Alior le縴...

Data: 2011-05-16 04:06:18
Autor: maciekmouse
Alior le縴...
Ciekawy moment...

Data: 2011-05-16 13:46:14
Autor: yoss
Alior lezy...

Uzytkownik "maciekmouse" <maciej.myszewski@gmail.com> napisal w wiadomosci news:29a18c75-5032-4ffe-abec-4f629f22f69aj31g2000yqe.googlegroups.com...
Ciekawy moment...

No bo sie rzuciliscie na te akcje bgztu jak nie wiem... ;-)

Data: 2011-05-16 15:23:44
Autor: Wielebny
Alior lezy...

Uzytkownik "yoss" <yoss@spam.wp.pl> napisal w wiadomosci news:4dd10e57$0$2441$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Chyba se jaja robia....

W.

Data: 2011-05-17 18:18:12
Autor: mx
Alior le偶y... Lokaty wyparowa艂y!
Ciekawy moment...

Loguj臋 si臋 a tu po艂owy kasy brakuje. Ju偶 si臋 wq..... , a tu widz臋 zdanie na g贸rze:

"Wt. 17-05-2011:  W zwi膮zku z pracami optymalizuj膮cymi wydajno艣膰 system贸w tymczasowo ograniczyli艣my do 40 liczb臋 lokat wy艣wietlanych w zak艂adce "Oszcz臋dno艣ci".

Ach, ta optymalizacja. Jaka rado艣膰, 偶e wkr贸tce si臋 sko艅czy ;)

Data: 2011-05-20 20:25:42
Autor: mx
[...]

"Komunikat
Uprzejmie informujemy, 偶e od dnia 20.05.2011 (pi膮tek) godz. 22:00 do 21.05.2011 (sobota) godz. 10:00 System Bankowo艣ci Internetowej b臋dzie niedost臋pny ze wzgl臋du na planowane prace serwisowe. Przepraszamy za niedogodno艣ci z tym zwi膮zane."

No, po zapieprzaniu przez 12 godzin to ju偶 pewnie wszystko stanie (nawet to co le偶y) i wszystkie swoje optymalne lokaty ujrzymy.

Alior le縴...