Alior-leży i kwiczy?

Data: 2012-06-18 14:38:53
Autor: Zbigniew Demidowicz
Alior-leży i kwiczy?
po porawnym zalogowaniu:   pusta strona ?!

Data: 2012-06-18 07:44:29
Autor: komarek
Alior-leży i kwiczy?
W dniu poniedziałek, 18 czerwca 2012 16:38:53 UTC+2 użytkownik Zbigniew Demidowicz napisał:
po porawnym zalogowaniu:   pusta strona ?!

U mnie albo się ślimaczy strasznie, ale wyskakuje "błąd aplikacji" i wywala na stronę logowania :(

Data: 2012-06-18 15:02:09
Autor: Zbigniew Demidowicz
Alior-leży i kwiczy?
komarek <markop64@gmail.com> napisał(a):
W dniu poniedzia=B3ek, 18 czerwca 2012 16:38:53 UTC+2 u=BFytkownik Zbigniew=
 Demidowicz napisa=B3:
> po porawnym zalogowaniu:   pusta strona ?!

U mnie albo si=EA =B6limaczy strasznie, ale wyskakuje "b=B3=B1d aplikacji" =
i wywala na stron=EA logowania :(

Może to te upały, albo haker swawoli ?

Data: 2012-06-18 12:13:36
Autor: komarek
Alior-leży i kwiczy?
W dniu poniedziałek, 18 czerwca 2012 17:02:09 UTC+2 użytkownik Zbigniew Demidowicz napisał:
> [...]

Teraz chodzi w miarę poprawnie.

Data: 2012-06-20 17:11:32
Autor: Zbigniew Demidowicz
Alior-leży i kwiczy?
Zbigniew Demidowicz <dezet@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
Może to te upały, albo haker swawoli ?

Ufff..., tą razą nie leży, ani nie kwiczy  ;)

Po nerwowych dochodzeniach okazało się, że jest to specyfika SO Aliora &#8211; inaczej ich system reaguje na Adblocka: Jeśli nie zablokujesz go  dla tego banku, to *po zalogowaniu się* zderzysz się z prawie pustą stroną !  Dla gostka o słabych nerwach, lub cierpiącego na hercklekot, może to być
przyczyną zejścia  ;(

Dotychczas nie natknąłem się na taką niemiłą niespodziankę w pozostałych, używanych bankach. Było moją regułą zostawianie AB czynnym, dzięki czemu odsiewał mi namolne reklamy, zanim zechcę wejść do swego konta.

Oceniam 'genialny' wynachodek programistów-twórców tego SO, raczej negatywnie.
O stosowaniu ekstra-nakładek programowych mogą się wypowiedzieć specjaliści od bezpieczeństwa systemów bankowych.

Data: 2012-06-18 14:43:30
Autor: Konfabulator
Alior-leży i kwiczy?
Zbigniew Demidowicz <dezet@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
po porawnym zalogowaniu:   pusta strona ?!

U mnie działa.

--

Alior-leży i kwiczy?