekki i da sobie siana a bank zadowolony kase lyknie. Jak jest odpowiedz czarno na bialym a mam w rece dokument mówiacy zupelnie inaczej to od razu sprawa. Jak pare razy banki poplyna na rozprawdach to moze zaczna szanowac klienta. -- Irokez |
|
Data: 2010-09-23 23:13:50 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
Alior - ku przestrodze | |
"Irokez" i7fsmj$3qa$1@news.onet.pl Jak jest odpowiedz czarno na bialym a mam w rece dokument mówiacy zupelnie inaczej to od razu sprawa. Nie wiem, jakie jest prawo w Polsce, ale IMO powinno być tak, że za taką próbę nabicia klienta w butelczynę po soku czy piwie bank powinien (w razie zgłoszenia tego faktu do stosownego urzędu) zabulić słoną karę!!! Na przykład ileś procent swego ubiegłorocznego przychodu. Jeden klient sprawdzi efekty transakcji; pięciu innych nie -- i bank zarobi. Wielu klientów uzna rację banku; jeden na stu będzie szedł do arbitra i będzie skutecznie żądał zwrócenia, być może tracąc na to sto godzin (ja tak kiedyś dochodziłem swego, mając przeciwko sobie PZU -- młody człowiek jest głupi i nie pojmuje tego, że czas jest bezcenny) swego życia; ale stu innych ugrzęźnie lub rozsypie się psychicznie... Jak złapiemy złodzieja -- musi ów złodziej oddać to, co ukradł? Tak. I na tym sprawa ma zakończyć się? Nie -- nigdy nie można być tak nastawionym!!! Ja mogę nie znać prawa, mogę uznać, iż bank postępuje słusznie -- dlaczego ma oddać, skoro sklep tego nie chce uczynić? Rozsądek mówi, że bank jest silny, ja nie, więc to bank powinien bić się ze sklepem, nie ja, ale może i tak jest, że jeśli bank czy sklep postanowi, bank ma rację... :) Banki, sklepy, instytucje itp. robiące klienta w bambuku -- trzeba TĘPIĆ!!!! Jeśli kogoś oszukali, oszukują na pewno i innych!!! I ta jedna wpadka musi jednocześnie ukarać skutecznie inne wybryki banku!!!! -=- Ale kogo stać na użeranie się z bankami? :) Młodzi (głupi) zwykle idą na pierwszą linię frontu, uznając to za swój obowiązek. :) Cwani kryją się za plecami naiwnych, kosząc w razie czego owoce zwycięstwa... Ja bym chciał dobrego prawa w państwie, w którym bym żył -- bank (sklep, urzędnik, jakikolwiek usługodawca) ewidentnie kpiący z klienta powinien być tępiony!!! Miłosiernie tępiony -- czyli z miłosierdziem okazywanym społeczeństwu, nie złoczyńcy. :) Można rzecz jasna ograniczyć karę (od razu złoczyńcy nie wbijać na PAL -- najpierw na SECAM) jeśli: krzywdzący wykaże swoje dobre chęci i kontroler uwierzy tłumaczeniom a skrzywdzony przebaczy... (pocieszając się podarowaną butelczyną czy innym ,,atrybutem'' pocieszenia) Ale nie wolno lekceważyć recydywistów i tych, który nie wykazując żadnej skruchy po prostu sprawdzają, jak dużo zła mogą uczynić bezkarnie!!! -=- Nie w tym celu płacimy podatki, aby prezydent Kaczyński wraz z małżonką (gładzoną po policzkach) mógł odpocząć na Helu (zamiast od razu w piekle) ale w tym celu płacimy podatki, aby Państwo (rękami, czy głowami urzędników oraz karabinami :) żołnierzy i policjantów) nas broniło!!! Urzędnik (i zarazem prawo) ma **obowiązek** bronienia obywateli!!! -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|
Data: 2010-09-24 11:05:30 | |
Autor: Rafal M | |
Alior - ku przestrodze | |
On 23 Wrz, 10:32, MK <ma...@interia.pl> wrote:
Transakcja byla dokonywana w automacie, czyli najpierw zatwierdzenie A czy to w takim razie nie oszustwo? Anulowano Tobie tranzakcje, a oplate za nia sciagnieto. Jak Alior sie nie przyznaje, to moze prokuratura wyjasni? Pozdrawiam Rafal |
|
Data: 2010-09-24 12:37:45 | |
Autor: MK | |
Alior - ku przestrodze | |
On 24 Wrz, 20:05, Rafal M <rafal.markiew...@gmail.com> wrote:
Tez mi to wpadlo do glowy w pierwszej chwili, ale po zastanowiu doszedlem do wniosku, ze az tek to ja sie nie chce angazowac. W UOKiK wystarczy opisac sprawe w mailu, wyslac dokumenty i postepowanie moze zostac rozpoczete. Policja, prokuratura itp to godziny poswiecone na czekanie, zeznania i ciagle bieganie na poczte zeby odebra awizowane przesylki, a ze sprawa dotyczy firmy to odpowiedzialnosc rozmyta i prawdopodobne umowenie ze wzgledu na niska szkodliwosc spoleczna ;). W ubieglym roku mialem okazje skladac zawiadomienie o akcie wandalizmu na moim samochodzie. Zgloszenie tego na Policji zajelo pol dnia... MK |
|
Data: 2010-09-24 22:09:38 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
Alior - ku przestrodze | |
"MK" 3a82879b-5ed2-4a59-bc6e-ddd4422a258f@y31g2000vbt.googlegroups.com Tez mi to wpadlo do glowy w pierwszej chwili, ale po zastanowiu I jaki dało skutek? -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|
Data: 2010-09-25 01:32:50 | |
Autor: MK | |
Alior - ku przestrodze | |
On 24 Wrz, 22:09, "Eneuel Leszek Ciszewski"
<pro...@czytac.fontem.lucida.console> wrote:
Umozono. A wracajach to tematu dzisiejszym rankiem przywital mnie radosny mail z Aliora ;) Alior Bank ponownie liderem jakości (Sprawdź nowe korzyści!) [...] W głównej kategorii "Najlepszy bank detaliczny" Alior Bank okazał się bezkonkurencyjny pod względem wszystkich badanych cech: placówek, jakości obsługi, pozyskiwania Klientów oraz przyjazności procedur. Szczegółowy ranking, dotyczący tej kategorii, dostępny jest pod adresem: http://www.aliorbank.pl/resources/res/inne/newsweek_ranking_2010.jpg MK |
|
Data: 2010-09-25 13:04:41 | |
Autor: MarekZ | |
Alior - ku przestrodze | |
Użytkownik "MK" <macka@interia.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:fd564392-5fb2-477d-8e3f-b58c39384971@e34g2000prn.googlegroups.com...
Umozono. A wracajach to tematu dzisiejszym rankiem przywital mnie Phi. Ja tam mam równie dobre wiadomości na temat Multibanku '-) http://www.multibank.pl/co_nowego/aktualnosci?_a=50385 "MultiBank po raz trzeci został liderem jakości obsługi w kategorii "Banki" w rankingu konsumenckim Jakości Obsługi 2010 84 procent klientów jest zadowolonych z obsługi oferowanej przez bank. Jest to wynik o 40 procent lepszy od ogólnopolskiego wskaźnika obsługi w branży finansowej. Laureaci Godła Jakości Obsługi 2010 to firmy, które zostały wybrane przez 2-milionową społeczność konsumentów jako najbardziej przyjazne klientom, prezentujące najwyższe standardy jakości obsługi zarówno w swoich branżach, jak i na tle ogólnopolskiego wskaźnika jakości obsługi." |
|
Data: 2010-09-25 16:11:14 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
Alior - ku przestrodze | |
"MarekZ" i7kk87$bu8$1@srv.cyf-kr.edu.pl http://www.multibank.pl/co_nowego/aktualnosci?_a=50385 "MultiBank po raz trzeci został liderem jakości obsługi w kategorii "Banki" w rankingu konsumenckim Jakości Obsługi 2010 84 procent klientów jest zadowolonych z obsługi oferowanej przez bank. Ja jestem zadowolony!! Bo przecież nie Multibank odebrał mi kartę kredytową, lecz sklep. Bank jedynie nie dał nowego plastyku w miejsce utraconego. Podobnie jest z uczelniami w Polsce -- okazuje się, że co uczelnie, to pierwsze miejsce w rankingu uczelni polskich. Oczywiście uczelnia Rydzyka też jest najlepsza. :) Laureaci Godła Jakości Obsługi 2010 to firmy, które zostały wybrane przez 2-milionową społeczność konsumentów jako najbardziej przyjazne klientom, prezentujące najwyższe standardy jakości obsługi zarówno w swoich branżach, jak i na tle ogólnopolskiego wskaźnika jakości obsługi." BTW wysokości przy okazji wysokości standardów... -- Jaki jest poziom życia przeciętnego Polaka? -- Niski... Za 2 czy 3 tysiące netto miesięcznie nie można wysoko zajść... -- A jak niski? -- Proszę wsiąść w samochód i przejechać się po rozumianej szeroko okolicy... Parter, pierwsze piętro... Najwyżej drugie... Prawie nikt nie buduje domów [jednorodzinnych] wyższych niż jednopiętrowe... A w wakacje ten poziom czasami schodzi do zera... -- Do zera? -- Tak. Do zera, do poziomu morza... Wybrzeże jest zatłoczone... -=- A mnie Alior jawi się jako: -- bank z szarej strefy -- bank dla wytrwałych -- i bank ludzi takich, którzy nie pojmują, o co w życiu chodzi... Coś na kształt ,,nie mamy Pana płaszcza i co pan nam zrobi?''. :) Określenie ,,pewne jak w banku'' w odniesienie do Aliora chyba jest jakimś sarkazmem. :) Eurobank też jest pełne niespodzianek. Ale dla każdego coś miłego -- jeden lubi bezwietrzną pogodę, inny lubi sztormy, a jeszcze inny ma inne upodobania... Dla mnie Alior jest pełen niewidomych, pełen zagadek, pełen zaskakujących sytuacji. :) -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|
Data: 2010-09-24 16:46:50 | |
Autor: PaweĹ | |
Alior - ku przestrodze | |
MK wrote:
On 23 Wrz, 09:23, "Krzysztof" <onkr...@poczta.onet.pl> wrote: napisz o tym ewidentnym kancie aliora do Samicka: http://samcik.blox.pl/html ten blog przez rozne fora i fejsbooka jest czytany przez wiele osob i aliora zaliczy ladnego minusa. |
|
Data: 2010-09-24 12:40:19 | |
Autor: MK | |
Alior - ku przestrodze | |
On 24 Wrz, 16:46, Paweł <r...@127.0.0.1> wrote:
To juz lepiej do Uwagi... mozna sie przynajmniej pokazac w TV ;). Nie chodzi mi o wymuszenie zwrotu w jednym przypadku, ale zmiane podejscia do reklamacji. MK |
|
Data: 2010-09-24 22:07:43 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
Alior - ku przestrodze | |
"MK" 57ffd4f8-6eec-442b-a436-60d743fb8960@c32g2000vbq.googlegroups.com : To juz lepiej do Uwagi... mozna sie przynajmniej pokazac w TV ;). Nie : chodzi mi o wymuszenie zwrotu w jednym przypadku, ale zmiane podejscia : do reklamacji. Nie do reklamacji, ale w ogóle do obsługi ludzi!!! Jeśli złapiesz za rękę i zażądasz zwrotu to mają zwrócić, ale jeśli przegapisz -- nie muszą?! Rozumiem, że w tym wypadku bank nie musi śledzić skuteczności transakcji, ale jeśli oberwie za to, może nauczy się szanowania swych klientów w ogóle? :) -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|
Data: 2010-09-23 11:14:31 | |
Autor: Rafal M | |
Alior - ku przestrodze | |
On 23 Wrz, 01:07, "MK" <ma...@interia.pl> wrote:
Po otrzymaniu Pana zgloszenia do akceptanta transakcji wyslalimy reklamacje I dlatego zostalem w Multibanku - co jak co, ale chargebecki sa u nich zalatwiane wzorowo. Pozdrawiam Rafal |
|
Data: 2010-09-23 15:15:25 | |
Autor: quwert.xxxxx@xxxxx.gazeta.pl | |
Alior - ku przestrodze | |
Po otrzymaniu Pana zgloszenia do akceptanta transakcji wyslalimy reklamacje w/w kwoty. Nasza reklamacja zostala jednak odrzucona. Wyższa kultura pazerności |
|
Data: 2010-09-28 14:10:50 | |
Autor: Erazmus | |
Alior - ku przestrodze | |
On 23 Wrz, 15:15, "quwert.xx...@xxxxx.gazeta.pl"
<quwert.xx...@xxxxx.gazeta.pl> wrote: > Po otrzymaniu Pana zgloszenia do akceptanta transakcji wyslalimy reklamacje Chytry 2 razy traci ... -- pozdrawiam, Erazmus |
|
Data: 2010-09-23 18:03:11 | |
Autor: MarekZ | |
Alior - ku przestrodze | |
Użytkownik "MK" <macka@interia.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i7e27b$nk4$1@inews.gazeta.pl...
przedmiotowych srodkow na Pana rachunek. Podkreslany równiez, ze przysluguje Panu prawo do odwolania sie od w/w decyzji kontaktujac sie z infolinia Naszego Banku. Czyli co? "Zdajemy sobie sprawę, że jak nie odpuścisz to będziemy ci to musieli oddać, ale może jednak odpuścisz"? Czy jak rozumieć ten fragment. Mamy nadzieje, iz powyzsze wyjasnienia beda dla Pana wystarczajace. No - powinny być wystarczające. :) Chyba czytali, że HSBC tak robił (analogiczna argumentacja) i biorą przykład z większego. |
|
Data: 2010-09-23 18:49:10 | |
Autor: PaweĹ | |
Alior - ku przestrodze | |
MarekZ wrote:
UĹźytkownik "MK" <macka@interia.pl> napisaĹ w wiadomoĹci grup ten piekny pan na zdjeciu: http://www.aliorbank.pl/pl/o_banku/informacje_o_banku rzecze tak: "18 kwietnia 2008 r. Grupa Carlo Tassara uzyskaĹa zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na utworzenie banku (...) W perspektywie 3 lat od startu, Alior Bank zamierza pozyskaÄ od 2 do 4% udziaĹĂłw w rynku w zaleĹźnoĹci od segmentu oraz zdobyÄ zaufanie okoĹo miliona KlientĂłw, osiÄ gajÄ c *rentownoĹÄ* juĹź w trzecim roku dziaĹalnoĹci." zdobywaja zaufanie i rentownosc :) |
|