Alior likwiduje karty kredytowe Gold i Platinum

Data: 2013-05-20 20:05:00
Autor: MarekZ
Alior likwiduje karty kredytowe Gold i Platinum
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:39d0fd0e-a033-4a54-b22d-89f5086d43d4@googlegroups.com...

Jako zarówno posiadacz Silver i Gold jestem wściekły, bo mam nadzieję, że karta zostanie normalnie wznowiona
po upływie ważności i dalej będę mógł korzystać z pełnego cashbacku 1% na obu kartach (mam starą umowę).

Obawiam się, że czeka Cię próba wymuszenia migracji na to ścierwo MC World.

Alior likwiduje karty kredytowe Gold i Platinum