Alior leży

Data: 2010-03-01 12:35:54
Autor: MarekZ
Alior leży
25 minut temu się wysypał i jak na razie nie wstaje.

Data: 2010-03-01 12:39:51
Autor: ForALL
Alior leży
MarekZ pisze:
25 minut temu się wysypał i jak na razie nie wstaje.
Przed 12-stą było info że prace beda 27-tego w sobote od 19 do 20:00 pozniej poprawili info ze system nie pracuje i caly czas lezy:)

Data: 2010-03-01 04:11:45
Autor: eisenberg
Alior leży
On 1 Mar, 12:39, ForALL <NO_SPAM_forall_wytnij...@stalowka.info>
wrote:
MarekZ pisze:> 25 minut temu si wysypa i jak na razie nie wstaje.

Przed 12-st by o info e prace beda 27-tego w sobote od 19 do 20:00
pozniej poprawili info ze system nie pracuje i caly czas lezy:)

Mnie najbardziej wk...rza, że mam w Aliorze rachunek maklerski i
jestem odcięty

Data: 2010-03-01 13:18:40
Autor: MarekZ
Alior leży
Użytkownik "eisenberg" <eisenberg@neo.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:c0b62fa3-9509-42f9-adb8-8b0905d2a1a7@z35g2000yqd.googlegroups.com...

Mnie najbardziej wk...rza, że mam w Aliorze rachunek maklerski i
jestem odcięty

Na szczęście nic specjalnego sie nie dzieje na GPW.

Data: 2010-03-01 14:10:45
Autor: ForALL
Alior leży
MarekZ pisze:
[...]

ruszyli, ale www chodzi jak u mnie tragicznie, ciekawe jak u innych

Data: 2010-03-01 14:14:39
Autor: MarekZ
Alior leży
Użytkownik "ForALL" <NO_SPAM_forall_wytnij_TO@stalowka.info> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hmgebb$hiu$1@inews.gazeta.pl...

ruszyli, ale www chodzi jak u mnie tragicznie, ciekawe jak u innych

U mnie dramatycznie powoli.

Data: 2010-03-01 06:26:10
Autor: AG
Alior leży
On 1 Mar, 14:14, "MarekZ" <b...@adresu.w.pl> wrote:
Użytkownik "ForALL" <NO_SPAM_forall_wytnij...@stalowka.info> napisał w
wiadomości grup dyskusyjnych:hmgebb$hi...@inews.gazeta.pl...

> ruszyli, ale www chodzi jak u mnie tragicznie, ciekawe jak u innych

U mnie dramatycznie powoli.

Nie idzie zrobić przelewu zaufanego, esh ;/

Data: 2010-03-01 13:44:02
Autor: xbartx
Alior leży
Dnia Mon, 01 Mar 2010 14:14:39 +0100, MarekZ napisał(a):

[...]

Ciekawe czy to wina ostatnich poprawek i po prostu jakieś błędy, czy też ich system już nie wytrzymuje naporu klientów?

Data: 2010-03-01 22:06:35
Autor: kashmiri
Alior leĹźy
xbartx <bart@hashzero.net> had the courage to write:
[...]

ich system juĹź nie wytrzymuje naporu klientĂłw?

Może serwery stoją na neostradzie...

Data: 2010-03-01 19:58:34
Autor: xbartx
Alior leży
Dnia Mon, 01 Mar 2010 22:06:35 +0400, kashmiri napisał(a):

Może serwery stoją na neostradzie...

Aż tak źle to nie jest i to raczej nie kwestia łącz.

Data: 2010-03-01 21:20:13
Autor: jg
Alior leży
Dnia Mon, 1 Mar 2010 14:14:39 +0100, MarekZ napisał(a):

[...]

moze wszyscy sie rzucili i przenosza kase do innych bankow...

--
jg

Data: 2010-03-01 14:59:25
Autor: Wemif
Alior leży
Bylem okolo 13tej w oddziale (Wroclaw/Swidnicka), system lezal,
kasy nieczynne, bankier tez nie mogl nic zrobic i przepraszal.

a.

Alior leży