Alior likwiduje karty kredytowe Gold i Platinum

Data: 2013-05-21 02:21:51
Autor: gobidz
Alior likwiduje karty kredytowe Gold i Platinum
Pewnie tak, jak wsz�dzie. Proponujemy inn� kart� z aktualnej oferty banku,
albo siďż˝ bujaj, kliencie.

To chociaż coś. Mam nadzieję, że w ogóle nie wypowiedzą umowy. Mam dość spory limit na tej karcie, który przeniosłem z mBanku i zajęło to całą masę formalności i kilka wizyt w oddziale mimo, że mam konto firmowe też w Aliorze.
Mnie wychodzi 14,4%.

Już wiem o co chodzi po prostu procenty od procentów trzeba odjąć, zmyliły mnie te procenty, więc faktycznie wychodzi nawet mniej. Oferta lepsza niż Visa Platinum w mBanku, ale nie ma cash backu.

Aktualne oprocentowanie to:

16,56% - 20% = 13,28% dla zadłużenia 0-10 000 zł
15,12% - 20% = 12,09% dla zadłużenia 10 000,01 - 20 000 zł
14,40% - 20% = 11,52% dla zadłużenia 20 000,01 - 100 000 zł

Alior likwiduje karty kredytowe Gold i Platinum